quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Slasaus schijnt goed te zijn voor het hoofd van je partner ( volgens ElisaB )![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef ferrari_rood het volgende:
de sdb heeft nu toch die handdoeken actie? heb ik ook 2 zegels van. ga ik dus ook niks mee doen he.
Diskriemienáááásie!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef nokwanda het volgende:
En hey... we hadden net in de inmiddels volle SC een zwarte usert. En nogwel eentje die oh-oh kent
Ik had t kunnen weten he, E. en ik vonden m zooooooooo leukquote:
Wat een ideaal kind!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ze waren braaf stil toen ik thuis kwam![]()
Buren hebben niks gehoord ook![]()
En dr lag een piepklein drolletje op het krantje
Dan wordt het Kees!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik riep net Keeeeeessie en ze kwam me toch vrolijk aanhuppelen
Ja naar die Kees iddquote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt het Kees!
Stoer en toch girlie!
[ afbeelding ]
Ik vond the Wedding Planner super maar die heb jij al tig keer gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Iemand hier nog tips betreffende wijvenfilms? Ik heb He's just not that into you laatst gezien en die was enig!
En ik heb Confessions of a Shopaholic nog staan. Maar Heer G is weer veel weg deze week en ik heb nog wel wat inspiratie nodig voor wat leuke chickflicks!
The Wedding Planner is inderdaad enig!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond the Wedding Planner super maar die heb jij al tig keer gezien. Serendipity staat ook hoog op mijn lijstje! En chickflick/serie galore: de BBC versie van Pride&Prejudice
Krijgt ie wel goed te eten dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Mn ex benedenbuurvrouw kwam ook dr nieuwe chihuahua net ff showen hier.
4 maanden, nog geen kilo, al keiveel ziek geweest en t beestje keek superduf uit zn ogen en dr zat geen fut in.
Zooooo stom
Bij PS I love you heb ik als een baby zitten jankenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
The Wedding Planner is inderdaad enig!
En PS I Love YouEn The Proposal, met Sandra Bullock!
Oh, kent iemand 'Love and Other Disasters?'. Die titel spreekt me wel aan!![]()
quote:
gewoon echt een typisch gevalletje broodfok pupje met slechte gezondheid.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Borie![]()
Ik vind dat altijd zoooo stinken als ze zich bij je op schoot gaan wassen
Jij weet dondersgoed dat mijn balkon hooguit 10 meter hoog isquote:Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef TDHS het volgende:
hangt dat beestje nu op 15 meter hoogte voor het balkonhek?
Gebruiksaanwijzing:quote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef oh-oh het volgende:
broodfok nep chihuahua van 1200 euro, 4 maanden oud....
Nou nee dank je, tis niet echt smakelijk volk zeg maarquote:Op maandag 27 juli 2009 22:27 schreef nokwanda het volgende:
Bijt de ouders dan ook effe. Jeeeez wat een mensen
Als ik die mag, ik ben dol op afdankertjes en ze past leuk bij die andere nieuwe!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef HuubTuub het volgende:
die schurftteef heeft weer antibiotica voor de komende weken.
Hetzelfde als vorig jaar, aansteller... nu moeten we haar ook nog eens twee keer per dag eten geven, alleen vanwege die pillen.
Tja ach... gelukkig was ze geen 1200 euro.
Gaan we de 23ste ook naar Hasselt? Ik wil een nieuwe, deze stinkt.
zo van: dat laat ik mijn hondjes nieteens eten.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee dank je, tis niet echt smakelijk volk zeg maar
Ja je mag d'r hebben, krijg ik dan wel nog 50 euro voor die dosis pillen?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik die mag, ik ben dol op afdankertjes en ze past leuk bij die andere nieuwe!
Nu ga ik X-Files kijken, Chico roept me!
Ik geloof dat ik het al een jaar niet op had, ik wilde het weer eens proberen.quote:
Ik hoop dat ze zich dat zelf ook beseffen, maar ik betwijfel hetquote:Wat een mazzelaars die Bink en Boor
Dat rietje blijft er in he, sinds het stoppen met roken!quote:Ik heb net een ciabatta van de ambachtelijke broodwinkel op, met zelfgemaakte kipsalade van mijn braadhaan. Daar eet ik dan twee dagen avond eten van en van de restjes maak ik broodbeleg en daar prop ik de honden vol mee.[quote]
Dat klinkt ook goed!
[quote]
En ik drink elke middag op kantoor een literkan water leeg.
Met een rietje!
Ja dankzij jouquote:Dat rietje blijft er in he, sinds het stoppen met roken!![]()
Arghhhhhhhh, the pressure!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys, als je nu stopt kun je het gespaarde geld doneren![]()
![]()
En mensen laten sponsoren en zo
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Arghhhhhhhh, the pressure!
*peuk opsteekt*
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als je daar geen motivatie uit kan halen!
En anders een euro betalen voor elke peuk die je in augustus opsteekt.![]()
No pressure verder heur.
Ik drink ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Snap ook wel dat je weer begonnen bent. Zelfs ik al niet roker denk weleens kon ik nu maar roken als ik in een moeilijke periode oid zit. Daarbij drink ik ook niet dus ik val altijd terug op chocolade oid ook erg gezond.
Tis nu vast niet ZO erg ( en je weet ieg wat je te wachten staat en je krijgt NOG meer support hier dan toen ).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik denk er nog even over na, over dat stoppenAls ik er aan denk wat voor hel het de vorige keer was, nog een paar dagen en ik was én Heer G kwijt én my sanity
Kweet niet eens wat Sheridans is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink ook niet![]()
Eens in de zoveel maanden doe ik wel eens voor de leuk mee met een baileys ofzo, of Sheridans, maar ik kan prima zonder.
Ik was eigenlijk van plan om pas te stoppen nadat ik mijn volgende afspraak in het ziekenhuis heb gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis nu vast niet ZO erg ( en je weet ieg wat je te wachten staat en je krijgt NOG meer support hier dan toen ).
En Greys, als je t doet is t een win win situatie he
*telefoonnr zoekt*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
Je moet pas stoppen als je zelf voelt dat je helemaal gemotiveerd en er klaar voor bent. Als je het niet voor jezelf doet gaat het sowieso niet werken. Maar als je gaat stoppen geeft Fok 100% support!
Enne... wanneer is je controleafspraak gepland? Je hebt allang gebeld natuurlijk he?
BELLEN! Je kunt de afspraak maar gehad hebben. Zo blijf je ertegenaan hikken. Erger dan de OK kan het niet zijn, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
*telefoonnr zoekt*
Ik stel het steeds uit, valt het op dat ik niet wil?
Zie er zó tegenop
Moet ook nog even tellen/gokken wanneer ik wel of niet kan qua maandelijkse dinges, you knowquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BELLEN! Je kunt de afspraak maar gehad hebben. Zo blijf je ertegenaan hikken. Erger dan de OK kan het niet zijn, toch?
Of moeten we Maes inschakelen?
Daar heb je al een maand de tijd voor gehad. * kijkt streng*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ook nog even tellen/gokken wanneer ik wel of niet kan qua maandelijkse dinges, you know![]()
Maar dat zal ik zo even doen...
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Had je toch maar meteen moeten bellen mop
![]()
Wat goed dat je eindelijk gebeld hebt, wel balen dat je zo lang moet wachten maar volgens mij is dat wel normaal in de vakantietijd hoor.
Dreigen met de politie?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou heb ik al een poos een stalkende cliënt he.
Ik word echt GEK van die vent![]()
50 keer bellen per dag , foto's mailen, stompzinnige gedichtjes voordragen, ik reageer NERGENS op maar hij gaat maar door he![]()
En mn baas zegt ook elke keer dat ie moet kappen maar luisteren ho maar
hahaha, ik had 'm net ook weer op staan. Beiden blijven leuk en idd die teksten... Heb je op d'r joeptjoep wel eens de video van Fuck You gekeken? Erg leuke clip!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens helemaal verslaafd aan de cd van Lily Allen, heerlijke zomermuziek en echt, ik lig elke keer in een deuk om dr teksten
Mjah, hij belt alleen maar he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dreigen met de politie?Of laat je baas een dringende brief sturen? Echt officieel enzo?
Ah ben je weer !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:51 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahaha, ik had 'm net ook weer op staan. Beiden blijven leuk en idd die teksten... Heb je op d'r joeptjoep wel eens de video van Fuck You gekeken? Erg leuke clip!
Oooooh jij bent alweer klaar met werken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef HuubTuub het volgende:
Ja het was druk op de zaak. Ben wel eerder weggegaan. Vanavond met oudcollega's weer eens uit eten. Ik zit in de trein dus ik heb effe tijd. Ben nu bij DH Hol Spoor, hahaha, hol...
Oh sorry, tegelijk gepost.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef HuubTuub het volgende:
Ik weet nog niet waar we eten. Ben nu in Den Haag. Doei!
Hijs mn allerliefste beste vriendjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gemist wat HuubTuub van oh-oh is?
Hoe kennen jullie elkaar?
Een LAT relatie? Die heb jij helemaal niet met HuubTuub.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Nope, we hebben een LAT relatie, daar ben ik goed in
Jaloers kreng, een LAT bestevriendjesrelatiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:19 schreef TDHS het volgende:
[..]
Een LAT relatie? Die heb jij helemaal niet met HuubTuub.
Schat, ik steun je van harte. Kijk maar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
*telefoonnr zoekt*
Ik stel het steeds uit, valt het op dat ik niet wil?
Zie er zó tegenop
Ik heb een afspraak gemaakt!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Greysie je moet wel naar die vervolgafspraak! Desnoods kom ik naar <insert plaatsnaam ziekenhuis> om je moral support te geven
Het actiecommitee zal u nog laten weten wat de kaarten kosten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
1 September heb ik college!
Dus dan kan ik gewoon
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het actiecommitee zal u nog laten weten wat de kaarten kosten.
Blieft u VIPkaarten op de eerste rij ?
Waar hébben jullie het over?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het actiecommitee zal u nog laten weten wat de kaarten kosten.
Blieft u VIPkaarten op de eerste rij ?
Er bestaat de mogelijkheid tot het boeken van een diner arrangement.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraardis er ook punch and pie aanwezig in de vicinity?
Bij voldoende belangstelling organiseer ik een busreis met opstapplaatsen in het hele land en een luxe hotel overnachting met jaccuziquote:
Laat die touringcar maar voorrijden!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij voldoende belangstelling organiseer ik een busreis met opstapplaatsen in het hele land en een luxe hotel overnachting met jaccuzi
Nou vooruut. Maar niet te guitig he, want ik ben nog altijd heel gewoon geblevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er bestaat de mogelijkheid tot het boeken van een diner arrangement.
U begrijpt wel dat de prijs dan ook daarnaar zal zijn?
hihihi... rellen over Huubke, ik heb wat gemist. oh-oh is mijn eerste grote liefde, maar dan toch weer anders. Ik ben de stiefvader van Frits en heb hem 9 jaar geleden ontvoerd. Daar heeft Frits 8 jaar een trauma van overgehouden en nu is 'ie mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaloers kreng, een LAT bestevriendjesrelatie![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hihihi... rellen over Huubke, ik heb wat gemist. oh-oh is mijn eerste grote liefde, maar dan toch weer anders. Ik ben de stiefvader van Frits en heb hem 9 jaar geleden ontvoerd. Daar heeft Frits 8 jaar een trauma van overgehouden en nu is 'ie mijn beste vriend.
zat in 9 en ben net overgestapt op de trein. Om 22.03 in Delft... ZieUZoquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]O, ben jij dat. Dus daarom kijkt ie altijd zo afkeurend
ja dat is volledig mijn schuld. Mea Culpa ... naar omstandigheden maakt Fritske het nu redelijk goed. Afgelopen vrijdag heb ik hem nog fijn mogen kriebelen en Kareltje ook... De 23ste augustus is Kaasie aan de beurt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]O, ben jij dat. Dus daarom kijkt ie altijd zo afkeurend
Oh ik kannie wachten tot jullie Kees zien, ze is zo leuk hier!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ja dat is volledig mijn schuld. Mea Culpa ... naar omstandigheden maakt Fritske het nu redelijk goed. Afgelopen vrijdag heb ik hem nog fijn mogen kriebelen en Kareltje ook... De 23ste augustus is Kaasie aan de beurt.
Ik had een blikje gedaan, was erg geslaagd, maar de appel heb ik geskipt , niet te veel gezonds erin he...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef HuubTuub het volgende:
Ik neem d'r gewoon mee. Honden ontvoeren kan ik heul goed.
De volgende keer doe ik er ook verse snananananass in, met de fijne schiller van Gerda.
Ben bijna thuis.
Psies!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hihihi... rellen over Huubke, ik heb wat gemist. oh-oh is mijn eerste grote liefde, maar dan toch weer anders. Ik ben de stiefvader van Frits en heb hem 9 jaar geleden ontvoerd. Daar heeft Frits 8 jaar een trauma van overgehouden en nu is 'ie mijn beste vriend.
Sluit ramen en deuren!quote:
Hey jij!quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Sluit ramen en deuren!![]()
![]()
Ik voorzie dat Hara vannacht weer niet gaat slapen
Misschien werken de pillen van Bella wel...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luv you 2
![]()
Ik wacht nog steeds op die pil die je beter maakt zodat we kunnen trouwen...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef HuubTuub het volgende:
dit was de minder geslaagde versie;
[ afbeelding ]
Hahahaaaaaaahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef HuubTuub het volgende:
dit was de minder geslaagde versie;
[ afbeelding ]
Hou je katten goed bij je vannachtquote:
Dan zijn ze zo druk met ruzie maken dat de slangen alle kans krijgen om mij op te zoeken in bedquote:
Ik heb gelukkig wel hor voor alle ramen, maar dat heb je zo kapotquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het helpt vast niet... maar ik zou dat ook eng vinden![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:38 schreef draculettetje het volgende:
ik vind foto nr 2 ook leuker
en hara succes dan ook maar weer vanavond
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:41 schreef nokwanda het volgende:
ooowwww, vandaag in de dierentuin helemaal in een deuk gelegen. Sommige mensen zijn echt dom. Komt een yuppengezin aan bij de rode panda's. Zegt die man tegen zijn zoontje: Dit is de ocelot.
Dus ik kijken zeg: rode panda.
Jan kijkt die man ook aan met een halve poffer in zijn mond en zegt hardop Ocelot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(echt zoals de emoticons)
Maar echt mensen waarvan je zou verwachten dat ze iets meer weten. Daarna maakten ze allerlei foto's.Ik vroeg me echt af of ze thuis nou zouden zeggen: kijk dan, dat was die ocelot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja jij liever dan ik
sterker nog, ik doe nu de laptop dicht!
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Live vanuit bed! Snel he? Want no waiiiiiiii dat ik nu ga douchen, dat begrijp je zeker wel
Ik heb ook achter het douchegordijn gecheckt net
Douchen komt morgenochtend wel!
Tv op Frasier, laptop aan, ik heb zelfs sigaretten op het nachtkastje liggen terwijl ik nog NOOIT in deze slaapkamer gerookt heb, al jaren langDenk ze ook niet nodig te hebben, maar je weet maar nooit!
(En nee, dan bedoel ik niet voor als de inbreker heel erg cute blijkt te zijn)
Jij slaapt nu je alleen thuis bent zeker ook niet in alleen je onderbroek?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Dit is exact mijn avond, elke avond
No wayquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij slaapt nu je alleen thuis bent zeker ook niet in alleen je onderbroek?
Ik begrijp echt hé-le-maal hoe jij je de afgelopen avonden/nachten heb gevoeld!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
No way
Wel leuk om het eens van de andere kant mee te maken, sorry![]()
Ja, dat blijf je jezelf vertellen maar toch zit je m te knijpen want STEL NOU DATquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp echt hé-le-maal hoe jij je de afgelopen avonden/nachten heb gevoeld!
Hoorde net al wat beneden, maar dat is (volgens mij) Boor die aan het voetballen is met een pen die hij van tafel heeft gejat.
In asielactiequote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Huh? Ik postte toch net: moeten we je komen redden?
Ik moet er echt niet aan denken om alleen te wonenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Da's dan het voordeel van alleen wonen, dan zit je niet rechtop in bed van ieder geluidje.
Al ben ik errug blij met mijn rolluiken. Mijn huis is een vesting als het donker is! Nu nog een ridder erbij.
Lekker ding ben je ook he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat blijf je jezelf vertellen maar toch zit je m te knijpen want STEL NOU DATEn lag er wel echt een pen op tafel
![]()
Huuuuu
Owquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
In asielactie
Ik vind het heerlijk! Lekker je eigen ding doen, zelf bepalen wat je doet, niet doet, eet en (niet) schoonmaakt. En of je je voordeur dicht doet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken om alleen te wonenAltijd 'samen' gewoond, of met ouders, of met huisgenoten.
Heb twee keer samengewoond, daarna vijf jaar alleen gewoond, toen weer gaan samenwonen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Da's dan het voordeel van alleen wonen, dan zit je niet rechtop in bed van ieder geluidje.
Al ben ik errug blij met mijn rolluiken. Mijn huis is een vesting als het donker is! Nu nog een ridder erbij.
Wat heerlijk dit, je vertelt het ook gewoon zo leukquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker ding ben je ook he?
Maar het zijn duidelijke Boor-geluiden beneden.... die normaal altijd braaf gaat slapen en uitgerekend vanavond moet gaan herrie schoppen beneden. Becker is inmiddels begonnen. En ik denk dat ik 8 Simple Rules, The Simpsons en Southpark ook nog even meepak
Jij zit je gewoon ouderwets te verkneukelen dat je niet de enige schijterd bent!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heerlijk dit, je vertelt het ook gewoon zo leuk![]()
Er is geen groter vermaak dan leedvermaak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit je gewoon ouderwets te verkneukelen dat je niet de enige schijterd bent!![]()
Maar goed... hier zijn geen slangen ontsnapt in de buurt!Woon je in de buurt van de straat waar dat gebeurd is trouwens?
(Zie mij heel subtiel afleiding zoeken bij jouw slangentoestand!)
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:21 schreef Cat22 het volgende:
En opeens maakt de koelkast achter me een raar geluid en ikschrik
![]()
Jullie schuld!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:21 schreef Cat22 het volgende:
En opeens maakt de koelkast achter me een raar geluid en ikschrik
![]()
Jullie schuld!
Klopt, zie bovenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is geen groter vermaak dan leedvermaak.
Ehm.... lade, slaapkamer ouders... weet je zeker dat het een halve droge worst was?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de wijk hiernaast is de wijk waar ze on the loose zijnmet het park ertussen dus ze gaan van juist daarheen en komen dan zo bij mij terecht
Jij hebt tenminste een hond daar om je te beschermen, ik zit met lompe kneus Bob hier
En omdat ik het niet over de slangen wil hebbenzal ik eens een Bob anekdote vertellen
![]()
Bob was in de slaapkamer van mijn ouders en ik hoorde ineens iets op de grond vallen, dus snel kijken of sukkel Bob niet iets over zich heen had gegooid of zozie ik hem voor t nachtkastje van één van mijn ouders met een halve droge worst. Ik was nog op tijd want de worst was verder nog heel, dus weer in de la gegooid en die heel goed dichtgedrukt. Toen ik een poosje later weer kwam kijken stond de la open en de worst was weg
Gelukkig kan Jazz geen lades openen
Ik heb die worst er expres met ogen dicht ingegooid, bedankt hèquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm.... lade, slaapkamer ouders... weet je zeker dat het een halve droge worst was?![]()
![]()
Hihihiiiiiihihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb die worst er expres met ogen dicht ingegooid, bedankt hè
OMFG... dingen die je nooit wilt weten van je oudersquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb die worst er expres met ogen dicht ingegooid, bedankt hè
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiihihi
Op zich is het best ráár toch, als er in de slaapkamer van je ouders in de la een halve droge worst ligt?
Of is dat voor de late night snack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, droge worst, dat beest leeft niet lang on my watch
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik heb nu dus best trek. Ben vergeten te eten vanavondquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG... dingen die je nooit wilt weten van je ouders![]()
![]()
![]()
Iemand nog een stukje worst?
Veel plezier en trustenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
En bedankt.
![]()
Het is half 1, ik ga jullie alleen laten met de inbrekers, droogworsten, slangen an andere nachtelijke avonturen.
Flesje, kitten en bed wacht. In die volgorde.
Truste!![]()
Ik dacht dat jij juist zo aardig wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG... dingen die je nooit wilt weten van je ouders![]()
![]()
![]()
Iemand nog een stukje worst?
Ik heb vanavond nasi gemaakt en om 0:00 gegetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu dus best trek. Ben vergeten te eten vanavond
Dus geen droge worst verhalen meer alstublieft. Dank!
Dan ben je gewoon beter dan ik bezig geweest vanavond, etensgewijsgezien!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nasi gemaakt en om 0:00 gegeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik houd je in de gaten nuquote:
Ik kan wel koken hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon beter dan ik bezig geweest vanavond, etensgewijsgezien!
Heb je de rest wel bewaard voor morgen? In de koelkast?
Ga je hem hier niet posten dan? Want Muis kijkt hier ook wel hoor!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
Niet laten zien, ik kan niets met glazuur en bloemetjes vouwen enzo
Snel volposten danquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je hem hier niet posten dan? Want Muis kijkt hier ook wel hoor!
En schaam je niet, ik kan behalve geen bloemetjes vouwen ook nog niet eens een bodem maken, ik zou niet weten hoe! Ben niet echt een Nigella, zeg maar!
Eens en nooit weer, wat een baggerwerkquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat ziet er echt superlekker uit die taart!
Die aardappels ook wel eigenlijk. En wat zit er bij, witte kool salade ofzo?
Haarquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Greys het volgende:
Hé Haar, dit moeten we voortaan elke keer doen als we allebei alleen thuis zijn!
Ik ging een Amerikaan laten zien hoe écht eten eruit zietquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:54 schreef Greys het volgende:
Wáárom maak je daar foto's van in vredesnaam?
Ik bedoel... nu komt het toevallig lekker uit, maar doe je dat altijd?
En ik zal de volgende keer een foto van mijn kapsalonnetje showen
Ja maar was een voorbeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:00 schreef Greys het volgende:
Brood? Er komt geen brood aan te pas bij een kapsalonnetje hoor!
Friet, shoarmavlees, knoflooksaus, gesmolten kaas en sla (maar dat pluk ik er altijd af, ik vind warme sla smerig).
Ja, dat heb ik dus nog erger want gewoon op een plak brood kauwen doet t voor mij alquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:01 schreef Greys het volgende:
Oh en die aardappelmeuk ga ik morgen testen!
Wel grappig trouwens, want ik heb ook een enorme nat-brood-fobie
Heer G vindt het beláchelijk, maar ik gruwel er van. Ook bij een broodje warm vlees, als er een gedeelte van het brood dan te lang in aanraking is met pindasaus, dan wordt het ook zo vies nattig en klef
Meestal zijn ze nog wel een beetje krokant, die frietjes. Maar zompig mag, mits door knoflooksausquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar was een voorbeeld.
Inderdaad warm, en zompig! Zompige slappe patat
Ik heb volgens mij ook nog nooit knoflooksaus gehadquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Meestal zijn ze nog wel een beetje krokant, die frietjes. Maar zompig mag, mits door knoflooksaus
Zelfs mijn schoonmoeder lust het, terwijl ze eerst van het idee gruwde
Ja echt he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bedacht me trouwens netIn deze periode staan er lege huizen klaar van mensen die op vakantie zijn voor inbrekers, dan gaan ze niet naar ons toe dus lamp aan helpt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |