Op zich was het wel gezellig, alleen wil ik er nu even afstand van nemen. Op de een of andere manier moet ik weer overtuigd worden dat hij de moeite waard is om aandacht aan te geven.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Biologische klok?![]()
Goed weekend gehad, had ik al begrepen?
Het is nog maandagochtend vreog, dus dan mag ik zulke missers makenquote:
Maak je nu maar geen zorgen, er komt zo een modje om 2501 erbij te zettenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 07:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich was het wel gezellig, alleen wil ik er nu even afstand van nemen. Op de een of andere manier moet ik weer overtuigd worden dat hij de moeite waard is om aandacht aan te geven.
Zaterdagom 23.30 uur heb ik mijn zwager uitgezwaaid die om 20.00 uur begonnen wasquote:Op maandag 27 juli 2009 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je pinten afgelopen?
ik ga er even vanuit dat je hier een L vergeten bentquote:Op maandag 27 juli 2009 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je pinten afgelopen?
Zolang hij wil genieten van vrijheid en hij nog steeds vreselijk veel aandacht krijgt van een ander zie ik niet snel in hoe hij mij in zijn leven gaat passen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
in de zin van het komt weer goed of op vriendschappelijke basis?
En de combinatie van verstekbak, zaag en zwager zeker helemaal?quote:Op maandag 27 juli 2009 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zaterdagom 23.30 uur heb ik mijn zwager uitgezwaaid die om 20.00 uur begonnen was
en nu hoeft alleen de slaapkamer nog![]()
en zo'n combi van verstekbak en zaag is wel enorm handig
Heeft hij nu ook eerlijk aan je toegegeven dat er op dit moment een ander is ?, kortom ziet hij dat zelf ook zo ?quote:Op maandag 27 juli 2009 08:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang hij wil genieten van vrijheid en hij nog steeds vreselijk veel aandacht krijgt van een ander zie ik niet snel in hoe hij mij in zijn leven gaat passen.
hij heeft grotere handen dan ik, dus dat past beter om het handvatquote:Op maandag 27 juli 2009 08:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de combinatie van verstekbak, zaag en zwager zeker helemaal?
Nee hij wil met die ander ook vrienden zijn. Iig dat is iets wat ie bij hoog en laag beweerd. Het is dus min of meer afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ik hoop alleen dat ik niet vergeten ga worden, dat zou namelijk best zuur zijn. Na 6 jaar bouw je een leven om een relatie heen en dat moet nu dus weer een beetje uit elkaar getrokken worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft hij nu ook eerlijk aan je toegegeven dat er op dit moment een ander is ?, kortom ziet hij dat zelf ook zo ?
Ligt eraan, op het moment dat het oprecht op me overkomt dan zal ik misschien hem toelaten. Allen met mijn huidige kennis ga ik wel enorme slagen om de arm houden om te zorgen dat als mensen verdwijnen, ze niet mijn leven meenemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:30 schreef Ang3l het volgende:
En stel dat ie nou na een periode wilde haren rust vindt en weer aanklopt?
Jij blijft natuurlijk ook niet tot in het oneindige op de reserverbank zitten wachten totdat hij tot inkeer gekomen isquote:Op maandag 27 juli 2009 08:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hij wil met die ander ook vrienden zijn. Iig dat is iets wat ie bij hoog en laag beweerd. Het is dus min of meer afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ik hoop alleen dat ik niet vergeten ga worden, dat zou namelijk best zuur zijn. Na 6 jaar bouw je een leven om een relatie heen en dat moet nu dus weer een beetje uit elkaar getrokken worden.
Het enige wat ik idd kan doen is laten zien dat ik mensen niet zomaar los snij. Het enige wat ik verwacht is wat respect vanuit het feit dat je 6 jaar leuk met elkaar je leven gedeeld hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij blijft natuurlijk ook niet tot in het oneindige op de reserverbank zitten wachten totdat hij tot inkeer gekomen is
Tot nu toe ben ik nog niet op het niveau haten hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:45 schreef Eustace. het volgende:
Je kunt je troosten met het idee dat bijna alle nieuwe relaties vlak na een eerdere langdurige relatie kapot gaan. Ik zou me in ieder geval troosten met dat idee.Maar zodra iemand een ex van mij wordt begin ik hem ook meestal te haten. Maar in mijn gevallen (1e keer gedumpt via MSN, 2e keer gedumpt via SMS) was dat wel terecht.
Ik voel me best wel incompleet zonder een relatie. Dat is echt een van mijn zwakke punten.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De oplossing is om nooit een relatie te krijgen.
True, nu heb ik dat gevoel wel. Echter heb ik ook voldoende ego om het alleen te bolwerken.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik voel me best wel incompleet zonder een relatie. Dat is echt een van mijn zwakke punten.
Oh dat heb ik niet hoor, ik voel me heerlijk zo alleen. Echt. Waar.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik voel me best wel incompleet zonder een relatie. Dat is echt een van mijn zwakke punten.
Alleen zijn kan ook heerlijk zijn, maar alleen als je je bewust tijdelijk kunt afzonderen van een leven vol vrienden of relatie.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet hoor, ik voel me heerlijk zo alleen. Echt. Waar.
Ik zou zelf zoiets hebben van: even aan de kant gezet worden voor wat vrijheid en dan hop weer terug? Dacht het niet! Maar dat is puur mijn eigen mening, en als ik in de situatie zou zitten zou ik misschien heel anders reageren. Een beetje het Jerry Springer effect: Ga niet terug dom wijf! En dan zelf in de situatie ook teruggaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan, op het moment dat het oprecht op me overkomt dan zal ik misschien hem toelaten. Allen met mijn huidige kennis ga ik wel enorme slagen om de arm houden om te zorgen dat als mensen verdwijnen, ze niet mijn leven meenemen.
Ja daar ben ik al 4jr hard mee bezigquote:Op maandag 27 juli 2009 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De oplossing is om nooit een relatie te krijgen.
Sarcastische zure kut!quote:Op maandag 27 juli 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet hoor, ik voel me heerlijk zo alleen. Echt. Waar.
Aanstelleritis!quote:Op maandag 27 juli 2009 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al 4jr hard mee bezig
Ieks, zwak momentje!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want mensen die wel aandacht krijgen mogen nooti klagen dat ze de verkeeerde aandacht krrijgen.quote:
Die slachtofferrol zit je vanochtend wel als gegoten ?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want mensen die wel aandacht krijgen mogen nooti klagen dat ze de verkeeerde aandacht krrijgen.
Net als dat mensen die dun zijn ook nooit mogen klagen want kleren passen ze
Can ya smell the BS ladies and gentlemen?!
In dit geval is er ook wel een verschil tussen vrijheid als in even geen enkele intieme relatie meer of vrijheid als in rondneuken. Met de laatste heb ik idd wel een probleem, dan zou ik het idee hebben dat de afgelopen jaren een grapje waren.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou zelf zoiets hebben van: even aan de kant gezet worden voor wat vrijheid en dan hop weer terug? Dacht het niet! Maar dat is puur mijn eigen mening, en als ik in de situatie zou zitten zou ik misschien heel anders reageren. Een beetje het Jerry Springer effect: Ga niet terug dom wijf! En dan zelf in de situatie ook teruggaan.
Ja ik denk dan hebben we'm allemaal een keer aangehad hequote:Op maandag 27 juli 2009 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die slachtofferrol zit je vanochtend wel als gegoten ?
Ja de laatste zou ik ook erger vinden dan de eerste.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dit geval is er ook wel een verschil tussen vrijheid als in even geen enkele intieme relatie meer of vrijheid als in rondneuken. Met de laatste heb ik idd wel een probleem, dan zou ik het idee hebben dat de afgelopen jaren een grapje waren.
Iets te jong. Maar goed, scheuren kan 't altijd.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:45 schreef Peter het volgende:
Ang3l wil een relatie, Erik wil een relatie.. niets voor elkaar?![]()
Zo, ben er weer. Nu kan ik me hier de hele dag gaan vervelen op kosten van de baas.quote:
Oké ik heb geen zin meer, nu al.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zo, ben er weer. Nu kan ik me hier de hele dag gaan vervelen op kosten van de baas.
we sleuren je wel door deze dag heenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oké ik heb geen zin meer, nu al.Om 12.00 maar eens uitgebreide middagspauze nemen van een uur of zo.
volgens mij leefden toen de dino's nogquote:Op maandag 27 juli 2009 10:11 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie, wanneer ga jij aan de man? Wanneer was je eigenlijk laatst aan de man?
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we sleuren je wel door deze dag heen
Wordt gewoon zoals Paul de Leeuw! Die kan volgens mij ook zo wel wat boys ronselen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij leefden toen de dino's nog![]()
want dan bedoel je natuurlijk iets dat langer heeft geduurd dan 1 nacht
maar ja wie wil er nog een over belegen homo hebben ?
Misschien wil Stroekie me wel!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:11 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie, wanneer ga jij aan de man? Wanneer was je eigenlijk laatst aan de man?
Ja die laat jongens gewoon naakt in de sauna van 'm zitten onder het mom van "dan mag je hem mee naar huis nemen"quote:Op maandag 27 juli 2009 10:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wordt gewoon zoals Paul de Leeuw! Die kan volgens mij ook zo wel wat boys ronselen.
Ja, en?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die laat jongens gewoon naakt in de sauna van 'm zitten onder het mom van "dan mag je hem mee naar huis nemen"
en heb je het ronde archief al opgeruimd ?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Toch bevalt het wel, niks doen voor 4 Euro netto per uur.
met het klimmen der jaren wordt ook het verlanglijstje steeds groterquote:Op maandag 27 juli 2009 10:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wordt gewoon zoals Paul de Leeuw! Die kan volgens mij ook zo wel wat boys ronselen.
Jongens?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die laat jongens gewoon naakt in de sauna van 'm zitten onder het mom van "dan mag je hem mee naar huis nemen"
Nou, dat ie dan ook wel aan z'n trekken komt.quote:
O sorry, jongen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jongens?
heb ik die andere afleveringen dan gemist?/niet gezien ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vangt ook nooit mijn signalen op![]()
ja volgens mij wist heel het plein voor effenaar dat om 4.15 uur die nacht alquote:
Ben al tijdje klaar met archiveren, ben nu aan het boekhouden.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je het ronde archief al opgeruimd ?
O ja kloptquote:Op maandag 27 juli 2009 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij wist heel het plein voor effenaar dat om 4.15 uur die nacht al
en nee ik het dat niet gelekt
Zal ik Baltar inplannen om een audit te komen doen ?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:33 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ben al tijdje klaar met archiveren, ben nu aan het boekhouden.
wtf?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de volgende dag heb ik geyoutubed om te zien hoe de jongen met wie ik had staan zoenen er naakt uitzag
Mja, hij zat in een aflevering van Paul de Leeuw's show waarbij Paul riep dat degene die nu naakt ind e sdauna kwam zitten hem mee naar huis mcoht nemen.... and he did.quote:
Dat was trouwens de Nunogate meetquote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, hij zat in een aflevering van Paul de Leeuw's show waarbij Paul riep dat degene die nu naakt ind e sdauna kwam zitten hem mee naar huis mcoht nemen.... and he did.En ik leerde die jongen kennen maar ik kijk nooit naar Paul. Echter, een paar kwebbelnichten daar dus wel en die wisten me dat natuurlijk haarfijn te vertellen dat ie naakt op tv te zien was.
You would have youtubed as well!Don't deny it!
op www.humortv.nl zoeken op sauna en paul de leeuw moet volgens mij ook maar 1 echte hit opleverenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Desmonkey het volgende:
Ga ff youtuben hoor. Waar moet ik eigelijk op zoeken? mooi weer de leeuw + sauna? Tis toch niet de vegan streaker?
Ik zie hem dan ook met een zakdoeje dramatisch uit de trein wapperenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:43 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb mezelf laatst volgens mij wel voor lul gezet op CS.Eerst hysterisch terugrennen naar de trein waarin me vriend zat om hem nog een keer te zeggen dat ik van hem houd, uiteindelijk bij het weglopen hard tegen een of andere metalen paal aangeslagen waarbij een metalen iets van me jas er tegenaankwam met als gevolg een harde 'TANG!!!11!!11!eins!1!'-geluid.
Ze keken me echt aan alsof ik ontsnapt was.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Desmonkey het volgende:
Ga ff youtuben hoor. Waar moet ik eigelijk op zoeken? mooi weer de leeuw + sauna? Tis toch niet de vegan streaker?
stop maar met zoekenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Desmonkey het volgende:
Dan moet je dus komende herfst naar de Sinterklaas film over de verdwenen pakjesboot om te zien of hij nu wat vet op de botten heeft gekregen of nog steeds een schrale haan isquote:Op maandag 27 juli 2009 10:48 schreef Desmonkey het volgende:
"Helemaal bezorgd naar brabant?"
Nah imo beetje mager.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je dus komende herfst naar de Sinterklaas film over de verdwenen pakjesboot om te zien of hij nu wat vet op de botten heeft gekregen of nog steeds een schrale haan is
Ja, stata bij "ons mam" in de tuin.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef Desmonkey het volgende:
Hij komt iig wel spontaan over.
Maar heeft ie de sauna uiteindelijk ook daadwerkelijk gekregen?
Verbied me maar danquote:Op maandag 27 juli 2009 11:07 schreef Eustace. het volgende:
Mensen die 'ons mam / pap / et cetera' zeggen moeten ze echt verbieden.
De deur is los?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbied me maar dan
Da's gewoon brabants klaar.
Mensen die "de deur is los" moeten ze door hun kop schieten om verwarring te voorkomen.
Zoiets?
Doe dan ook niet zo exotisch met je enge Chinese thee.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:13 schreef Ang3l het volgende:
EEEEEEEEEW de reden waarom de thee zo muf smaakte is waarschijnlijk omdat de houten theedoos aan het beschimmelen was en sommige zakjes er ook niet bijzonder fris uitzagen.
Ik ben morgen ziek!
jij hebt toch een ijzersterk gestel ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:13 schreef Ang3l het volgende:
EEEEEEEEEW de reden waarom de thee zo muf smaakte is waarschijnlijk omdat de houten theedoos aan het beschimmelen was en sommige zakjes er ook niet bijzonder fris uitzagen.
Ik ben morgen ziek!
Als je zwanger bent, kun je minder hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt toch een ijzersterk gestel ?
Achterhoek.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
De deur is los?Dat klinkt inderdaad ook best debiel, welke personen zeggen dat dan?
Ja nou... je denkt dan "Die kan best stoffig smaken, dat zijn gewoon de enge chinese kruiden..." ..... maar dna blijkt het toch wat anders te zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo exotisch met je enge Chinese thee.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achterhoek.
En ik maar denken dat de deur echt los in de scharnieren zat en heel voorzichtig de deur verder opendeed. Betekende het gewoon dat de deur open was
Ik moet zeggen dat er nog bijster weinig te zien is.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, kun je minder hebben
Jij dacht je helemaal zen te voelen met alle geneeskrachtige chinese kruiden, maar het bleken gewoon muffe schimmels.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou... je denkt dan "Die kan best stoffig smaken, dat zijn gewoon de enge chinese kruiden..." ..... maar dna blijkt het toch wat anders te zijnspuug spuug spuug
langs en naast score nook goedquote:Op maandag 27 juli 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbied me maar dan
Da's gewoon brabants klaar.
Mensen die "de deur is los" moeten ze door hun kop schieten om verwarring te voorkomen.
Zoiets?
Ja dan vind ik Ons Mam minder verwarrend, ook al is het niet onze gezamenlijke moeder. Dat soort dingen weeeeeet je gewoon, dat het niet je moeder is!quote:
ik was de liefdesbaby inderdaad vergetenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, kun je minder hebben
Pas na 3 maanden begin je het meestal te zien, zeker als je goede buikspieren hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er nog bijster weinig te zien is.
Wanneer heb ik hem ontmoet? *denk denk*
Friso Mei, dus laatste vrijdag in mei.... *kalender kijk* 29-05-2009.
Ben ik toch al 8 weken zwanger!
in plaats van waar kom je vandaan vragen waar je weg komtquote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achterhoek.
En ik maar denken dat de deur echt los in de scharnieren zat en heel voorzichtig de deur verder opendeed. Betekende het gewoon dat de deur open was
Of "Ik ben om half 9 aangereden".quote:Op maandag 27 juli 2009 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
langs en naast score nook goed
net als aanrijden
Toen mijn ex dat voor het eerst zei dacht ik eerst dat hij me omslachtig probeerde te vertellen dat hij een lesbische moeder met een vriendin heeft ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan vind ik Ons Mam minder verwarrend, ook al is het niet onze gezamenlijke moeder. Dat soort dingen weeeeeet je gewoon, dat het niet je moeder is!
O, dan ben ik nog mooi strak op Lowlands. Shirt uit!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Pas na 3 maanden begin je het meestal te zien, zeker als je goede buikspieren hebt
Maar heb jij nog nooit de grap gemaakt dat als je gebeld wordt en die persoon verontschuldigd zich dat hij verkeerd verbonden is dat je hem dan terugstuurd naar het ziekenhuis ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of "Ik ben om half 9 aangereden".
Deed het zeer? Neeheee, VERTROKKEN!!!!
let je wel op met de booz ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dan ben ik nog mooi strak op Lowlands. Shirt uit!
Dan mag deze toch ook wel in de catagorie zomerhits komen te staanquote:Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef Desmonkey het volgende:
"Vamos a la playa
A mí me gusta bailar
el ritmo de la noche,
sounds of fiesta ...."
past dat wel in het nuchtere noorden?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Eustace. het volgende:
Over 25 minuten ga ik mezelf belonen met een lange middagpauze en ga ik naar buiten om even sexy rond te lopen door de stad en zo. Ik heb me fakking coole Calvin Klein Jeans shirt aan, een net iets te lage baggy broek en een gestreepte Diesel boxer met alle blije kleurtjes van de regenboog.
ik gok op minder dan 15 maandenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef mike_hunt het volgende:
die TT
op naar de 3000, hoevaal jaar gaat dat worden? LOL
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Eustace. het volgende:
Over 25 minuten ga ik mezelf belonen met een lange middagpauze en ga ik naar buiten om even sexy rond te lopen door de stad en zo. Ik heb me fakking coole Calvin Klein Jeans shirt aan, een net iets te lage baggy broek en een gestreepte Diesel boxer met alle blije kleurtjes van de regenboog.
kijk u eens meneerquote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen wind jammers![]()
coffee please
ma
38 °C
Je zegt het zelf al, nuchtere noorden.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
past dat wel in het nuchtere noorden?
nemen ze daar geen aanstoot aan ?
hoeveel jaar heeft het gekost om tot de 2500 te komen? Welk jaar was de eerste HOMO-topic?quote:
Sociaal juridisch administratief medewerker op een advocatenkantoor.quote:
Zijn het strafpleiters?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Sociaal juridisch administratief medewerker op een advocatenkantoor.(Lees: uit het raam staren, beetje internetten, en op het moment af en toe beetje boekhouding). Verder handel ik soms de telefoon af, en ik stel vaak brieven / aktes / memorie van grieven / et cetera op.
Eigen schuldquote:Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeveel jaar heeft het gekost om tot de 2500 te komen? Welk jaar was de eerste HOMO-topic?
Ze doen zowel civiel als strafrecht, volgens mij. En nee niet stiekem gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn het strafpleiters?
heb je niet al stiekum een keer een toga en bef aangetrokken?
en is dat op dat kantoor van de tweeling toevallig ?
> 7 jaar gedaan om tot 2500 te komen. Dat wordt nog een lange rit.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eigen schuld
jullie hebben tijdens mijn afwezigheid de H afgeschaft
daar stond o.a. ook deze nuttige info
Het Centrale Homo Topic.
is begonnen op 25 feb 2002
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk u eens meneer![]()
en moet je nu vanmiddag met Ricarde de stad in om een nieuw shirt voor hem te kopen ?
wordt komende zaterdag vanaf 13.00 uur herhaald op ned 2 volgens mijquote:Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef mike_hunt het volgende:
Kut.
Op Uitzending gemist staat wel Zomergasten, maar zonder de fragmenten.
Je wilde zeggen dat een deur op slot niet vast zit?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef Desmonkey het volgende:
Ik kijk naar de tegenstellingen: Los - Vast en Open - Dicht. Een deur kan nooit los zijn als het ergens aan vast zit, dus de laatste tegenstelling lijkt me logischer. Sorry Peet.
hmmm lekker!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:44 schreef Eustace. het volgende:
Ben er weer. Heb een fout doch lekker gehaktbalbroodje van de Appie, en een cafresco.
stop eens met die lost-vast discussiequote:Op maandag 27 juli 2009 12:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat een deur op slot niet vast zit?![]()
en je addict met falafel dan ?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmmm lekker!![]()
Zit zelf nu aan de eggs Benedict met cafe con leche![]()
vol is vol is toch van Jan Maat?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stop eens met die lost-vast discussie
ik heb hierdoor al heel de ochtend een stemmetje in mijn hoofd dat roept kom op tijd want vol is vol
Maar ja ik ben hier natuurlijk weer de enige die dit dan weer links aan Jan Rietman en de zaterdagmiddagradio
Maar wij ZIJN toch ook uit den ouden doosch en reeds lichtjes beschimmeld en door de motten aangevretenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vol is vol is toch van Jan Maat?![]()
Jezus, Jan Rietman. das uit den ouden doosch.
quote:
speak 4 yourself bitch!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wij ZIJN toch ook uit den ouden doosch en reeds lichtjes beschimmeld en door de motten aangevreten
kortom vergane glorie
o, je bedoelt S.O.A.P. met "This is how we party" ?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:52 schreef Cybart het volgende:
goedemorgen
*wat een ontzettende lekkere plaat op de radio*
dan voer ik je wel een bakje magere yoghurt als ontbijt na het cava zuipenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ja dat hebben ze hier niet in de buurt, denk ik.
Heb al een portie churos op! Ik moet oppassen dat ik geen Han Peekel word
van geest jaquote:Op maandag 27 juli 2009 12:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
speak 4 yourself bitch!Ik blijf eeuwig jooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggg
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je bedoelt S.O.A.P. met "This is how we party" ?
en koffie en een peuk natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan voer ik je wel een bakje magere yoghurt als ontbijt na het cava zuipen
als 1tje het weet, let maar op, dan weet straks iedereen het.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb geen zin meer in zomerkamp.9 dagen zeilen door Friesland met meeste tijd shirtloze jongens en taferelen als omkleden in tenten en zwemmen in boxershort enzo, en sinds kort weet eentje dat ik gay ben.
Dat geeft geen comfi gevoel.
Niet dat ik dan ga kijken van 'Z0MG PIEM0LS!!111!!eins!11!' maar straks denkt hij dat ik dat wel doe of zo.
en als niemand het zou weten van je gay zijn , zou je jezelf er dan nog wel op verheugen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb geen zin meer in zomerkamp.9 dagen zeilen door Friesland met meeste tijd shirtloze jongens en taferelen als omkleden in tenten en zwemmen in boxershort enzo, en sinds kort weet eentje dat ik gay ben.
Dat geeft geen comfi gevoel.
Niet dat ik dan ga kijken van 'Z0MG PIEM0LS!!111!!eins!11!' maar straks denkt hij dat ik dat wel doe of zo.
Zo da's een poosje geleden dat meneer Blubber hier te gast was ?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb mijn vriend verplicht de dvd van allen carr laten kijken.. ben benieuwd of het nu dan EINDELIJK gaat lukken!
OMG heeft Allen Carr ook een dvd?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb mijn vriend verplicht de dvd van allen carr laten kijken.. ben benieuwd of het nu dan EINDELIJK gaat lukken!
Ik houd je nog op de hoogte, want een paar familieleden komen volgende week naar Zaragoza toe en gaan dan naar het huis in Salou. Ik wil ze nog zien.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer heeft de agenda lege bladzijden ?
Het is een groep waar ik al bijna 9 jaar op zit, het is officieel een scouting, maar we zeilen elke zaterdag met 's winters onderhoud. Ik vond het niet nodig om daar out te zijn, heeft geen toegevoegde waarde. Ik wil daar gewoon Bas zijn, die sterke Bas die goed kan zeilen, niet die ene die homo is maar toch goed kan zeilen en sterk is. Niet dat ze dat zullen denken, maar het is preventief.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als niemand het zou weten van je gay zijn , zou je jezelf er dan nog wel op verheugen?
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als 1tje het weet, let maar op, dan weet straks iedereen het.
Als ze zich ongemakkelijk gaan voelen, zeg je gewoon dat je niets van hun moet hebben omdat ze te lelijk zijn. (dan zijn ze beledigd dat je niets van hun moet hebben LOL) Heb ik een paar keer meegemaakt. Echt lachen
vind het wel knap dat ie tijdens jullie relatie niet rookte. Voor een ander stoppen is nog moeilijker.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Mijn ex was gewoon gestopt met roken voor valentijnsdagVoor mij.
(de dag dat ie 't uitmaakte stak hij weer een sigaret op en hij rrookt nu nog steeds)
Bij jullie ook een hittegolf? Tis hier 38 graden..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ohh menselieve wat is 't warm buiten.
Ik guts nog meer dan ik al sijpel!
Jahoor prima met jou ook?, we proberen ons huis te verkopen in den haag maar het wil nog niet echt vlotten in deze tijd, sja wat doe je eraan.. nog 1 jaartje school en dan ben ik er ook echt klaar meequote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo da's een poosje geleden dat meneer Blubber hier te gast was ?
alles wel met u ?
Toen ik het boek voor het eerst open deed, was er een hoofdstuk 'over de voordelen van het roken" dus ik meteen naar dat hoofdstuk toe. WAS HET EEN LEGE BLADZIJquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Jahoor prima met jou ook?, we proberen ons huis te verkopen in den haag maar het wil nog niet echt vlotten in deze tijd, sja wat doe je eraan.. nog 1 jaartje school en dan ben ik er ook echt klaar meegaan er nog mensen bootjes kijken volgende week? ik ga met yost
![]()
Op de DVD van allen carr stonden nou ook niet echt dingen die ik niet wist ofzo.. ik rook zelf alleen als ik uitga eigenlijk.. kan rustig een paar weken niet roken en dan een paar op een avond opsteken
Vast geen 38, maar je weet dat het in NL een heel ander soort warm isquote:Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bij jullie ook een hittegolf? Tis hier 38 graden..![]()
I was worth it apparantlyquote:Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind het wel knap dat ie tijdens jullie relatie niet rookte. Voor een ander stoppen is nog moeilijker.
a pearl necklace?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Mijn collega is te erg.....
Bij binnenkomst teegen de receptie:
"Och de sex was heerlijk met Steeph.... hij had me een parelkettinkje gespoten!"
ik toch wel een pakje en als er drank inzit rook ik veel meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:17 schreef Eustace. het volgende:
Ik rook iets van 8 peuken per dag of zo.
ik was er! ik had iets met klitteband aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb helemaal niemand van jullie gezien op de roze maandag
quote:
In Andorra 15 Euro voor 10 pakjes Lucky's.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik toch wel een pakje en als er drank inzit rook ik veel meer.
Er waren er toch welquote:Op maandag 27 juli 2009 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan...quote:Op maandag 27 juli 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
En nou gaat de mail alweer rond:
By the way Steffie het me net un golden shower gegeven in het park...
Valt dit onder sexual harassment?
omg camping boter hahahahahquote:Op maandag 27 juli 2009 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Ik leg nooit meer dat soort dingen aan haar uit!
Net als de "Buk eens, ik heb crisco!" heel hard geroepen werd!
Hmmz toch niet goed gezocht dan.. zaterdag herkansing?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren er toch wel
Stroekie, Keizerpinguin, Creno, TMM, Cairon, ik, dinges die op mijn ex leek en die Sam een hoer vond.... uh... Deceit?
in principe wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
En nou gaat de mail alweer rond:
By the way Steffie het me net un golden shower gegeven in het park...
Valt dit onder sexual harassment?
klink wel alsof je ze al wat jaren kent, en dan ben je toch nog steeds dezelfde Bas voor hun!!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Het is een groep waar ik al bijna 9 jaar op zit, het is officieel een scouting, maar we zeilen elke zaterdag met 's winters onderhoud. Ik vond het niet nodig om daar out te zijn, heeft geen toegevoegde waarde. Ik wil daar gewoon Bas zijn, die sterke Bas die goed kan zeilen, niet die ene die homo is maar toch goed kan zeilen en sterk is. Niet dat ze dat zullen denken, maar het is preventief.
[..]
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt.'Bas, welke jongen van de klas vindt je het mooist?', 'Jullie zijn eigenlijk allemaal m'n type niet', '
![]()
'.
En nee, hij houdt zijn mond wel. Daar ben ik zeker van.
jullie gaan elkaar straks nog echt missenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Mijn collega is te erg.....
Bij binnenkomst teegen de receptie:
"Och de sex was heerlijk met Steeph.... hij had me een parelkettinkje gespoten!"
leeft Cairon nog? I heb em al een hele tijd niet meer voorbij zien komen. Is ie er klaar mee?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren er toch wel
Stroekie, Keizerpinguin, Creno, TMM, Cairon, ik, dinges die op mijn ex leek en die Sam een hoer vond.... uh... Deceit?
Den Haag uit? en welke richting willen jullie dan gaan zoeken?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Jahoor prima met jou ook?, we proberen ons huis te verkopen in den haag maar het wil nog niet echt vlotten in deze tijd, sja wat doe je eraan.. nog 1 jaartje school en dan ben ik er ook echt klaar meegaan er nog mensen bootjes kijken volgende week? ik ga met yost
![]()
Op de DVD van allen carr stonden nou ook niet echt dingen die ik niet wist ofzo.. ik rook zelf alleen als ik uitga eigenlijk.. kan rustig een paar weken niet roken en dan een paar op een avond opsteken
Is dat die nepshit? Ik heb wel eens Marlborro uit Polen gerookt!. Tering wat smerig, kon net zo goed asbest roken.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
In Andorra 15 Euro voor 10 pakjes Lucky's.
Maar het gaat ook niet of ze me anders gaan bekijken, dat zal me mijn reet roesten, het gaat meer om dat ik me gewoon nog comfi wil voelen in situaties dat je 'close' bent met die jongens. Ik wil de optie uitsluiten dat ook maar iemand denk dat ik naar hem kijk op een bepaalde manier, ookal is die kans dat ze dat denken heel klein.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klink wel alsof je ze al wat jaren kent, en dan ben je toch nog steeds dezelfde Bas voor hun!!
en zulke situaties ga je nog wel vaker krijgen, dus ik zou wel gaan als ik jou was,
Zeker omdat ik denk dat je het zeilen op zich wel erg leuk vindt
Bovendien ben jij volgens mij niet zo'n wapper en best mondig genoeg om je te verweren
Nee, is echt. Andorra is belastingsvrij.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat die nepshit? Ik heb wel eens Marlborro uit Polen gerookt!. Tering wat smerig, kon net zo goed asbest roken.
maar jullie weten je ook elk jaar zo goed te verstoppen in de biertentquote:Op maandag 27 juli 2009 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Nee zodra ze het weten dan gedragen ze zich al anders om je heen. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klink wel alsof je ze al wat jaren kent, en dan ben je toch nog steeds dezelfde Bas voor hun!!
en zulke situaties ga je nog wel vaker krijgen, dus ik zou wel gaan als ik jou was,
Zeker omdat ik denk dat je het zeilen op zich wel erg leuk vindt
Bovendien ben jij volgens mij niet zo'n wapper en best mondig genoeg om je te verweren
Ja die laatste lijkt wel in de lucht te zijn opgelost, die was toen bere fanatiek toen hij zich zet te vervelen in Wenen maar is daarna nooit meer teruggekomen in H topicquote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren er toch wel
same here.. wordt naar mijn mening nooit meer als voorheen..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee zodra ze het weten dan gedragen ze zich al anders om je heen. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Nope ik heb zaterdag heel de dag nodig om mij geestelijk voor te bereiden op de mega invasie dat verjaardagsvisite heetquote:Op maandag 27 juli 2009 13:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Hmmz toch niet goed gezocht dan.. zaterdag herkansing?
ben je zaterdag jarig?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope ik heb zaterdag heel de dag nodig om mij geestelijk voor te bereiden op de mega invasie dat verjaardagsvisite heet
True that. Vroeger lag ik wel eens met een vriend van me samen in bed een film te kijken, gebeurd nu nooit meer. Dat soort dingen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
same here.. wordt naar mijn mening nooit meer als voorheen..
Nou dan moet je dat niet van je af laten pakken hoor,en dan maar met de bibbers in de knieen toch gaanquote:Op maandag 27 juli 2009 13:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar het gaat ook niet of ze me anders gaan bekijken, dat zal me mijn reet roesten, het gaat meer om dat ik me gewoon nog comfi wil voelen in situaties dat je 'close' bent met die jongens. Ik wil de optie uitsluiten dat ook maar iemand denk dat ik naar hem kijk op een bepaalde manier, ookal is die kans dat ze dat denken heel klein.
En ja, ik ga sowieso mee op zomerkamp. Maar tja, nu weet eentje het dus, hij is wel erg goede vriend van mij en ik heb me beroept op zijn discretie, dus dat komt wel goed.
en moet Eustace jou dan als voorbeeld nemen en zich na de 30 nog steeds niet helemaal en overal zichzelf kunnen zijn ?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee zodra ze het weten dan gedragen ze zich al anders om je heen. Tenminste, dat is mijn ervaring.
ik ben natuurlijk zo bejaard dat ik dat niet meer weetquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
Hoe was jullie eerste keer zoenen en eerste keer seks?
Maar die ene vriend die het wel weet, die zit zeg maar bij mij op de boot, sterker nog, hij is mijn kwartiermeester.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moet je dat niet van je af laten pakken hoor,en dan maar met de bibbers in de knieen toch gaan
je zult zien dat het niet ter sprake komt als je vriend zijn mond houdt, en het dus geen issue zal zijn en jij gewoon 9 leuke dagen op de boot gaat hebben!!
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk zo bejaard dat ik dat niet meer weet
Hoho, niet zo snel. Ik ben óveral out, ontken nooit, behalve daar. Ik ben niet een geïsoleerd kastgevalletje.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet Eustace jou dan als voorbeeld nemen en zich na de 30 nog steeds niet helemaal en overal zichzelf kunnen zijn ?
eerste keer sex (met een meisje). Ik was snel klaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
dan ben je dus al verder dan Miekequote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoho, niet zo snel. Ik ben óveral out, ontken nooit, behalve daar. Ik ben niet een geïsoleerd kastgevalletje.
Met een jongen had je meer tijd nodig ?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eerste keer sex (met een meisje). Ik was snel klaar.
Wie? En waarom word ik zo vaak vergeleken met andere mensen waarbij ik dan altijd iets heb van 'liek whut, wie?'?quote:
Een meisje.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was ze zo goed dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das weer het andere extreme. Dit zal mij wel gaan opbreken. ooit.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet Eustace jou dan als voorbeeld nemen en zich na de 30 nog steeds niet helemaal en overal zichzelf kunnen zijn ?
Mike is soms net een meisje dat we hier dan als Mieke aanduidenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wie? En waarom word ik zo vaak vergeleken met andere mensen waarbij ik dan altijd iets heb van 'liek whut, wie?'?
de roze spandoeken van Baltar en mij zijn zeer geduldigquote:Op maandag 27 juli 2009 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das weer het andere extreme. Dit zal mij wel gaan opbreken. ooit.
nee, ik was 12 destijds.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met een jongen had je meer tijd nodig ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Een meisje.Een levende, echte, in haar natuurlijke habitat?
Nee, ik was gewoon te geil. bijwijze van 4 stoten en klaar. (Maar ja, daarna nog een keer, dat dan weer wel)quote:
Volgens mij kent ze die alquote:Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in principe wel.
Leer ze nog maar een nieuw woordje
Felching.Zijn ze de hele dag weer zoet.
een meisje?? hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike is soms net een meisje dat we hier dan als Mieke aanduiden
We gaan nergens heen hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie gaan elkaar straks nog echt missen
Zoenen: Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
je hebt toch niet echt spandoeken gemaakt, he?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de roze spandoeken van Baltar en mij zijn zeer geduldig
Genant. En isdithetnou-ig.quote:
Leuk.quote:en eerste keer seks?
maar jij was toch volleerd hausfrauquote:Op maandag 27 juli 2009 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een meisje?? hoe kom je daar nu weer bij?![]()
Ik doe hier niet de drama and shit..
had je maar naar nijmegen moeten komen, had je ze kunnen lezenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch niet echt spandoeken gemaakt, he?
wat stond er op?
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
Eerste keer zoenen was ranzig (een roker).. ik dacht echt wtf waarom is dit zo ranzig.. maar die erna was beter. Sex eerste keer vooral spannend, en daardoor lekker.. In een vaste relatie is het naar mijn idee heel anders.. niet echt spannend ofzo meer
maar je weet wel wat je lekker vindt en geen geklooi mer condooms
lees maar even terug dan zie je dat ik niet, en blubberzwijn en XMNR8R er wel heen gaanquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
En, wie gaan er dit jaar allemaal naar Pride?
Nee, Nuno is de Bonnie. Alhoewel ik ook van mijn wijn houd.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij was toch volleerd hausfrauinclusief daily use of fino
Inderdaad en mijn ervaring bij one-night-stand's is toch dat de volgende ochtend een beetje ongemakkelijk isquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.
dus je had me daadwerkelijk en public geout als ik daar had gelopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je maar naar nijmegen moeten komen, had je ze kunnen lezen
Maar Bonnie heeft toch niet zo'n veel gebruikt en vol balboekje ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Nuno is de Bonnie. Alhoewel ik ook van mijn wijn houd.
ga eens lunchen jij, je hapt te gemakkelijkquote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je had me daadwerkelijk en public geout als ik daar had gelopen?![]()
très dangereux.
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.
Nee, Nuno heeft een volblafboekje.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Bonnie heeft toch niet zo'n veel gebruikt en vol balboekje ?
ik had dit nog van de week gedraaidquote:
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauzequote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gaandeweg kwam ik er dus achter dat het niet van Niels afkomstig was
Ah ok, die 2 ken ik ook niet, dus herkennen zal moeilijk worden vrees ikquote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees maar even terug dan zie je dat ik niet, en blubberzwijn en XMNR8R er wel heen gaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga eens lunchen jij, je hapt te gemakkelijk
Misschien. Ligt aan Eefje / Tiboquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
En, wie gaan er dit jaar allemaal naar Pride?
Alhoewel ik een paar weken geleden heb gelezen op de telegraaf site dat de helft van de werknemers sex heeft op het werk met collega's.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauze
Dan was het truckstar festival verplichtte kost voor je ex ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.
lopt er op het iberisch schiereiland niets rond van uw gading ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Nuno heeft een volblafboekje.![]()
Nee, ik heb ook geen vol balboekje. Dat ik elke avond de hort op ben.
Ik ben niet krampachtig op zoek naar een relatie. (ik ben net met daten bezig. Alhoewel dat ook weer een tijd geleden is.)
Ik bedoelde het niet zo serieusquote:Op maandag 27 juli 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want mensen die wel aandacht krijgen mogen nooti klagen dat ze de verkeeerde aandacht krrijgen.
Net als dat mensen die dun zijn ook nooit mogen klagen want kleren passen ze
Can ya smell the BS ladies and gentlemen?!
Hoor ik niet bij!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alhoewel ik een paar weken geleden heb gelezen op de telegraaf site dat de helft van de werknemers sex heeft op het werk met collega's.
vandaar ook mijn verbaasde reaktiequote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauze
maar jij weet toch uit eerste hand dat ik ENG benquote:Op maandag 27 juli 2009 14:15 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie weet echt alles. Dat is echt eng.
Je hebt me gekwetstquote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo serieus. Natuurlijk mag je ook lekker klagen zoals de normale mens.
Ja....quote:Op maandag 27 juli 2009 14:15 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie weet echt alles. Dat is echt eng.
I get around.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lopt er op het iberisch schiereiland niets rond van uw gading ?
Maar jij had toch eventueel de headquarters van fam als backup ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I get around.![]()
Maar om hier te gaan daten. dat zet ook geen zoden aan de dijk. Temeer omdat ik geen baan heb. Blijf ik in NY? blijf ik in Spanje? Kamervragen, kamervragen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij had toch eventueel de headquarters van fam als backup ?
en die webshops leveren niet goed op voor bread and (boy) butter ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had het er al over gehad. Ze hebben meteen een positie voor mij. (no pun intended
)
Maar ja.....ik weeet het nog niet.
Ben er nog niet echt ingedoken. Ik wil eerst alle cijfers zien etc. Tevens wil ik dat met een ander samendoen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die webshops leveren niet goed op voor bread and (boy) butter ?
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten. Gaan we elkaars mensen keurenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten.
dat schreeuwt om foto'squote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef HuubTuub het volgende:
De brandweerspuitgasten staan elkaar hier helemaal onder te spuiten. Hoe kan ik zo mijn werk doen... Oh en hoi!
Je weet toch dat Ang3l niet meer aan meeten doet, daar komt achteraf toch alleen maar gezeik vanquote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten. Gaan we elkaars mensen keuren![]()
Hee kan het zijn dat ik je krullebol uit Eindhoven zaterdag in Amsterdam heb gespot?
Werk je op de kazerne?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef HuubTuub het volgende:
De brandweerspuitgasten staan elkaar hier helemaal onder te spuiten. Hoe kan ik zo mijn werk doen... Oh en hoi!
quote:
quote:
moeten ze wel er lekker uitzien, als in Fisting Firemen deel 3quote:
Je weet niet wie er stiekem op komt dagen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
sjonge jonge, het is niet dat er een 'meet' komt inclusief drama en al
ik heb foto op twitter staan. Het lijkt er op dat ze nu helemaal leeggespoten zijn.quote:
Kijk als jij het was had ik het niet zo erg gevonden hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet niet wie er stiekem op komt dagen.
Ik niet hoor.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kijk als jij het was had ik het niet zo erg gevonden hoor
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ziet al de titel firehoose deel 1 tot en met 10 voor je in scriptvorm
Ron heeft toch ook een poosje voor Jamai met een volwassenen filmster gescharreld ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
Die ken ik niet, ik wacht wel op de musical met Ron Link
Mieke gaat straks streaming filmpjes doen via mieke's handkar hoekje punt enelquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ken die man niet, ik moest ff googlen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
presentatie: Chantal Jansen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Desmonkey het volgende:
Wie is mijn ex? Best wel fout en slecht.
* verslikt zich*quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke gaat straks streaming filmpjes doen via mieke's handkar hoekje punt enel
Chantalquote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
presentatie: Chantal Jansen.![]()
wat een inhoudsloze kut is dat. Daar zit ook niets in. Tenminste vroeger, ik weet niet hoe het nu is.
Chantal is juist heelijk ongecompliceerd en heeft grote zelfspot en goed gevoel voor humor zoals je Fatima als zangeresje bij dat sportgala terecht weesquote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een inhoudsloze kut is dat. Daar zit ook niets in. Tenminste vroeger, ik weet niet hoe het nu is.
maar jij gaat dan ook niet mainstreamquote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
* verslikt zich*
mieke's handkar??![]()
![]()
Nee daarmee is de markt al verzadigd, om het wiel opnieuw uit te vinden.![]()
Chantal is echt grappig als presentatrice.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
ja haar reakties zijn vaak best wel scherp en spitsquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ChantalIk vind haar echt heel erg tof als ze live is, zonder autocue.
thank you!!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef HuubTuub het volgende:
Ach, het hoofd is leuk. Van Ron dan.
Chantal mogen ze een tv verbod opleggen, dom wicht net als Dooske
Elkaars mensen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke. We kunnen dan misschien wel meeten. Gaan we elkaars mensen keuren![]()
O dat zou goed kunnen. Ik denk dat ie hier iedereen al versleten heeftquote:Hee kan het zijn dat ik je krullebol uit Eindhoven zaterdag in Amsterdam heb gespot?
maar is het is (nog) geen streaming video's. heb je die twee sites bekeken? Tis wel voor de hetero's. Maar als ik dat dan ga doen wil ik dat wel gaan uitbreiden.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij gaat dan ook niet mainstream
Hij Tibo, jij Diemenguy. Bij de les blijven Ang3la.quote:
mij heeft hij nog niet gedaan, maar ik had dan weer wel anderen binnen de musicalscenequote:Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elkaars mensen?
[..]
O dat zou goed kunnen. Ik denk dat ie hier iedereen al versleten heeft
gewoon de complete jamin digitaal ontsluitenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar is het is (nog) geen streaming video's. heb je die twee sites bekeken? Tis wel voor de hetero's. Maar als ik dat dan ga doen wil ik dat wel gaan uitbreiden.
Sites zijn ondergebracht bij een bedrijf in Den Haag, die verzorgen die shit erachter.
Vanwege haar domme dozigheid?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Chantal is echt grappig als presentatrice.
Bij de les blijven? Tibo komt helemaal niet naar de pride.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij Tibo, jij Diemenguy. Bij de les blijven Ang3la.
Oh. Dan had ik iets fout begrepen. En Mr.O vast ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de les blijven? Tibo komt helemaal niet naar de pride.
He's not into the gay sceneHij's ook nog nooit op roze maandag geweest.
Tibo gaat naar Sneakerz op het stadhuisplein.
Het feit dat het aan Eef / Tibo ligt of ik naar Pride ga is omdat Tibo naar Sneakerz gaat en ik er ook heen wil, en Eefje misschien met me meewil. Gaan die niet, dan ga ik overdag naar Castlefestquote:Op maandag 27 juli 2009 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Dan had ik iets fout begrepen. En Mr.O vast ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |