SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef LockonStratos het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef LockonStratos het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdienen? VERDIENEN? We hebben het hier vooral over tokkies uit kanswijken en berbers uit slotervaart he...quote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef Bohica666999 het volgende:
Jaloers dat zij wel genoeg geld verdienen om hun auto te veranderen naar hun wensen ?
autostyle spul kost gewoon niets. Voor een paar 100¤ heb je een (slecht) setje verlagingsveren, een spoiler voor achterop & een niet passende voor & achterbumper.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef Bohica666999 het volgende:
Jaloers dat zij wel genoeg geld verdienen om hun auto te veranderen naar hun wensen ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef LockonStratos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
Eensch met TS.
Je bedoelt... ze kopen doorgaans een afgetrapte kutauto van een jaar of 8 oud, die ze vervolgens helemaal " tunen".quote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef Bohica666999 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Wat kan jou het nou rotten of iemand anders zijn auto loopt te verneuken ?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Soms vraag ik me echt af; ben ik nou de enige hier in Nederland die al die rare spoilers, luchtinlaten, sportuitlaten, verlaagte hoekietoekie randjes van die getunede ''berberscheurijzers'' gewoon NIET mooi vind?
Ik bedoel, soms kijk ik voor de lol eens op marktplaats (i know...) wat voor auto's hier in de buurt worden aangeboden en telkens als ik zo'n mongolen-apparaat tegenkom is mijn eerste reactie ongeveer dit:
met direct daaropvolgend dit:
Waarom wil men zo veel mogelijk lawaai (sportuitlaat) uit zo'n bak krijgen? Ik zie echt veel liever een mooie ''schone'' Golf 4 in een fatsoenlijke kleur dan een ''gepimpte'' Golf 3 met 3cm speelruimte aan de onderkant zodat men met 5 km/h over welke verkeersdrempel dan ook moet rijden. En zo kan ik nog wel even doorgaan en om vooral maar niet te zwijgen over die kuthardcore of wat dan ook uit de geopende raampjes te horen...
Klacht: de wereld is verdoemd met vieze getunde asobakken
Omdat ze herrie maken met hun fake aldi sportuitlaat en hun bass on the motherfucking blue grass vol. #14 cassette in hun verlaagde autootjes. En dát, ja dát vind ik NIET leuk.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou rotten of iemand anders zijn auto loopt te verneuken ?zit je ook vanachter je geraniums te schelden op fietsers die langskomen ofzo ?
Vooral die plastic (ja inderdaad) opzetmondjes zijn te sneu voor woorden.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:49 schreef mstx het volgende:
Eens met TS. Vooral oversized spoilers en "uitlaten" (lees: sierstukje op de originele uitlaat) die onder de bumper geplakt zijn.
Met een motor kun je inderdaad een stuk harder over drempels.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:42 schreef Uro het volgende:
Ik bedoel: koop dan een motor als je zo nodig hard wil rijden. In Nederland kun je nergens echt doorrijden met een sportwagen, want overal liggen wel drempels enzovoorts.
wat zal jij een verzuurde bejaarde worden héquote:Op maandag 27 juli 2009 12:49 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Omdat ze herrie maken met hun fake aldi sportuitlaat en hun bass on the motherfucking blue grass vol. #14 cassette in hun verlaagde autootjes. En dát, ja dát vind ik NIET leuk.
Maar maar maar, Uro beweert dat sportwagens sowieso sneu zijn. Daar moet iets van gezegd worden, niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:51 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dames, houden we het even gezellig?
Heb mezelf vorige week een Honda Civic gekochtquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:43 schreef justmattie het volgende:
Totaal eensch met je klachtEen Golf Polo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Uhm... ik wel in ieder geval. Ik kan, als ik echt gek wil doen, met een km of 70 over een drempel in een 30km zone. Erg comfortabel is het niet, maar wel leuk.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Met een motor kun je inderdaad een stuk harder over drempels.
* Meldtquote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik wel vet vind is gewoon mooie velgen, iets lager dan normaal
een golf is geen merk, en een RS4 is zelfs van een ander merkquote:Op maandag 27 juli 2009 12:43 schreef justmattie het volgende:
Ik zie het liefst een golf op z'n kop in de sloot, of het nou een RS4 is, of een polo maar dat terzijde![]()
zelfde geld voor een autoquote:Op maandag 27 juli 2009 13:01 schreef Uro het volgende:
[..]
Uhm... ik wel in ieder geval. Ik kan, als ik echt gek wil doen, met een km of 70 over een drempel in een 30km zone. Erg comfortabel is het niet, maar wel leuk.
Dat was precies wat ik dachtquote:
Met je wagen naar een meet en dan snoeihard Clapton en Plant draaien.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb mezelf vorige week een Honda Civic gekochtMooi niet gepimpt enzo
Binnenkort ff een geluidssysteempje erin zetten en dan keihard Blues, Jazz en jaren 80 rock de straat op pompen.
Fuck stereotypen
de gem. pickup kan dat gewoon doen hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Uro het volgende:
[..]
Zonder je uitlaat eraf te rijden? :S Vette auto heb je dan.
Dat groen is wel nice an sichquote:Op maandag 27 juli 2009 13:24 schreef IkBenOzan het volgende:
Dit is toch gewoon baas...? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen vriend hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht
Ontopic: ik vind het inderdaad geen gezicht nee..Die gasten hebben dan vaak ook nog een erg herkenbaar speciaal soort 'trotse' vriendin naast zich zitten
We hebben het niet over kleuren hequote:
Ok, crap, dat is wel een geile bak eigenlijk..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef jogy het volgende:
Die kon je toch zo kopen bij RUF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef jogy het volgende:Doet me denken aan een speelgoedautootje die ik vroegah hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zoals ik zei, het kan mooi zijn. Zolang je het "clean" houdt en geen rare bodykit gaat monteren met uitstekende shit enzquote:Op maandag 27 juli 2009 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ok, crap, dat is wel een geile bak eigenlijk..maar die groene Golf kan écht niet
Er is helemaal niets baas aan die twee 'auto's'quote:Op maandag 27 juli 2009 13:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bumpers van metaalquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef switchboy het volgende:
[..]
![]()
Plastic wannabe auto's
Zogenaamde:
Ik-wou-dat-ik-het-geld-voor-een-echte-sportbak-had-bak
Bio, wat doe je?!quote:
Jawel hoor, alleen slaan bij mij zulke hypes nooit aan. Net zoals jumpstyle, pokeren, breezers, etc...quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef 3keernix het volgende:
TS heeft de hele hype van Fast&Furious niet meegekregen
Je hebt geen idee wat je allemaal mist!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen slaan bij mij zulke hypes nooit aan. Net zoals jumpstyle, pokeren, breezers, etc...
+ lelijk zelf gezaagd gat voor de uitlaat.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:12 schreef Xaverius1337 het volgende:
Heel vaak zetten ze er wel een mega lage bumper op aan de achterkant, maar is het geld op om hem mee te spuiten met de autoen dan hebben ze zo'n witte bumper eronder hangen
Normale bumpers zijn idd ook van plastic of chroom. Maar deze bumpers zitten er duidelijk om iets te compenserenquote:
Ja om zo de de bumper de pasvorm van de auto mee te gevenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:12 schreef Xaverius1337 het volgende:
Heel vaak zetten ze er wel een mega lage bumper op aan de achterkant, maar is het geld op om hem mee te spuiten met de autoen dan hebben ze zo'n witte bumper eronder hangen
Vertelquote:Op maandag 27 juli 2009 14:23 schreef switchboy het volgende:
[..]
Normale bumpers zijn idd ook van plastic of chroom. Maar deze bumpers zitten er duidelijk om iets te compenseren
Anders koop je gewoon een echte sportwagen in plaats van dat je je gare golf uit '94 erop laat lijken. Terwijl hij niets sneller erdoor gaat. Het is gewoon sadquote:
Owja, want daar weet jij iets vanquote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen vriend hebt
Het is zo duidelijkquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef LockonStratos het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.this is soooooooooooo fucking cool. :D
Jij zou goed kunnen verdienen als waarzegger op een kermis met je blinde vertrouwen in onwaarhedenquote:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind een niet gepimpte Golf 4 dus echt stukken mooier dan die auto's op die foto'squote:Op maandag 27 juli 2009 13:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HKS Suzuki Swift Sportquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef getl0st het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij vind dit een burgerlijke saaie bak?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:09 schreef pumpkineater het volgende:
Nieuwe auto's zijn allemaal inspiratieloze zware voetgangervriendelijke burgerlijke saaie bakken zonder enige vorm van emotie! Behalve als je echt belachelijk veel geld te besteden hebt dan maar ik ga er voor het gemak even van uit dat de meesten onder ons dat niet zullen hebben!
Kankersaaiquote:Op maandag 27 juli 2009 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus jij vind dit een burgerlijke saaie bak?
[ afbeelding ]
Hij is totaal niet getuned of gestyled![]()
quote:
Nou ja smaken verschillen zal ik dan maar zeggen, ik vind het onder de noemer burgerlijke bakken toch wel een van de minst saaiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |