Das al reden genoeg idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef venomsnake het volgende:
Eindelijk weer voetbal op de buis dat ergens over gaat.
*kijken gaat....
Ik neem aan dat Sporting toen met hun C-elftal speelden?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef jjstyle333 het volgende:
sporting ook niet echt.
18-07 Sporting CP- Feyenoord 1-2
Inderdaad ja, ik heb het echt totaal gehad met die onbeduidende 'boeie dit gaat toch nergens over'-oefenpotjes. Vuurwerk nu, en snel!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef venomsnake het volgende:
Eindelijk weer voetbal op de buis dat ergens over gaat.
*kijken gaat....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sporting toen met hun C-elftal speelden?!
Ga maar uit van Stoch. Denneboom is al afgeschreven door McClaren. Die zal nog mee zijn als opvulling, maar op speeltijd hoeft ie als er niks geks gebeurd niet meer te rekenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:55 schreef Blawh het volgende:
Zonder Parker en Osei, ben benieuwd wie rechtsbuiten speelt. Denneboom of de onervaren Stoch?
Stoch verwacht ik. Of Rukavytsyaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ga maar uit van Stoch. Denneboom is al afgeschreven door McClaren. Die zal nog mee zijn als opvulling, maar op speeltijd hoeft ie als er niks geks gebeurd niet meer te rekenen.
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Portugal, landje met 10 miljoen inwoners, een sterke competitie met kapitaalkrachtigere clubs heeft als Nederland?
Dat is niet zo. Wellicht zullen Benfica, Porto en Sporting een iets hogere begroting dan de Nederlandse top 3 hebben, maar daaronder is het niet bijster veel. In de Liga Sagres spelen nog de nodige clubs voor 3.000 toeschouwers en die hebben echt geen hogere begroting dan Nederlandse middenmotors en degradatiekandidaten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Portugal, landje met 10 miljoen inwoners, een sterke competitie met kapitaalkrachtigere clubs heeft als Nederland?
Op teletekst staat het ook gewoon, maar de voorbeschouwing valt weg. Ze beginne dus direct met de uitzending van de wedstrijd om 21:40quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In de krant staat dat het op NL3 wordt uitgezonden, maar Teletekst 'ontkent'.
Ik ga maar uit van het positieve.
Inderdaad, Portugal - Belgie is een betere vergelijking.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Wellicht zullen Benfica, Porto en Sporting een iets hogere begroting dan de Nederlandse top 3 hebben, maar daaronder is het niet bijster veel. In de Liga Sagres spelen nog de nodige clubs voor 3.000 toeschouwers en die hebben echt geen hogere begroting dan Nederlandse middenmotors en degradatiekandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |