Die krijgt m'n hete thee over zich heen!quote:
Die kan pratenquote:
KNAL!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar.![]()
Hoe vreselijk is het dan als iemand dan komt met de vraag: "Gaat het?" Dan word ik helemaal furieus. Maak me niet gek!
Ik bedoel feitelijk meer zo aan de hand van afbeelding één.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Die krijgt de hete thee over zich heen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef Appelknaller het volgende:
Aan die paint te oordelen heb je geen grote tieten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
waar zijn je tieten gebleven op de paints?
Zucht. Ik dacht dat jullie de hele (ingewikkeldequote:
Ik heb er nu juist niks van gelezen, topics zonder tietenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zucht. Ik dacht dat jullie de hele (ingewikkelde) verhaallijn niet meer zouden kunnen volgen als ik er tieten aan vast zou tekenen.
daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:07 schreef Saaaaab het volgende:
Zucht. Ik dacht dat jullie de hele (ingewikkelde) verhaallijn niet meer zouden kunnen volgen als ik er tieten aan vast zou tekenen.
Oké.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb er nu juist niks van gelezen, topics zonder tieten
Dat is nou een teen waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oké.
[ afbeelding ]
En nu weer de aandacht erbij, jongetjes!
Dankuquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef RickoKun het volgende:Goed topique, goede saaaaab
![]()
Ik heb één zoen ingegroeide teennagel en dat is kk irritant als je je poot stoot aan dit soort zaken, het lijkt idd net alsof je hersenen inderdaad exploderen van pijn
Neen, dan ga ik liever mijzelf aftrekken doordeweek.
Inderdaad!! En anders kan je ook nog schoenen met stalen neuzen dragen..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Leuke paints.
Niemand komt hier met een oplossing.
Volgende keer gewoon pantoffels dragen.Slijten je sokken ook niet van.
Dat draagt niet echt bij aan het evenwicht in mijn designer-woonkamerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Maak een soort schuimrubber randje om alle tafelpoten.
FFFFFFUUUUUU, niet alle fokkers! zijn noobs op dat gebied - GENERALISERINGquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Saaaaab het volgende:
of met de traagheid van de gemiddelde Fok!-er in de liefde,
Ik zei gemiddeld, zodat niemand zich direct aangesproken hoeft te voelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
FFFFFFUUUUUU, niet alle fokkers! zijn noobs op dat gebied - GENERALISERING
Dat is sowieso stom.. Als je pijn hebt en iemand vraagt gaaaat het? NEE STOMME LUL/KUT DAT ZIE JE TOCH!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar.![]()
Hoe vreselijk is het dan als iemand dan komt met de vraag: "Gaat het?" Dan word ik helemaal furieus. Maak me niet gek!
Ik meende dat ie op 4-chan geboren isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:12 schreef kensei het volgende:
Wie heeft de originele FFFFFFUUUUU-afbeelding getekend?
Ja, inderdaad op 4chan geloof ik. Link naar het originele plaatje:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:12 schreef kensei het volgende:
Wie heeft de originele FFFFFFUUUUU-afbeelding getekend?
Wehehe, dat is weer een klacht opzich!, maar ontopic weerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, inderdaad op 4chan geloof ik. Link naar het originele plaatje:
http://i32.tinypic.com/iwqbo7.jpg
Wat zeg jij dan als iemand z'n teen stoot *AAAAAGH FFFFFUUUU.*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Dat is sowieso stom.. Als je pijn hebt en iemand vraagt gaaaat het? NEE STOMME LUL/KUT DAT ZIE JE TOCH!
verder terechte klacht + coole paints!
Je avatar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
De oplossing =
Teen geamputeerd bij Palm Invest-verdachte Danny Klomp![]()
![]()
Die stoot nooit meer zijn grote teen![]()
![]()
Ik zeg; ja moet je maar uitkijken waar je loopt.. of ik zeg niets..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Wat zeg jij dan als iemand z'n teen stoot *AAAAAGH FFFFFUUUU.*
- Hard voor je
Echt zo'n Captain Obvious opmerkingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:18 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Ik zeg; ja moet je maar uitkijken waar je loopt.. of ik zeg niets..
Captain wie?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:27 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Echt zo'n Captain Obvious opmerking
Nou, als je een beetje kunt koken...?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het heel naar voor je. Kan ik misschien iets doen, bijvoorbeeld voor je koken of andere huishoudelijke activiteiten verrichten?
Compli voor je schrijfstijl!
Natuurlijk!quote:
ik wilde een mannelijk EN vrouwelijk publiek aanspreken. Vandaar dat ik de tieten weg liet zodat jullie je allemaal met de hoofdpersoon kunnen identificeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef OldJeller het volgende:
Op die paints zie ik alleen maar een vent, waar ben jij?
Maak jij je lekker druk om dr tieten, volgens mij heeft ze zelfs een lulquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef Appelknaller het volgende:
Aan die paint te oordelen heb je geen grote tieten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben helemaal in extase van de gedachte aan hoe ik straks ga relaxen op een manier waar menig lijk nog een voorbeeld aan kan nemen.
Dat is het orginele plaatje niet, die zag eerst anders uit. namelijk 4 gezichten, waarvan de eerste 3 normaal waren. Tekst was ook anders. Iets met RAAAHAHAAH ofzo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, inderdaad op 4chan geloof ik. Link naar het originele plaatje:
http://i32.tinypic.com/iwqbo7.jpg
Jo gast. Even wat meer respect ja, of heb je dat niet geleerd? of moet ik je dat leren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Zipportal het volgende:
Conclusie: Poot zoekt poot. En ze hebben mekaar gevonden en leefden nog lang en vrij ongelukkig ondanks de pijn.
Wat ben je ook een internetzheld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jo gast. Even wat meer respect ja, of heb je dat niet geleerd? of moet ik je dat leren?
Ik wil jou wel het hoofdletter gebruik, na een vraagteken leren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jo gast. Even wat meer respect ja, of heb je dat niet geleerd? of moet ik je dat leren?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb er nooit moeite mee om een teen te stoten
[ afbeelding ]
Ik ben blij te zien dat de meisjes van tegenwoordig zich niet laten meeslepen door die feministische onzin.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
ik wilde een mannelijk EN vrouwelijk publiek aanspreken. Vandaar dat ik de tieten weg liet zodat jullie je allemaal met de hoofdpersoon kunnen identificeren.
SMS'en doe ik niet aan, ik kreeg een voicemail aan de lijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil jou wel het hoofdletter gebruik, na een vraagteken leren.
SMS me maar. Hoofdletter aan naar 6044.
Gebruikelijk wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
SMS'en doe ik niet aan, ik kreeg een voicemail aan de lijn. En is het niet hoofdlettergebruik?
quote:
hammerzeit fur das brein.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:41 schreef Jojoortje het volgende:Zo herkenbaar
![]()
Vooral dat moment dat je nog even niks voelt, omdat het signaal nog naar je hersenen onderweg is, is kut.
Dan weet je gewoon, kut ik krijg zo helse pijn![]()
Ja, hoor, zeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nou, als je een beetje kunt koken...?Dan ontvang ik je graag in m'n crib!
Die vind ik ook geweldig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |