Psies!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hihihi... rellen over Huubke, ik heb wat gemist. oh-oh is mijn eerste grote liefde, maar dan toch weer anders. Ik ben de stiefvader van Frits en heb hem 9 jaar geleden ontvoerd. Daar heeft Frits 8 jaar een trauma van overgehouden en nu is 'ie mijn beste vriend.
Sluit ramen en deuren!quote:
Hey jij!quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Sluit ramen en deuren!![]()
![]()
Ik voorzie dat Hara vannacht weer niet gaat slapen
Misschien werken de pillen van Bella wel...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luv you 2
![]()
Ik wacht nog steeds op die pil die je beter maakt zodat we kunnen trouwen...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef HuubTuub het volgende:
dit was de minder geslaagde versie;
[ afbeelding ]
Hahahaaaaaaahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef HuubTuub het volgende:
dit was de minder geslaagde versie;
[ afbeelding ]
Hou je katten goed bij je vannachtquote:
Dan zijn ze zo druk met ruzie maken dat de slangen alle kans krijgen om mij op te zoeken in bedquote:
Ik heb gelukkig wel hor voor alle ramen, maar dat heb je zo kapotquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het helpt vast niet... maar ik zou dat ook eng vinden![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:38 schreef draculettetje het volgende:
ik vind foto nr 2 ook leuker
en hara succes dan ook maar weer vanavond
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:41 schreef nokwanda het volgende:
ooowwww, vandaag in de dierentuin helemaal in een deuk gelegen. Sommige mensen zijn echt dom. Komt een yuppengezin aan bij de rode panda's. Zegt die man tegen zijn zoontje: Dit is de ocelot.
Dus ik kijken zeg: rode panda.
Jan kijkt die man ook aan met een halve poffer in zijn mond en zegt hardop Ocelot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(echt zoals de emoticons)
Maar echt mensen waarvan je zou verwachten dat ze iets meer weten. Daarna maakten ze allerlei foto's.Ik vroeg me echt af of ze thuis nou zouden zeggen: kijk dan, dat was die ocelot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja jij liever dan ik
sterker nog, ik doe nu de laptop dicht!
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Live vanuit bed! Snel he? Want no waiiiiiiii dat ik nu ga douchen, dat begrijp je zeker wel
Ik heb ook achter het douchegordijn gecheckt net
Douchen komt morgenochtend wel!
Tv op Frasier, laptop aan, ik heb zelfs sigaretten op het nachtkastje liggen terwijl ik nog NOOIT in deze slaapkamer gerookt heb, al jaren langDenk ze ook niet nodig te hebben, maar je weet maar nooit!
(En nee, dan bedoel ik niet voor als de inbreker heel erg cute blijkt te zijn)
Jij slaapt nu je alleen thuis bent zeker ook niet in alleen je onderbroek?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Dit is exact mijn avond, elke avond
No wayquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij slaapt nu je alleen thuis bent zeker ook niet in alleen je onderbroek?
Ik begrijp echt hé-le-maal hoe jij je de afgelopen avonden/nachten heb gevoeld!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
No way
Wel leuk om het eens van de andere kant mee te maken, sorry![]()
Ja, dat blijf je jezelf vertellen maar toch zit je m te knijpen want STEL NOU DATquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp echt hé-le-maal hoe jij je de afgelopen avonden/nachten heb gevoeld!
Hoorde net al wat beneden, maar dat is (volgens mij) Boor die aan het voetballen is met een pen die hij van tafel heeft gejat.
In asielactiequote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Huh? Ik postte toch net: moeten we je komen redden?
Ik moet er echt niet aan denken om alleen te wonenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Da's dan het voordeel van alleen wonen, dan zit je niet rechtop in bed van ieder geluidje.
Al ben ik errug blij met mijn rolluiken. Mijn huis is een vesting als het donker is! Nu nog een ridder erbij.
Lekker ding ben je ook he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat blijf je jezelf vertellen maar toch zit je m te knijpen want STEL NOU DATEn lag er wel echt een pen op tafel
![]()
Huuuuu
Owquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
In asielactie
Ik vind het heerlijk! Lekker je eigen ding doen, zelf bepalen wat je doet, niet doet, eet en (niet) schoonmaakt. En of je je voordeur dicht doet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken om alleen te wonenAltijd 'samen' gewoond, of met ouders, of met huisgenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |