Bij voldoende belangstelling organiseer ik een busreis met opstapplaatsen in het hele land en een luxe hotel overnachting met jaccuziquote:
Laat die touringcar maar voorrijden!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij voldoende belangstelling organiseer ik een busreis met opstapplaatsen in het hele land en een luxe hotel overnachting met jaccuzi
Nou vooruut. Maar niet te guitig he, want ik ben nog altijd heel gewoon geblevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er bestaat de mogelijkheid tot het boeken van een diner arrangement.
U begrijpt wel dat de prijs dan ook daarnaar zal zijn?
hihihi... rellen over Huubke, ik heb wat gemist. oh-oh is mijn eerste grote liefde, maar dan toch weer anders. Ik ben de stiefvader van Frits en heb hem 9 jaar geleden ontvoerd. Daar heeft Frits 8 jaar een trauma van overgehouden en nu is 'ie mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaloers kreng, een LAT bestevriendjesrelatie![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hihihi... rellen over Huubke, ik heb wat gemist. oh-oh is mijn eerste grote liefde, maar dan toch weer anders. Ik ben de stiefvader van Frits en heb hem 9 jaar geleden ontvoerd. Daar heeft Frits 8 jaar een trauma van overgehouden en nu is 'ie mijn beste vriend.
zat in 9 en ben net overgestapt op de trein. Om 22.03 in Delft... ZieUZoquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]O, ben jij dat. Dus daarom kijkt ie altijd zo afkeurend
ja dat is volledig mijn schuld. Mea Culpa ... naar omstandigheden maakt Fritske het nu redelijk goed. Afgelopen vrijdag heb ik hem nog fijn mogen kriebelen en Kareltje ook... De 23ste augustus is Kaasie aan de beurt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]O, ben jij dat. Dus daarom kijkt ie altijd zo afkeurend
Oh ik kannie wachten tot jullie Kees zien, ze is zo leuk hier!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ja dat is volledig mijn schuld. Mea Culpa ... naar omstandigheden maakt Fritske het nu redelijk goed. Afgelopen vrijdag heb ik hem nog fijn mogen kriebelen en Kareltje ook... De 23ste augustus is Kaasie aan de beurt.
Ik had een blikje gedaan, was erg geslaagd, maar de appel heb ik geskipt , niet te veel gezonds erin he...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef HuubTuub het volgende:
Ik neem d'r gewoon mee. Honden ontvoeren kan ik heul goed.
De volgende keer doe ik er ook verse snananananass in, met de fijne schiller van Gerda.
Ben bijna thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |