Deze OP komt me verdomd bekend voorquote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Twistertje het volgende:
Hallo,
Ik ben een 19 jarige jongen en heb al 1,5 jaar een vriendin.
We kennen elkaar goed en doen ook 'gewoon' aan seks.
Maar! sinds een tijdje, ruikt mijn piemel erg vies. M'n vriendin zei dat als ze me wou pijpen, wat vervolgens niet door ging.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Mijn vriendin is net een maand begonnen met de pin, kan de geur aan mn zaakje komen doordat ik onveilig in d'r poes kruip?
Kan het komen dat ik me soms mastrubeer?
Moet ik gezonder gaan eten?
Ik wil echt niet naar een dokter:P
Thanks;)
Of in (keuken) azijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef vanhal het volgende:
Een uurtje in de soda weken wil ook nog wel eens helpen
Wat is een OP?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Deze OP komt me verdomd bekend voor(en dan heb ik het letterlijk over de OP, niet het probleem
)
Jup:s alleen zeep gebruik ik liever niet omdat het focking bijt.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Mirjam het volgende:
maak je 'm wel goed schoon?
dus, indien voorhuid; terugtrekken, en ook achter het randje van je eikel wassen..?
Schimmels?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Twistertje het volgende:
Mijn vriendin is net een maand begonnen met de pin, kan de geur aan mn zaakje komen doordat ik onveilig in d'r poes kruip?
quote:
dan toch even langs de dokter, voor de zekerheid.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Jup:s alleen zeep gebruik ik liever niet omdat het focking bijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |