Je weet maar nooit, haar spruit zou zo maar de nieuwe Marie Curie, Connie Palmen of Linda de Mol kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:31 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ergens vermoed ik echter dat háár kinderen dan weer niet zo veel zullen bijdragen aan de toekomstige maatschappij, mochten ze dit patroon voortzetten.
Bij de AH hebben ze nog stapels flesjes met Spa Blauw en Evian staan hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Klopt, even zitten googlen, en er is een uitspraak geweest van de Kantonrechter hierover ergens in 2008. Men is daartegen wel in beroep gegaan maar daar heb ik zo snel de uitslag niet over kunnen vinden.
Had te maken met het verdrag van de rechten van de mens, omtrent het recht op schoon drinkwater.
Als jij niet betaalt moet je kijken hoe snel ze je internet afsluiten. Internet is geen eerste levensbehoefte al denken veel mensen van welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:35 schreef alicia1308 het volgende:
Mijn internet bedrag per maand is 15 euro. Dat kon ik dus in een keer inlopen aangezien we nu weer een opdracht binnen hebben voor de komende tijd! Vandaar wel internet! Ook dat sluiten ze niet zomaar af!
Dank je wel voor het beantwoorden van mijn vraag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
jullie maandbedrag is 250 euro. Volgens mij is dat niet heel erg vreemd als er een baby bij komt kijken. Maar oke, je reageert nog, dat is prima. Nou, ze mogen je dus WEL afsluiten als je een baby hebt. Daar ging je vraag over, en dat mogen ze dus wel.
Ook dat schijnt een levens behoefte te zijn..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:37 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Als jij niet betaalt moet je kijken hoe snel ze je internet afsluiten. Internet is geen eerste levensbehoefte al denken veel mensen van wel
Als jij een eigen bedrijf hebt waar je erg afhankelijk internet bent en dat is de goedkoopste manier (werken in de bibliotheek mag officieel niet) lijkt het me dat je dat er doorheen kunt drukken. Het leven is niet zo zwart/wit, al denken veel mensen van welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:37 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Als jij niet betaalt moet je kijken hoe snel ze je internet afsluiten. Internet is geen eerste levensbehoefte al denken veel mensen van wel
Tering, doe eens normaal. Jij stelt een vraag aan een ieder die maar bereid is te beantwoorden. Vervolgens komen er serieuze reacties en wat minder serieuze reacties. Dat is het gevolg van een openbaar forum.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef alicia1308 het volgende:
Ik vind het schandalig hoe mensen hier reageren! Ik heb me niet laten nemen door een aap op mijn zeventiende! Ik heb bewust gekozen voor kinderen.
Ik wil wel reageren maar ik kan niet in een oogwenk reageren zoals jullie doen.
Oordeel maar een eind weg Ik weet hoe de vork in de steel zit en kijk eens in de spiegel naar jullie eigen reacties.
Als je niks nuttigs te melden hebt dan doe het helemaal niet.
Ik vraag hier niet om veroordeeld te worden, ik stel gewoon een vraag in de hoop daar een serieus antwoord op te krijgen maar blijkbaar is dat niet mogelijk hier op het forum!
als je met een gewoon lettertype reageerd, en iets normaler reageerd, krijg je ook al een hoop normale antwoorden meer.......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef alicia1308 het volgende:
Ik vind het schandalig hoe mensen hier reageren! Ik heb me niet laten nemen door een aap op mijn zeventiende! Ik heb bewust gekozen voor kinderen.
Oordeel maar een eind weg Ik weet hoe de vork in de steel zit en kijk eens in de spiegel naar jullie eigen reacties.
Ik vraag hier niet om veroordeeld te worden, ik stel gewoon een vraag in de hoop daar een serieus antwoord op te krijgen maar blijkbaar is dat niet mogelijk hier op het forum!
Hoe kom je in vredesnaam aan een achterstand van 850 bij je waterbedrijf? Ik betaal 10 euro per maand, en krijg wss nog geld terug ook. 85 maanden zou ik dat tientje dan niet betaald hebben. Dat is gewoon 7 jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:22 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nou "ken" ik toevallig mensen waarvan het water is afgesloten...
Als je een eigen bedrijf hebt en je je rekeningen niet kunt betalen ga je gewoon failliet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:42 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als jij een eigen bedrijf hebt waar je erg afhankelijk internet bent en dat is de goedkoopste manier (werken in de bibliotheek mag officieel niet) lijkt het me dat je dat er doorheen kunt drukken. Het leven is niet zo zwart/wit, al denken veel mensen van wel
\quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef alicia1308 het volgende:
Welkom op Fok!. Het forum waar puisterige studentjes jou wel even gaan vertellen wat je fout doet en wat voor loser je bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef alicia1308 het volgende:
hoe de vork in de steel zit is dat jij veel te laat aan de bel hebt getrokken toen het slecht ging. Dat had je al minstens een half jaar geleden moeten doen. Dat mensen je hier wijzen op waar het mis is gegaan en dat jou dat niet zint is niet het probleem van de mensen hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef alicia1308 het volgende:
Ze begon normaal. Heb je gezien wat voor stompzinnige reacties ze kreeg?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:42 schreef gateway het volgende:
[..]
als je met een gewoon lettertype reageerd, en iets normaler reageerd, krijg je ook al een hoop normale antwoorden meer.......
BS hoe bestonden bedrijven dan toen er nog geen internet was?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:42 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als jij een eigen bedrijf hebt waar je erg afhankelijk internet bent en dat is de goedkoopste manier (werken in de bibliotheek mag officieel niet) lijkt het me dat je dat er doorheen kunt drukken. Het leven is niet zo zwart/wit, al denken veel mensen van wel
Gevolg van het feit dat ze de vraag stelt op een openbaar forum. Overigens zaten er nog nuttige reacties tussen ook !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ze begon normaal. Heb je gezien wat voor stompzinnige reacties ze kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |