Sinds wanneer zendt Nederland 3 dergelijke pulp uit?quote:
Sinds Tros.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zendt Nederland 3 dergelijke pulp uit?
In december ben ik waarschijnlijk in Lissabon, dan hoop ik toch wel een thuiswedstrijd van Sporting of Benfica te kunnen bezoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Schitterend stadion.
De TROS zendt elke dag wel zo'n mongolen-festival uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zendt Nederland 3 dergelijke pulp uit?
Hehe, ik bedoelde de Allianz Arena, maar jij bent tenminste ontopic.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In december ben ik waarschijnlijk in Lissabon, dan hoop ik toch wel een thuiswedstrijd van Sporting of Benfica te kunnen bezoeken.
Ik ben in 1995 met mijn vader in het oude Estádio da Luz naar Benfica-Roda geweest, dat was niet mooi, wel indrukwekkend. Het nieuwe lijkt me op tv schitterend, ben benieuwd hoe dat in het echt is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoelde de Allianz Arena, maar jij bent tenminste ontopic.
Tevens: Lissabon
Dat komt omdat er ergens buiten beeld een bord hangt waarop staat wanneer ze zo moeten kijken en hoe lang ze moeten klappen etc.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:08 schreef Ritmo het volgende:
Haha Nick en Simon zingen Billy Joel en dat publiek begint emotioneel te kijken alsof ze het verstaan.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ergens buiten beeld een bord hangt waarop staat wanneer ze zo moeten kijken en hoe lang ze moeten klappen etc.
Ze gaan straks "Joe nevur wok aloon" zingen voor onze vrinden uit Tukkerland...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
Komt er ook nog een speciaal nummer voor Steve McClaren, of is het niet rechtstreeks?
quote:Sporting
* 1 Rui Patrício
* 3 Daniel Carriço
* 4 Polga
* 5 Pedro Silva
* 10 Vukčević
* 12 Marco Caneira
* 14 Mati Fernández
* 23 Hélder Postiga
* 24 Miguel Veloso
* 28 João Moutinho
* 31 Liedson
Bench
* 16 Tiago
* 6 Adrien Silva
* 8 Rochemback
* 13 Tonel
* 20 Yannick Djaló
* 25 Pereirinha
* 78 Abel
Coach
* Paulo Bento
quote:Twente
* 1 Boschker
* 4 Wisgerhof
* 5 Rajković
* 6 Brama
* 8 Stam
* 9 Nkufo
* 10 Perez
* 15 Stoch
* 19 Douglas
* 22 Ruiz Gonzalez
* 24 Janssen
Bench
* 13 Mihaylov
* 3 Kuiper
* 11 Rukavytsya
* 12 Heubach
* 18 Tioté
* 23 Akram
* 27 Vujičević
Coach
* Steve McClaren
Irakquote:
Als ze deze ronde eruit vliegen komen ze in de Europa League in dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje, Als Twente het niet redt liggen ze er dan gelijk helemaal uit of stromen ze door naar de Europa League
Mag je dat zeggen? Ja dat mag je zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik ben echt fan van Bayern dit seizoen, kan dat?
Waar de Nederlanders gaan, gaat mijn voorliefde. Zo makkelijk.
Raar hequote:
Ja als je je bedenkt daar die bijna de hele voorbereiding heeft gespeeld maar aan de ene kant vind ik het ook wel weer grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |