*pakt Hitdossier, ligt toch altijd naast de pc*quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Voor mijn gevoel was dit een zomerhit maar geen idee of het echt zo was
helaasquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef female81 het volgende:
[..]
*pakt Hitdossier, ligt toch altijd naast de pc*
Binnengekomen in de Top 40: eind september 1995.
Net niet dus.
quote:(Zit trouwens op het randje van stompzinnig, dat liedje...)
Die in het roze was gewoon geil, maar die int blauw had de beste memmenquote:
De meeste zomerhits zijn pas hits geworden na de zomer, nadat iedereen terug was van frankrijk/spanje/ibiza/waar dan ookquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef female81 het volgende:
*pakt Hitdossier, ligt toch altijd naast de pc*
Binnengekomen in de Top 40: eind september 1995.
Net niet dus.
Jij wint, die is moeilijk te overtreffen.quote:
Die hadden echt nooit zo snel moeten stoppen.quote:
Hierbij moet ik vooral aan Lowlands denken, 80's avond met clips op grote schermen en een gejoel en gejuich in de tentquote:
Wat was dat toch verschrikkelijk glad allemaal, als je dat zo terug ziet. Maar wel grappig.quote:
quote:
mooiquote:
Dat heb ik ook, en dan wel metquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:15 schreef female81 het volgende:
Soms komen zomerherinneringen wel voort uit... laten we zeggen... twijfelachtige nummers.
Op een reisje naar de Cranger Kirmes in Herne (vlakbij Oberhausen), in 2005, heb ik onderstaand nummer volgens mij een keer of tien gehoord, gedurende de hele dag.
(Gevolg is dan dat je zelfs bij zóiets een goed gevoel kunt krijgen.)
Het jaar ervoor, tijdens een identiek tripje, gebeurde met onderstaand nummer hetzelfde, maar dat klinkt wel een stuk beter:
Man, wat heb ik toen zitten geilen op die Alizee. Hoe gruwelijk lekker was die zeg !quote:
Meer dan wie.quote:
Doe ik er even een liedje bijquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een schopje een jaar later
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |