Das al reden genoeg idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef venomsnake het volgende:
Eindelijk weer voetbal op de buis dat ergens over gaat.
*kijken gaat....
Ik neem aan dat Sporting toen met hun C-elftal speelden?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef jjstyle333 het volgende:
sporting ook niet echt.
18-07 Sporting CP- Feyenoord 1-2
Inderdaad ja, ik heb het echt totaal gehad met die onbeduidende 'boeie dit gaat toch nergens over'-oefenpotjes. Vuurwerk nu, en snel!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef venomsnake het volgende:
Eindelijk weer voetbal op de buis dat ergens over gaat.
*kijken gaat....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sporting toen met hun C-elftal speelden?!
Ga maar uit van Stoch. Denneboom is al afgeschreven door McClaren. Die zal nog mee zijn als opvulling, maar op speeltijd hoeft ie als er niks geks gebeurd niet meer te rekenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:55 schreef Blawh het volgende:
Zonder Parker en Osei, ben benieuwd wie rechtsbuiten speelt. Denneboom of de onervaren Stoch?
Stoch verwacht ik. Of Rukavytsyaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ga maar uit van Stoch. Denneboom is al afgeschreven door McClaren. Die zal nog mee zijn als opvulling, maar op speeltijd hoeft ie als er niks geks gebeurd niet meer te rekenen.
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Portugal, landje met 10 miljoen inwoners, een sterke competitie met kapitaalkrachtigere clubs heeft als Nederland?
Dat is niet zo. Wellicht zullen Benfica, Porto en Sporting een iets hogere begroting dan de Nederlandse top 3 hebben, maar daaronder is het niet bijster veel. In de Liga Sagres spelen nog de nodige clubs voor 3.000 toeschouwers en die hebben echt geen hogere begroting dan Nederlandse middenmotors en degradatiekandidaten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Portugal, landje met 10 miljoen inwoners, een sterke competitie met kapitaalkrachtigere clubs heeft als Nederland?
Op teletekst staat het ook gewoon, maar de voorbeschouwing valt weg. Ze beginne dus direct met de uitzending van de wedstrijd om 21:40quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In de krant staat dat het op NL3 wordt uitgezonden, maar Teletekst 'ontkent'.
Ik ga maar uit van het positieve.
Inderdaad, Portugal - Belgie is een betere vergelijking.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Wellicht zullen Benfica, Porto en Sporting een iets hogere begroting dan de Nederlandse top 3 hebben, maar daaronder is het niet bijster veel. In de Liga Sagres spelen nog de nodige clubs voor 3.000 toeschouwers en die hebben echt geen hogere begroting dan Nederlandse middenmotors en degradatiekandidaten.
Dat klopt niet. Is toch echt 29 juli.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:25 schreef onlogisch het volgende:
Ehm, het komt straks hoor. 21.40 Nederland 3.
28 juli
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:25 schreef onlogisch het volgende:
28 juli
[ afbeelding ]
stond ook zo in de krantquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:25 schreef onlogisch het volgende:
28 juli
[ afbeelding ]
is verandert nuquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef Kopbal het volgende:
Zelfs op die TT-pagina staat dat het woensdag is hoor.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:56 schreef tukkeronline het volgende:
In de Troskompas stond ook bij vandaag een voorbeschouwing op Twente, met de opmerking dat de Grolsch Veste momenteel wordt verbouwd en Twente daarom moet uitwijken naar het Gelredome......
Dat weet ik maar de portugeze clubs doen het in Europa gemiddeld genomen ietsjes beter dan de Nederlandse clubs. Opvallend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Wellicht zullen Benfica, Porto en Sporting een iets hogere begroting dan de Nederlandse top 3 hebben, maar daaronder is het niet bijster veel. In de Liga Sagres spelen nog de nodige clubs voor 3.000 toeschouwers en die hebben echt geen hogere begroting dan Nederlandse middenmotors en degradatiekandidaten.
daarom zou het extra mooi zijn als twente sporting uitschakelt voor de CLquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat weet ik maar de portugeze clubs doen het in Europa gemiddeld genomen ietsjes beter dan de Nederlandse clubs. Opvallend.
Zeker. Maar gun het Twente verder ook wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
daarom zou het extra mooi zijn als twente sporting uitschakelt voor de CL
Klopt, maar dat komt doordat hun grote drie het wat beter doen dan de onze, voor de rest spelen hun clubs niet veel klaar. Ja, Boavista een aantal jaar geleden, maar die club is heel ver weggezakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat weet ik maar de portugeze clubs doen het in Europa gemiddeld genomen ietsjes beter dan de Nederlandse clubs. Opvallend.
quote:Moutinho en Anderson Polga fit genoeg voor Twente-thuis
28/07/2009 20:06
Anderson Polga is op tijd hersteld voor de ontmoeting van Sporting met FC Twente. Ook over João Moutinho was er goed nieuws uit de ziekenboeg.
Anderson Polga (foto) liet twee dagen de training schieten vanwege een knieblessure, maar dat weerhoudt hem er niet van woensdag tegen FC Twente te kunnen aantreden. De Braziliaanse verdediger werkte dinsdagochtend een training af.
De schrik sloeg om het hart toen Moutinho de training moest afbreken en ondersteund door fysiotherapeut Sérgio Candeias het veld verliet. De middenvelder is een van de belangrijke krachten bij Sporting. Maar nader onderzoek nam de vrees voor een zware blessure weg. Trainer Paulo Bento nam Moutinho op in zijn 21-koppige wedstrijdselectie.
Sporting ontvangt FC Twente woensdag in de derde voorronde van de Champions League. Volgens Simon Vukcevic, die een lichte voetblessure achter zich heeft gelaten, is uitschakeling voor de Portugezen uit den boze. 'Maar we denken niet eens aan het missen van de Champions League', aldus de Montenegrijn op de UEFA-website. 'Onze natuurlijke plaats is de groepsfase.'
vi.nl
Wedstrijden beginnen daar soms om kwart voor tien Portugeze tijd.quote:
Zeker is Sporting de favoriet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
Het wordt toch wel erg zwaar. Twente vindt zichzelf wel erg goed, maar drie van de vier beste spelers zijn weg. Echte toppers, zoals bij Sporting wel rondlopen hebben ze niet, spelers als N'Kufo en Perez zijn toch vooral local heroes. Ik verwacht daarom een 2-0 nederlaag.
Je moet het belang van beide buitenspelers ook weer niet overschatten. Ze waren goed, maar dat waren veel andere spelers ook, in dezelfde mate. Hun vervangers zijn andere spelers, maar heb er alle vertrouwen in dat die het net zo goed gaan doen. Kuiper i.p.v. Braafheid is op het moment wel een verzwakking, die heeft wat meer tijd nodig om aan te pikken. Neemt niet weg dat Sporting veel beter ingespeeld is, dat wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
Het wordt toch wel erg zwaar. Twente vindt zichzelf wel erg goed, maar drie van de vier beste spelers zijn weg. Echte toppers, zoals bij Sporting wel rondlopen hebben ze niet, spelers als N'Kufo en Perez zijn toch vooral local heroes. Ik verwacht daarom een 2-0 nederlaag.
Welke reden heeft dat? Dat die grote clubs het beter doen? Zoals ik al zei kent Portugal dezelfde limieten (beperkte TV-markt enz.).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt doordat hun grote drie het wat beter doen dan de onze, voor de rest spelen hun clubs niet veel klaar. Ja, Boavista een aantal jaar geleden, maar die club is heel ver weggezakt.
Braafheid, Elia en...?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
volgens tubantia:quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al iets van een mogelijke opstelling?
Ik hoop het ook, Rajkovic heeft dit soort wedstrijden al eens eerder meegemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
volgens tubantia:
boschker
stam, wisgerhof, douglas, kuiper
brama, perez, janssen
stoch, nkufo, ruiz
ik hoop op rajkovic ipv kuiper..
Een soort van kleine onervaren Overmars van 19 jaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
9, ik denk dat Rajkovic te traag is om als linksachter te fungeren. Ben wel heel benieuwd hoe Kuiper het gaat doen.
Kan iemand iets vertellen over die Stoch?
Inderdaad, ze moeten het hoofd koel houden, dan hebben ze absoluut een kans. De scheidsrechter is daar trouwens ook erg belangrijk in, als die meegaat met het ongetwijfeld irritante, matennaaiende gedrag dat de Sporting-spelers zullen vertonen wordt het moeilijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:14 schreef need2009 het volgende:
Twente moet de kop niet gek laten maken vanavond, dan heeft het zeker een kans.
Was hij toen niet geblesseerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:13 schreef Blawh het volgende:
Brama nu wel weer dus. Terecht, die jongen hoort gewoon altijd te spelen als hij z'n niveau van vorig seizoen evenaart. Nog altijd lullig dat hij uitgerekend de bekerfinale op de bank moest zitten.
Ik meen me te herinneren dat toen gezegd werd dat hij niet fit genoeg was om te starten, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gewoon gepasseerd, hij zat sowieso op de bank.
Ja, en toen gingen er binnen het kwartier al twee spelers geblesseerd af en had hij geen kans meer voor later in de wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat toen gezegd werd dat hij niet fit genoeg was om te starten, maar ik kan me vergissen.
En Portugezen moet je altijd verslaan! Omdat het Portugezen zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:23 schreef Kopbal het volgende:
Ook al schakelen ze die Portugezeen uit, CL zal er toch niet inzitten. Maar het is idd wel goed voor de punten.
Duitsers ook. Derhalve vind ik de keuze toch vrij lastig te noemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Portugezen moet je altijd verslaan! Omdat het Portugezen zijn.
Die Duitsers-‘grap’ maak je ook om de 5 posts, of niet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Duitsers ook. Derhalve vind ik de keuze toch vrij lastig te noemen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef Blawh het volgende:
Om de achterban van Joop te supporteren heb ik vandaag besloten rijst met pindasaus te eten, is dat nobel of niet?
Nee, om de 45 posts.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die Duitsers-‘grap’ maak je ook om de 5 posts, of niet?
Ik heb juist ruzie gemaakt met zijn bedrijf aangezien ze ondanks mijn 'NEE-NEE-sticker' hun stomme huis-aan-huis-bladen door de brievenbus blijven gooien. Zou dat ongeluk brengen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef Blawh het volgende:
Om de achterban van Joop te supporteren heb ik vandaag besloten rijst met pindasaus te eten, is dat nobel of niet?
Joop overwint alles.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb juist ruzie gemaakt met zijn bedrijf aangezien ze ondanks mijn 'NEE-NEE-sticker' hun stomme huis-aan-huis-bladen door de brievenbus blijven gooien. Zou dat ongeluk brengen?
Ik kan me er niks van herinneren, had ij het maar zwart op wit moeten zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:09 schreef Kopbal het volgende:
Joop heeft een mondelinge overeenkomst dat die NEE-NEE stickers niet voor hem gelden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb juist ruzie gemaakt met zijn bedrijf aangezien ze ondanks mijn 'NEE-NEE-sticker' hun stomme huis-aan-huis-bladen door de brievenbus blijven gooien. Zou dat ongeluk brengen?
Hij heeft bij een verkeerde vertrouwenspersson geïnformeerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan me er niks van herinneren, had ij het maar zwart op wit moeten zetten.
Ja, de sukkel had Cisse en mij verwisseld. Heel stom, want we lijken niet eens op elkaar, aangezien ik geen neger ben. Kennelijk heeft hij dezelfde opticien als Kevin Blom.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft bij een verkeerde vertrouwenspersson geïnformeerd?
Sinds wanneer zendt Nederland 3 dergelijke pulp uit?quote:
Sinds Tros.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zendt Nederland 3 dergelijke pulp uit?
In december ben ik waarschijnlijk in Lissabon, dan hoop ik toch wel een thuiswedstrijd van Sporting of Benfica te kunnen bezoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Schitterend stadion.
De TROS zendt elke dag wel zo'n mongolen-festival uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zendt Nederland 3 dergelijke pulp uit?
Hehe, ik bedoelde de Allianz Arena, maar jij bent tenminste ontopic.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In december ben ik waarschijnlijk in Lissabon, dan hoop ik toch wel een thuiswedstrijd van Sporting of Benfica te kunnen bezoeken.
Ik ben in 1995 met mijn vader in het oude Estádio da Luz naar Benfica-Roda geweest, dat was niet mooi, wel indrukwekkend. Het nieuwe lijkt me op tv schitterend, ben benieuwd hoe dat in het echt is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoelde de Allianz Arena, maar jij bent tenminste ontopic.
Tevens: Lissabon
Dat komt omdat er ergens buiten beeld een bord hangt waarop staat wanneer ze zo moeten kijken en hoe lang ze moeten klappen etc.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Haha Nick en Simon zingen Billy Joel en dat publiek begint emotioneel te kijken alsof ze het verstaan.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ergens buiten beeld een bord hangt waarop staat wanneer ze zo moeten kijken en hoe lang ze moeten klappen etc.
Ze gaan straks "Joe nevur wok aloon" zingen voor onze vrinden uit Tukkerland...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
Komt er ook nog een speciaal nummer voor Steve McClaren, of is het niet rechtstreeks?
quote:Sporting
* 1 Rui Patrício
* 3 Daniel Carriço
* 4 Polga
* 5 Pedro Silva
* 10 Vukčević
* 12 Marco Caneira
* 14 Mati Fernández
* 23 Hélder Postiga
* 24 Miguel Veloso
* 28 João Moutinho
* 31 Liedson
Bench
* 16 Tiago
* 6 Adrien Silva
* 8 Rochemback
* 13 Tonel
* 20 Yannick Djaló
* 25 Pereirinha
* 78 Abel
Coach
* Paulo Bento
quote:Twente
* 1 Boschker
* 4 Wisgerhof
* 5 Rajković
* 6 Brama
* 8 Stam
* 9 Nkufo
* 10 Perez
* 15 Stoch
* 19 Douglas
* 22 Ruiz Gonzalez
* 24 Janssen
Bench
* 13 Mihaylov
* 3 Kuiper
* 11 Rukavytsya
* 12 Heubach
* 18 Tioté
* 23 Akram
* 27 Vujičević
Coach
* Steve McClaren
Irakquote:
Als ze deze ronde eruit vliegen komen ze in de Europa League in dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje, Als Twente het niet redt liggen ze er dan gelijk helemaal uit of stromen ze door naar de Europa League
Mag je dat zeggen? Ja dat mag je zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik ben echt fan van Bayern dit seizoen, kan dat?
Waar de Nederlanders gaan, gaat mijn voorliefde. Zo makkelijk.
Raar hequote:
Ja als je je bedenkt daar die bijna de hele voorbereiding heeft gespeeld maar aan de ene kant vind ik het ook wel weer grappigquote:
Steve zal ook geen onnodige wissels het veld in sturen , maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Denk niet dat Rajkovic de 90 min vol maakt.
Debuut van Nicky in CL. Althans, voorronde.
Ik las vanmiddag nog ergens van wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef mcyodogg het volgende:
Mag Caicedo meedoen voor Sporting?
Scoorde bijna een goal tegen Stoke en had een assist tegen Watford. Verder nog niet op de Nederlandse TV geweestquote:
Blijkbaar, had nog nooit van die gozer gehoord.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:46 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Chelsea, of bedoelde je iets anders?
wel toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
Nee Dione, die club heette nooit Sporting Lissabon.
Hopelijk wel een andere afloop danquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:46 schreef Zwoerd het volgende:
Hopen op weer een onderschatting, zoals Marseille vorig jaar
Zo wordt de club vaak genoemd, maar formeel is het Sporting Clube de Portugal.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef hoM3r het volgende:
Deze ontmoeting winnen en ze hebben Champions Leauge?
Nee, dan spelen ze nog een voorronde.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef hoM3r het volgende:
Deze ontmoeting winnen en ze hebben Champions Leauge? Zou vet zijn. Hup Twente!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef hoM3r het volgende:
dan komt er nog een voorronde tegen waarschijnlijk een nog sterker teamquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef hoM3r het volgende:
Dat was vorig jaar nog zo, nu niet meer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef hoM3r het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:51 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze toch nog een ronde tegen een grote club?
quote:Mocht de ploeg van coach Steve McClaren die eerste twee hindernissen overleven, dan wacht in de volgende knock-out fase een confrontatie met een team uit het rijtje Atlético Madrid, Olympique Lyon, VfB Stuttgart, Arsenal of Fiorentina.
quote:
De clubarts.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:53 schreef venomsnake het volgende:
Wie is dat spook met die blonde haren die altijd bij Twente op de bank zit?
Ik vind haar eng..quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij haar vorige club hadden ze opeens veel meer blessures toen zeg wegging?
En toen ze er was hadden ze allemaal liesblessures.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij haar vorige club hadden ze opeens veel meer blessures toen zeg wegging?
Even klein!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
Stoch lijkt trouwens sprekend op die Arnautovic
Schijf het dan ook goed,-niet doen-quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:55 schreef need2009 het volgende:
[..]
En jij hebt Suarez als avater, weg HOND!!!!
Dat is maar goed ook, want een lekker wijf als clubarts lijkt me geen goed idee.quote:
Grapje toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, als mag van mij Denneboom wel weer terugkeren
Alleen de herhaling al tien keer.quote:
Als hij ook maar de helft van zijn kwaliteiten heeft mag je god op je blote knietjes bedankenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, als mag van mij Denneboom wel weer terugkeren
Mwah... Kon wel eens motiverend werken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want een lekker wijf als clubarts lijkt me geen goed idee.
Ze zijn beter, maar ik verwacht ieder moment een lepe counter.quote:
En dat maakt die ploegen zo gevaarlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zijn beter, maar ik verwacht ieder moment een lepe counter.
Samen met Stoch.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Twente heeft weer prima ingekocht...
Die Ruiz gaat de uitblinker in de eredivisie worden.
Staan alle spelers van Twente opeens veel agressiever te dekken op het veld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah... Kon wel eens motiverend werken..
Heerenveen gaat spijt krijgen inderdaad, en Joop mazzelt dat Cisse uiteindelijk niet doorging.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Dat lijkt me wat voorbarig, hoewel hij wel leuk speelt vandaag.quote:
Speelt goed ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
En als hij op het WK ook nog wat leuke dingen laat zien gaat Twente volgende zomer cashen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Want? Cissé heeft 2 goede wedstrijden achter de rug, o.a. tegen deze club.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerenveen gaat spijt krijgen inderdaad, en Joop mazzelt dat Cisse uiteindelijk niet doorging.
Kennelijk heb je hem vorig jaar bij Gent niet gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Jezusmina, 1 wedstrijd gezien en Ruiz is meteen DE man van de ere worden...?
Kom op, ik dacht dat ik rappe conclusies kon trekken....
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Jezusmina, 1 wedstrijd gezien en Ruiz is meteen DE man van de ere worden...?
Kom op, ik dacht dat ik rappe conclusies kon trekken....
Echt he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:06 schreef Kopbal het volgende:
20 minuten gespeeld:
Ruiz gaat de speler van de ere worden.
Stoch geweldige aankoop.
Wat is Douglas diep weggezakt.
Je hebt pas net ingeschakeld?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:06 schreef pekel het volgende:
Jezus, opbouwend komt Twente er nog niet echt aan te pas.
Volgens kenner Van Dijk wel.quote:
De eerste kansen voor Twente kwamen niet door bepaald sterk opbouwen vanuit de verdediging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |