Deze OP komt me verdomd bekend voorquote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Twistertje het volgende:
Hallo,
Ik ben een 19 jarige jongen en heb al 1,5 jaar een vriendin.
We kennen elkaar goed en doen ook 'gewoon' aan seks.
Maar! sinds een tijdje, ruikt mijn piemel erg vies. M'n vriendin zei dat als ze me wou pijpen, wat vervolgens niet door ging.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Mijn vriendin is net een maand begonnen met de pin, kan de geur aan mn zaakje komen doordat ik onveilig in d'r poes kruip?
Kan het komen dat ik me soms mastrubeer?
Moet ik gezonder gaan eten?
Ik wil echt niet naar een dokter:P
Thanks;)
Of in (keuken) azijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef vanhal het volgende:
Een uurtje in de soda weken wil ook nog wel eens helpen
Wat is een OP?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Deze OP komt me verdomd bekend voor(en dan heb ik het letterlijk over de OP, niet het probleem
)
Jup:s alleen zeep gebruik ik liever niet omdat het focking bijt.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Mirjam het volgende:
maak je 'm wel goed schoon?
dus, indien voorhuid; terugtrekken, en ook achter het randje van je eikel wassen..?
Schimmels?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Twistertje het volgende:
Mijn vriendin is net een maand begonnen met de pin, kan de geur aan mn zaakje komen doordat ik onveilig in d'r poes kruip?
quote:
dan toch even langs de dokter, voor de zekerheid.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Jup:s alleen zeep gebruik ik liever niet omdat het focking bijt.
Hmm,quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is zeker een optie, als de dame een schimmelinfectie heeft, kan de man 'm ook krijgen
Ga lekker naar de HA dan! Sjees...straks valt je piemel eraf alleen omdat je perse niet naar de HA wilde.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:49 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Hmm,
Ik weet niet maar een hele tijd geleden, had ik wel witte kleine bultjes aan de binnenkant van mn voorhuid zeg maar. Maar dat is nu weg zonder iets..
Nee ik rook niet, drink amper. Maar eet wel af en toe ongezond..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef -AnneX- het volgende:
rook je? drink je veel? vreet je veel junkfood? krijg je namelijk lekker welriekende *ahum* snikkel van
ga dan ff langs de huisarts.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:55 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Nee ik rook niet, drink amber. Maar eet wel af en toe ongezond..
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef ehqo het volgende:
Je moet hem niet in je bilspleet leggen als je een onderbroek aantrekt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:55 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Nee ik rook niet, drink amper. Maar eet wel af en toe ongezond..
Een half uur is wel erg snel. Je kunt je tussendoor altijd even snel wassen natuurlijk, maar een half uur? Tijd voor de dokter.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Voor.
Als ik me gedoucht heb is het weg, maar een half uur ofzo daarna is het er weer..
Pinnen alleen is niet genoeg om zwangerschap en een rottende leuter te voorkomen hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Twistertje het volgende:
Mijn vriendin is net een maand begonnen met de pin, kan de geur aan mn zaakje komen doordat ik onveilig in d'r poes
Thanks;)
dan moet je beter naar de dokter, is niet normaal dat na een half uurtje gedoucht ga je weer stinkequote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Voor.
Als ik me gedoucht heb is het weg, maar een half uur ofzo daarna is het er weer..
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pinnen alleen is niet genoeg om zwangerschap en een rottende leuter te voorkomen hoor
En dat weet jij uit persoonlijke ervaring?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef teknomist het volgende:
Neem een hond en koop een pot met jam. Gegarandeerd 100% schoon.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat weet jij uit persoonlijke ervaring?
ieeww..quote:
quote:
precies, die zijn de lucht vanquote:Op maandag 27 juli 2009 15:39 schreef teknomist het volgende:
Ja, als je de huisarts eng vindt kun je beter naar een veearts gaan.
Ga jij eens heel snel je biologieboek erbij pakkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef Pega het volgende:
Ik heb dit probleem ook gehad. Zomaar uit niks en gewoon netjes wassen elke dag. Even naar de doktor geweest (zijn meestal proffesionele mensen dus waarom zal je bang zijn om even je broek voor een onderzoekje te laten zakken). Bij mij was niks gevonden na een plastest en monster genomen uit m'n plasbuis... kuurtje van de dokter van een week tegen een bepaald soort bacterie en weg was de stank. Het is dus geen ziekte gewoon je lichaam die bacterien aanmaakt (iets teveel in dit geval).
Maar ga gewoon ff naar je huisarts en laat je onderzoeken niks om je voor te schamen.
das te weinigquote:Op maandag 27 juli 2009 13:37 schreef Twistertje het volgende:
Ik douche me iedere dag. Ik maak dan ook mn pik schoon...
Je werkt in de sex industrie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef T42 het volgende:
[..]
das te weinigik haal 6x op een dag makkelijk
en gebbruik zeepvrije wasgel
Hans Anders? TS is niet blind hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 13:52 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Ga lekker naar de HA dan! Sjees...straks valt je piemel eraf alleen omdat je perse niet naar de HA wilde.
Waarom? Misschien formuleert hij het iets minder goed, maar ik denk ook in die richting.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je biologieboek erbij pakken
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pinnen alleen is niet genoeg om zwangerschap en een rottende leuter te voorkomen hoor
quote:
Je krijgt alleen een soa als de ander een soa heeft. Zij was maagd dus kan geen soa gehad hebben. Soa's ontstaan niet magisch door seks zonder condoom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef MiniMiss het volgende:
misschien, door de onveilige seks, heb je een soa? dr zijn dr vast wel een paar die lekker gaan stinken dus idd, dokter is slim
hoe weet je dat zij maagd was? Misschien is ze wel gehosselt door een kudde negers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef mirved het volgende:
[..]
Je krijgt alleen een soa als de ander een soa heeft. Zij was maagd dus kan geen soa gehad hebben. Soa's ontstaan niet magisch door seks zonder condoom.
Er moet wel iets overblijven he ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:22 schreef EvanStone het volgende:
Chloor en een staalborstel is wellicht een optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |