Heb twee keer samengewoond, daarna vijf jaar alleen gewoond, toen weer gaan samenwonen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Da's dan het voordeel van alleen wonen, dan zit je niet rechtop in bed van ieder geluidje.
Al ben ik errug blij met mijn rolluiken. Mijn huis is een vesting als het donker is! Nu nog een ridder erbij.
Wat heerlijk dit, je vertelt het ook gewoon zo leukquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker ding ben je ook he?
Maar het zijn duidelijke Boor-geluiden beneden.... die normaal altijd braaf gaat slapen en uitgerekend vanavond moet gaan herrie schoppen beneden. Becker is inmiddels begonnen. En ik denk dat ik 8 Simple Rules, The Simpsons en Southpark ook nog even meepak
Jij zit je gewoon ouderwets te verkneukelen dat je niet de enige schijterd bent!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heerlijk dit, je vertelt het ook gewoon zo leuk![]()
Er is geen groter vermaak dan leedvermaak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit je gewoon ouderwets te verkneukelen dat je niet de enige schijterd bent!![]()
Maar goed... hier zijn geen slangen ontsnapt in de buurt!Woon je in de buurt van de straat waar dat gebeurd is trouwens?
(Zie mij heel subtiel afleiding zoeken bij jouw slangentoestand!)
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:21 schreef Cat22 het volgende:
En opeens maakt de koelkast achter me een raar geluid en ikschrik
![]()
Jullie schuld!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:21 schreef Cat22 het volgende:
En opeens maakt de koelkast achter me een raar geluid en ikschrik
![]()
Jullie schuld!
Klopt, zie bovenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is geen groter vermaak dan leedvermaak.
Ehm.... lade, slaapkamer ouders... weet je zeker dat het een halve droge worst was?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de wijk hiernaast is de wijk waar ze on the loose zijnmet het park ertussen dus ze gaan van juist daarheen en komen dan zo bij mij terecht
Jij hebt tenminste een hond daar om je te beschermen, ik zit met lompe kneus Bob hier
En omdat ik het niet over de slangen wil hebbenzal ik eens een Bob anekdote vertellen
![]()
Bob was in de slaapkamer van mijn ouders en ik hoorde ineens iets op de grond vallen, dus snel kijken of sukkel Bob niet iets over zich heen had gegooid of zozie ik hem voor t nachtkastje van één van mijn ouders met een halve droge worst. Ik was nog op tijd want de worst was verder nog heel, dus weer in de la gegooid en die heel goed dichtgedrukt. Toen ik een poosje later weer kwam kijken stond de la open en de worst was weg
Gelukkig kan Jazz geen lades openen
Ik heb die worst er expres met ogen dicht ingegooid, bedankt hèquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm.... lade, slaapkamer ouders... weet je zeker dat het een halve droge worst was?![]()
![]()
Hihihiiiiiihihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb die worst er expres met ogen dicht ingegooid, bedankt hè
OMFG... dingen die je nooit wilt weten van je oudersquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb die worst er expres met ogen dicht ingegooid, bedankt hè
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiihihi
Op zich is het best ráár toch, als er in de slaapkamer van je ouders in de la een halve droge worst ligt?
Of is dat voor de late night snack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, droge worst, dat beest leeft niet lang on my watch
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik heb nu dus best trek. Ben vergeten te eten vanavondquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG... dingen die je nooit wilt weten van je ouders![]()
![]()
![]()
Iemand nog een stukje worst?
Veel plezier en trustenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
En bedankt.
![]()
Het is half 1, ik ga jullie alleen laten met de inbrekers, droogworsten, slangen an andere nachtelijke avonturen.
Flesje, kitten en bed wacht. In die volgorde.
Truste!![]()
Ik dacht dat jij juist zo aardig wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG... dingen die je nooit wilt weten van je ouders![]()
![]()
![]()
Iemand nog een stukje worst?
Ik heb vanavond nasi gemaakt en om 0:00 gegetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu dus best trek. Ben vergeten te eten vanavond
Dus geen droge worst verhalen meer alstublieft. Dank!
Dan ben je gewoon beter dan ik bezig geweest vanavond, etensgewijsgezien!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nasi gemaakt en om 0:00 gegeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik houd je in de gaten nuquote:
Ik kan wel koken hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon beter dan ik bezig geweest vanavond, etensgewijsgezien!
Heb je de rest wel bewaard voor morgen? In de koelkast?
Ga je hem hier niet posten dan? Want Muis kijkt hier ook wel hoor!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
Niet laten zien, ik kan niets met glazuur en bloemetjes vouwen enzo
Snel volposten danquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je hem hier niet posten dan? Want Muis kijkt hier ook wel hoor!
En schaam je niet, ik kan behalve geen bloemetjes vouwen ook nog niet eens een bodem maken, ik zou niet weten hoe! Ben niet echt een Nigella, zeg maar!
Eens en nooit weer, wat een baggerwerkquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat ziet er echt superlekker uit die taart!
Die aardappels ook wel eigenlijk. En wat zit er bij, witte kool salade ofzo?
Haarquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Greys het volgende:
Hé Haar, dit moeten we voortaan elke keer doen als we allebei alleen thuis zijn!
Ik ging een Amerikaan laten zien hoe écht eten eruit zietquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:54 schreef Greys het volgende:
Wáárom maak je daar foto's van in vredesnaam?
Ik bedoel... nu komt het toevallig lekker uit, maar doe je dat altijd?
En ik zal de volgende keer een foto van mijn kapsalonnetje showen
Ja maar was een voorbeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:00 schreef Greys het volgende:
Brood? Er komt geen brood aan te pas bij een kapsalonnetje hoor!
Friet, shoarmavlees, knoflooksaus, gesmolten kaas en sla (maar dat pluk ik er altijd af, ik vind warme sla smerig).
Ja, dat heb ik dus nog erger want gewoon op een plak brood kauwen doet t voor mij alquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:01 schreef Greys het volgende:
Oh en die aardappelmeuk ga ik morgen testen!
Wel grappig trouwens, want ik heb ook een enorme nat-brood-fobie
Heer G vindt het beláchelijk, maar ik gruwel er van. Ook bij een broodje warm vlees, als er een gedeelte van het brood dan te lang in aanraking is met pindasaus, dan wordt het ook zo vies nattig en klef
Meestal zijn ze nog wel een beetje krokant, die frietjes. Maar zompig mag, mits door knoflooksausquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar was een voorbeeld.
Inderdaad warm, en zompig! Zompige slappe patat
Ik heb volgens mij ook nog nooit knoflooksaus gehadquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Meestal zijn ze nog wel een beetje krokant, die frietjes. Maar zompig mag, mits door knoflooksaus
Zelfs mijn schoonmoeder lust het, terwijl ze eerst van het idee gruwde
Ja echt he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bedacht me trouwens netIn deze periode staan er lege huizen klaar van mensen die op vakantie zijn voor inbrekers, dan gaan ze niet naar ons toe dus lamp aan helpt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |