Ten eerste is het Plankton_ voor je.quote:
Dan kun je lang wachten, dat raadsel is niet op te lossen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef Hri het volgende:
tvp voor de oplossing
Heb geen zin meer om veder te kijken
ok, ik wacht wel evenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef leLe-- het volgende:
Als jullie even wachten ben er nu met een bezig!
Nee voordat jullie er zelf een gaan posten heb ik dat hele kutding gemaakt en dan is er al één..quote:
Nou je ben meer dan 20 stippen in de zelfde richting gegaan (had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten.. het maakt niet uit of je van boven>beneden gaat of andersom een verticale lijn betekend in dezelfde richting, zelfde geldt voor horinzontale lijnen. Schuine lijnen zijn wel toegestaan, maar daar geld weer diezelfde regel voor.. niet meer dan 20 in de zelfde richting.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:24 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Nou je ben meer dan 20 stippen in de zelfde richting gegaan (had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten.. het maakt niet uit of je van boven>beneden gaat of andersom een verticale lijn betekend in dezelfde richting, zelfde geldt voor horinzontale lijnen. Schuine lijnen zijn wel toegestaan, maar daar geld weer diezelfde regel voor.. niet meer dan 20 in de zelfde richting.
Nee ik weet niet altijd precies welke woorden ik moet gebruiken met recht bedoel ik dan weer van je mag geen kromme lijnen gebruiken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
die omschrijving had dan wel wat duidelijker mogen zijn ja
dus diagonaal mag ook, das niet recht, das schuin, dus ik dacht dat mag niet.
quote:
Maar ik kende m al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Soort gelijke als de jouwe.
Je mag maar 4 lijnen tekenen (die net zoals het vorige raadsel wel een doorlopende lijn voormen) Je mag diagonaal maar je lijn moet wel recht zijn. Alle dots moeten op zijn minst 1 keer aangeraakt zijn. Je lijnen mogen elkaar kruisen etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef Rijpie het volgende:Je hebt er 3 verplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |