Die krijgt m'n hete thee over zich heen!quote:
Die kan pratenquote:
KNAL!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar.![]()
Hoe vreselijk is het dan als iemand dan komt met de vraag: "Gaat het?" Dan word ik helemaal furieus. Maak me niet gek!
Ik bedoel feitelijk meer zo aan de hand van afbeelding één.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Die krijgt de hete thee over zich heen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef Appelknaller het volgende:
Aan die paint te oordelen heb je geen grote tieten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
waar zijn je tieten gebleven op de paints?
Zucht. Ik dacht dat jullie de hele (ingewikkeldequote:
Ik heb er nu juist niks van gelezen, topics zonder tietenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zucht. Ik dacht dat jullie de hele (ingewikkelde) verhaallijn niet meer zouden kunnen volgen als ik er tieten aan vast zou tekenen.
daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:07 schreef Saaaaab het volgende:
Zucht. Ik dacht dat jullie de hele (ingewikkelde) verhaallijn niet meer zouden kunnen volgen als ik er tieten aan vast zou tekenen.
Oké.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb er nu juist niks van gelezen, topics zonder tieten
Dat is nou een teen waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oké.
[ afbeelding ]
En nu weer de aandacht erbij, jongetjes!
Dankuquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef RickoKun het volgende:Goed topique, goede saaaaab
![]()
Ik heb één zoen ingegroeide teennagel en dat is kk irritant als je je poot stoot aan dit soort zaken, het lijkt idd net alsof je hersenen inderdaad exploderen van pijn
Neen, dan ga ik liever mijzelf aftrekken doordeweek.
Inderdaad!! En anders kan je ook nog schoenen met stalen neuzen dragen..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Leuke paints.
Niemand komt hier met een oplossing.
Volgende keer gewoon pantoffels dragen.Slijten je sokken ook niet van.
Dat draagt niet echt bij aan het evenwicht in mijn designer-woonkamerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Maak een soort schuimrubber randje om alle tafelpoten.
FFFFFFUUUUUU, niet alle fokkers! zijn noobs op dat gebied - GENERALISERINGquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Saaaaab het volgende:
of met de traagheid van de gemiddelde Fok!-er in de liefde,
Ik zei gemiddeld, zodat niemand zich direct aangesproken hoeft te voelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
FFFFFFUUUUUU, niet alle fokkers! zijn noobs op dat gebied - GENERALISERING
Dat is sowieso stom.. Als je pijn hebt en iemand vraagt gaaaat het? NEE STOMME LUL/KUT DAT ZIE JE TOCH!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar.![]()
Hoe vreselijk is het dan als iemand dan komt met de vraag: "Gaat het?" Dan word ik helemaal furieus. Maak me niet gek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |