Zeker is Sporting de favoriet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
Het wordt toch wel erg zwaar. Twente vindt zichzelf wel erg goed, maar drie van de vier beste spelers zijn weg. Echte toppers, zoals bij Sporting wel rondlopen hebben ze niet, spelers als N'Kufo en Perez zijn toch vooral local heroes. Ik verwacht daarom een 2-0 nederlaag.
Je moet het belang van beide buitenspelers ook weer niet overschatten. Ze waren goed, maar dat waren veel andere spelers ook, in dezelfde mate. Hun vervangers zijn andere spelers, maar heb er alle vertrouwen in dat die het net zo goed gaan doen. Kuiper i.p.v. Braafheid is op het moment wel een verzwakking, die heeft wat meer tijd nodig om aan te pikken. Neemt niet weg dat Sporting veel beter ingespeeld is, dat wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
Het wordt toch wel erg zwaar. Twente vindt zichzelf wel erg goed, maar drie van de vier beste spelers zijn weg. Echte toppers, zoals bij Sporting wel rondlopen hebben ze niet, spelers als N'Kufo en Perez zijn toch vooral local heroes. Ik verwacht daarom een 2-0 nederlaag.
Welke reden heeft dat? Dat die grote clubs het beter doen? Zoals ik al zei kent Portugal dezelfde limieten (beperkte TV-markt enz.).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt doordat hun grote drie het wat beter doen dan de onze, voor de rest spelen hun clubs niet veel klaar. Ja, Boavista een aantal jaar geleden, maar die club is heel ver weggezakt.
Braafheid, Elia en...?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
volgens tubantia:quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al iets van een mogelijke opstelling?
Ik hoop het ook, Rajkovic heeft dit soort wedstrijden al eens eerder meegemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
volgens tubantia:
boschker
stam, wisgerhof, douglas, kuiper
brama, perez, janssen
stoch, nkufo, ruiz
ik hoop op rajkovic ipv kuiper..
Een soort van kleine onervaren Overmars van 19 jaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
9, ik denk dat Rajkovic te traag is om als linksachter te fungeren. Ben wel heel benieuwd hoe Kuiper het gaat doen.
Kan iemand iets vertellen over die Stoch?
Inderdaad, ze moeten het hoofd koel houden, dan hebben ze absoluut een kans. De scheidsrechter is daar trouwens ook erg belangrijk in, als die meegaat met het ongetwijfeld irritante, matennaaiende gedrag dat de Sporting-spelers zullen vertonen wordt het moeilijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:14 schreef need2009 het volgende:
Twente moet de kop niet gek laten maken vanavond, dan heeft het zeker een kans.
Was hij toen niet geblesseerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:13 schreef Blawh het volgende:
Brama nu wel weer dus. Terecht, die jongen hoort gewoon altijd te spelen als hij z'n niveau van vorig seizoen evenaart. Nog altijd lullig dat hij uitgerekend de bekerfinale op de bank moest zitten.
Ik meen me te herinneren dat toen gezegd werd dat hij niet fit genoeg was om te starten, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gewoon gepasseerd, hij zat sowieso op de bank.
Ja, en toen gingen er binnen het kwartier al twee spelers geblesseerd af en had hij geen kans meer voor later in de wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat toen gezegd werd dat hij niet fit genoeg was om te starten, maar ik kan me vergissen.
En Portugezen moet je altijd verslaan! Omdat het Portugezen zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:23 schreef Kopbal het volgende:
Ook al schakelen ze die Portugezeen uit, CL zal er toch niet inzitten. Maar het is idd wel goed voor de punten.
Duitsers ook. Derhalve vind ik de keuze toch vrij lastig te noemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Portugezen moet je altijd verslaan! Omdat het Portugezen zijn.
Die Duitsers-‘grap’ maak je ook om de 5 posts, of niet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Duitsers ook. Derhalve vind ik de keuze toch vrij lastig te noemen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef Blawh het volgende:
Om de achterban van Joop te supporteren heb ik vandaag besloten rijst met pindasaus te eten, is dat nobel of niet?
Nee, om de 45 posts.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die Duitsers-‘grap’ maak je ook om de 5 posts, of niet?
Ik heb juist ruzie gemaakt met zijn bedrijf aangezien ze ondanks mijn 'NEE-NEE-sticker' hun stomme huis-aan-huis-bladen door de brievenbus blijven gooien. Zou dat ongeluk brengen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:01 schreef Blawh het volgende:
Om de achterban van Joop te supporteren heb ik vandaag besloten rijst met pindasaus te eten, is dat nobel of niet?
Joop overwint alles.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb juist ruzie gemaakt met zijn bedrijf aangezien ze ondanks mijn 'NEE-NEE-sticker' hun stomme huis-aan-huis-bladen door de brievenbus blijven gooien. Zou dat ongeluk brengen?
Ik kan me er niks van herinneren, had ij het maar zwart op wit moeten zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:09 schreef Kopbal het volgende:
Joop heeft een mondelinge overeenkomst dat die NEE-NEE stickers niet voor hem gelden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb juist ruzie gemaakt met zijn bedrijf aangezien ze ondanks mijn 'NEE-NEE-sticker' hun stomme huis-aan-huis-bladen door de brievenbus blijven gooien. Zou dat ongeluk brengen?
Hij heeft bij een verkeerde vertrouwenspersson geīnformeerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan me er niks van herinneren, had ij het maar zwart op wit moeten zetten.
Ja, de sukkel had Cisse en mij verwisseld. Heel stom, want we lijken niet eens op elkaar, aangezien ik geen neger ben. Kennelijk heeft hij dezelfde opticien als Kevin Blom.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft bij een verkeerde vertrouwenspersson geīnformeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |