Ten eerste is het Plankton_ voor je.quote:
Dan kun je lang wachten, dat raadsel is niet op te lossen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef Hri het volgende:
tvp voor de oplossing
Heb geen zin meer om veder te kijken
ok, ik wacht wel evenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef leLe-- het volgende:
Als jullie even wachten ben er nu met een bezig!
Nee voordat jullie er zelf een gaan posten heb ik dat hele kutding gemaakt en dan is er al één..quote:
Nou je ben meer dan 20 stippen in de zelfde richting gegaan (had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten.. het maakt niet uit of je van boven>beneden gaat of andersom een verticale lijn betekend in dezelfde richting, zelfde geldt voor horinzontale lijnen. Schuine lijnen zijn wel toegestaan, maar daar geld weer diezelfde regel voor.. niet meer dan 20 in de zelfde richting.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:24 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Nou je ben meer dan 20 stippen in de zelfde richting gegaan (had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten.. het maakt niet uit of je van boven>beneden gaat of andersom een verticale lijn betekend in dezelfde richting, zelfde geldt voor horinzontale lijnen. Schuine lijnen zijn wel toegestaan, maar daar geld weer diezelfde regel voor.. niet meer dan 20 in de zelfde richting.
Nee ik weet niet altijd precies welke woorden ik moet gebruiken met recht bedoel ik dan weer van je mag geen kromme lijnen gebruiken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
die omschrijving had dan wel wat duidelijker mogen zijn ja
dus diagonaal mag ook, das niet recht, das schuin, dus ik dacht dat mag niet.
quote:
Maar ik kende m al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Soort gelijke als de jouwe.
Je mag maar 4 lijnen tekenen (die net zoals het vorige raadsel wel een doorlopende lijn voormen) Je mag diagonaal maar je lijn moet wel recht zijn. Alle dots moeten op zijn minst 1 keer aangeraakt zijn. Je lijnen mogen elkaar kruisen etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef Rijpie het volgende:Je hebt er 3 verplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
FOK!'er: Hoiquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgt een fok!ker een meisje?
quote:Boer Jan laat een 200 gram wegende komkommer in de zon liggen. De komkommer bestaat op dat moment uit 99% water. Aan het eind van de dag bestaat de komkommer door de zon nog maar uit 98% water. Hoeveel weegt de komkommer nu?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
Nieuw raadsel
Je moet 1 lijn tekenen die door alle muurtjes heen gaat. Je mag geen enkele muur missen en je mag ook nooit twee keer door een muur.
Het speelveld:
[ afbeelding ]
De muren:
[ afbeelding ]
Een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Game on
je gaat twee keer door de donkerpaarse muur.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ie nu niet klopt eet ik mn schoen op. En toch heb ik een voorgevoel vn een powerlite-effect
nope try againquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Nog steeds 200 gram.
Alleen het percentage water is verminderd.
Nieuwe pogingquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef leLe-- het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT:
het maakt niet uit of je van boven>beneden gaat of andersom een verticale lijn betekend in dezelfde richting, zelfde geldt voor horinzontale lijnen. Schuine lijnen zijn wel toegestaan, maar daar geld weer diezelfde regel voor.. niet meer dan 20 in de zelfde richting.
Kijken wie m kan oplossen..
Ja, er is een oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nieuwe pogingAls je de lijn nou met een ander kleurtje had gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik het niet helemaal.
okay...
Als de Duitser de vis niet heeft dan heb ik plasseks met mijn nichtjequote:Op woensdag 29 juli 2009 10:06 schreef dikkemongul het volgende:
Behoor jij tot de 2% der intelligentste mensen van de wereld???????
Bij dit raadseltje geen trucks maar pure logica.
Aldus: veel geluk en niet opgeven.
De opgave is als volgt.
1: Er zijn 5 huizen met elk in een andere kleur.
2: In ieder huis woont een persoon van een andere nationaliteit.
3: Iedere huis bewoner drinkt een bepaalde drank,
rookt een bepaald sigaretten merk en heeft zijn eigen huisdier.
4: Geen van de 5 personen drinkt dezelfde drank, rookt dezelfde
sigaretten merk en heeft het zelfde huisdier.
5: Vraag: VAN WIE IS DE VIS ???
Om je op weg te helpen:
- De Brit woont in het rode huis.
- De Zweed heeft een hond.
- De Deen drinkt graag thee.
- Het groene huis staat links van het witte huis.
- De bewoner van het groene huis drinkt koffie.
- De persoon die Pall Mall rookt, heeft een vogel.
- De persoon die in het middelste huis woont, drinkt melk.
- De bezitter van het gele huis rookt Dunhill
- De Noor woont in het eerste huis.
- De Marlboro roker woont naast diegene die een kat heeft.
- De persoon die een paard heeft woont naast de Dunhill roker.
- De Winfield roker drinkt graag bier.
- De Noor woont naast het blauwe huis.
- De Duitser rookt Rothmanns.
- De Marlboro roker heeft een buurman die water drinkt.
Einstein maakte dit raadsel in de vorige eeuw. Hij geloofde dat 98% van de wereld bevolking er niet uit zou komen.
aaah nu snap ik het, thxquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
1 = één 1 = 1 1
11 = twee 1 = 2 1
2 1 = één 2 één 1 = 1 2 1 1
1 2 1 1 = één 1 één 2 twee 1 = 1 1 1 2 1
Snapje em nu?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ie nu niet klopt eet ik mn schoen op. En toch heb ik een voorgevoel vn een powerlite-effect
nu toch maar even in een spoilertjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |