Ik geloof dat ik het al een jaar niet op had, ik wilde het weer eens proberen.quote:
Ik hoop dat ze zich dat zelf ook beseffen, maar ik betwijfel hetquote:Wat een mazzelaars die Bink en Boor
Dat rietje blijft er in he, sinds het stoppen met roken!quote:Ik heb net een ciabatta van de ambachtelijke broodwinkel op, met zelfgemaakte kipsalade van mijn braadhaan. Daar eet ik dan twee dagen avond eten van en van de restjes maak ik broodbeleg en daar prop ik de honden vol mee.[quote]
Dat klinkt ook goed!
[quote]
En ik drink elke middag op kantoor een literkan water leeg.
Met een rietje!
Ja dankzij jouquote:Dat rietje blijft er in he, sinds het stoppen met roken!![]()
Arghhhhhhhh, the pressure!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys, als je nu stopt kun je het gespaarde geld doneren![]()
![]()
En mensen laten sponsoren en zo
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Arghhhhhhhh, the pressure!
*peuk opsteekt*
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als je daar geen motivatie uit kan halen!
En anders een euro betalen voor elke peuk die je in augustus opsteekt.![]()
No pressure verder heur.
Ik drink ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Snap ook wel dat je weer begonnen bent. Zelfs ik al niet roker denk weleens kon ik nu maar roken als ik in een moeilijke periode oid zit. Daarbij drink ik ook niet dus ik val altijd terug op chocolade oid ook erg gezond.
Tis nu vast niet ZO erg ( en je weet ieg wat je te wachten staat en je krijgt NOG meer support hier dan toen ).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik denk er nog even over na, over dat stoppenAls ik er aan denk wat voor hel het de vorige keer was, nog een paar dagen en ik was én Heer G kwijt én my sanity
Kweet niet eens wat Sheridans is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink ook niet![]()
Eens in de zoveel maanden doe ik wel eens voor de leuk mee met een baileys ofzo, of Sheridans, maar ik kan prima zonder.
Ik was eigenlijk van plan om pas te stoppen nadat ik mijn volgende afspraak in het ziekenhuis heb gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis nu vast niet ZO erg ( en je weet ieg wat je te wachten staat en je krijgt NOG meer support hier dan toen ).
En Greys, als je t doet is t een win win situatie he
*telefoonnr zoekt*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
Je moet pas stoppen als je zelf voelt dat je helemaal gemotiveerd en er klaar voor bent. Als je het niet voor jezelf doet gaat het sowieso niet werken. Maar als je gaat stoppen geeft Fok 100% support!
Enne... wanneer is je controleafspraak gepland? Je hebt allang gebeld natuurlijk he?
BELLEN! Je kunt de afspraak maar gehad hebben. Zo blijf je ertegenaan hikken. Erger dan de OK kan het niet zijn, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
*telefoonnr zoekt*
Ik stel het steeds uit, valt het op dat ik niet wil?
Zie er zó tegenop
Moet ook nog even tellen/gokken wanneer ik wel of niet kan qua maandelijkse dinges, you knowquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BELLEN! Je kunt de afspraak maar gehad hebben. Zo blijf je ertegenaan hikken. Erger dan de OK kan het niet zijn, toch?
Of moeten we Maes inschakelen?
Daar heb je al een maand de tijd voor gehad. * kijkt streng*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ook nog even tellen/gokken wanneer ik wel of niet kan qua maandelijkse dinges, you know![]()
Maar dat zal ik zo even doen...
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Had je toch maar meteen moeten bellen mop
![]()
Wat goed dat je eindelijk gebeld hebt, wel balen dat je zo lang moet wachten maar volgens mij is dat wel normaal in de vakantietijd hoor.
Dreigen met de politie?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou heb ik al een poos een stalkende cliënt he.
Ik word echt GEK van die vent![]()
50 keer bellen per dag , foto's mailen, stompzinnige gedichtjes voordragen, ik reageer NERGENS op maar hij gaat maar door he![]()
En mn baas zegt ook elke keer dat ie moet kappen maar luisteren ho maar
hahaha, ik had 'm net ook weer op staan. Beiden blijven leuk en idd die teksten... Heb je op d'r joeptjoep wel eens de video van Fuck You gekeken? Erg leuke clip!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens helemaal verslaafd aan de cd van Lily Allen, heerlijke zomermuziek en echt, ik lig elke keer in een deuk om dr teksten
Mjah, hij belt alleen maar he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dreigen met de politie?Of laat je baas een dringende brief sturen? Echt officieel enzo?
Ah ben je weer !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:51 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahaha, ik had 'm net ook weer op staan. Beiden blijven leuk en idd die teksten... Heb je op d'r joeptjoep wel eens de video van Fuck You gekeken? Erg leuke clip!
Oooooh jij bent alweer klaar met werken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef HuubTuub het volgende:
Ja het was druk op de zaak. Ben wel eerder weggegaan. Vanavond met oudcollega's weer eens uit eten. Ik zit in de trein dus ik heb effe tijd. Ben nu bij DH Hol Spoor, hahaha, hol...
Oh sorry, tegelijk gepost.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef HuubTuub het volgende:
Ik weet nog niet waar we eten. Ben nu in Den Haag. Doei!
Hijs mn allerliefste beste vriendjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gemist wat HuubTuub van oh-oh is?
Hoe kennen jullie elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |