quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Slasaus schijnt goed te zijn voor het hoofd van je partner ( volgens ElisaB )![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef ferrari_rood het volgende:
de sdb heeft nu toch die handdoeken actie? heb ik ook 2 zegels van. ga ik dus ook niks mee doen he.
Diskriemienáááásie!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef nokwanda het volgende:
En hey... we hadden net in de inmiddels volle SC een zwarte usert. En nogwel eentje die oh-oh kent
Ik had t kunnen weten he, E. en ik vonden m zooooooooo leukquote:
Wat een ideaal kind!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ze waren braaf stil toen ik thuis kwam![]()
Buren hebben niks gehoord ook![]()
En dr lag een piepklein drolletje op het krantje
Dan wordt het Kees!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik riep net Keeeeeessie en ze kwam me toch vrolijk aanhuppelen
Ja naar die Kees iddquote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt het Kees!
Stoer en toch girlie!
[ afbeelding ]
Ik vond the Wedding Planner super maar die heb jij al tig keer gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Iemand hier nog tips betreffende wijvenfilms? Ik heb He's just not that into you laatst gezien en die was enig!
En ik heb Confessions of a Shopaholic nog staan. Maar Heer G is weer veel weg deze week en ik heb nog wel wat inspiratie nodig voor wat leuke chickflicks!
The Wedding Planner is inderdaad enig!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond the Wedding Planner super maar die heb jij al tig keer gezien. Serendipity staat ook hoog op mijn lijstje! En chickflick/serie galore: de BBC versie van Pride&Prejudice
Krijgt ie wel goed te eten dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Mn ex benedenbuurvrouw kwam ook dr nieuwe chihuahua net ff showen hier.
4 maanden, nog geen kilo, al keiveel ziek geweest en t beestje keek superduf uit zn ogen en dr zat geen fut in.
Zooooo stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |