Hmm,quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is zeker een optie, als de dame een schimmelinfectie heeft, kan de man 'm ook krijgen
Ga lekker naar de HA dan! Sjees...straks valt je piemel eraf alleen omdat je perse niet naar de HA wilde.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:49 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Hmm,
Ik weet niet maar een hele tijd geleden, had ik wel witte kleine bultjes aan de binnenkant van mn voorhuid zeg maar. Maar dat is nu weg zonder iets..
Nee ik rook niet, drink amper. Maar eet wel af en toe ongezond..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef -AnneX- het volgende:
rook je? drink je veel? vreet je veel junkfood? krijg je namelijk lekker welriekende *ahum* snikkel van
ga dan ff langs de huisarts.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:55 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Nee ik rook niet, drink amber. Maar eet wel af en toe ongezond..
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef ehqo het volgende:
Je moet hem niet in je bilspleet leggen als je een onderbroek aantrekt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:55 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Nee ik rook niet, drink amper. Maar eet wel af en toe ongezond..
Een half uur is wel erg snel. Je kunt je tussendoor altijd even snel wassen natuurlijk, maar een half uur? Tijd voor de dokter.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Voor.
Als ik me gedoucht heb is het weg, maar een half uur ofzo daarna is het er weer..
Pinnen alleen is niet genoeg om zwangerschap en een rottende leuter te voorkomen hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Twistertje het volgende:
Mijn vriendin is net een maand begonnen met de pin, kan de geur aan mn zaakje komen doordat ik onveilig in d'r poes
Thanks;)
dan moet je beter naar de dokter, is niet normaal dat na een half uurtje gedoucht ga je weer stinkequote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Voor.
Als ik me gedoucht heb is het weg, maar een half uur ofzo daarna is het er weer..
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pinnen alleen is niet genoeg om zwangerschap en een rottende leuter te voorkomen hoor
En dat weet jij uit persoonlijke ervaring?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef teknomist het volgende:
Neem een hond en koop een pot met jam. Gegarandeerd 100% schoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |