maar jij was toch volleerd hausfrauquote:Op maandag 27 juli 2009 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een meisje?? hoe kom je daar nu weer bij?![]()
Ik doe hier niet de drama and shit..
had je maar naar nijmegen moeten komen, had je ze kunnen lezenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch niet echt spandoeken gemaakt, he?
wat stond er op?
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
Eerste keer zoenen was ranzig (een roker).. ik dacht echt wtf waarom is dit zo ranzig.. maar die erna was beter. Sex eerste keer vooral spannend, en daardoor lekker.. In een vaste relatie is het naar mijn idee heel anders.. niet echt spannend ofzo meer
maar je weet wel wat je lekker vindt en geen geklooi mer condooms
lees maar even terug dan zie je dat ik niet, en blubberzwijn en XMNR8R er wel heen gaanquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
En, wie gaan er dit jaar allemaal naar Pride?
Nee, Nuno is de Bonnie. Alhoewel ik ook van mijn wijn houd.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij was toch volleerd hausfrauinclusief daily use of fino
Inderdaad en mijn ervaring bij one-night-stand's is toch dat de volgende ochtend een beetje ongemakkelijk isquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.
dus je had me daadwerkelijk en public geout als ik daar had gelopen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je maar naar nijmegen moeten komen, had je ze kunnen lezen
Maar Bonnie heeft toch niet zo'n veel gebruikt en vol balboekje ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Nuno is de Bonnie. Alhoewel ik ook van mijn wijn houd.
ga eens lunchen jij, je hapt te gemakkelijkquote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je had me daadwerkelijk en public geout als ik daar had gelopen?![]()
très dangereux.
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Juist in een 'relatie' ga je juist meer experimenteren op sexgebied. Want dan is het vertrouwd, je kent elkaars likes and dislikes. Met one-night stand pak ik niet echt groots uit.
Nee, Nuno heeft een volblafboekje.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Bonnie heeft toch niet zo'n veel gebruikt en vol balboekje ?
ik had dit nog van de week gedraaidquote:
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauzequote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gaandeweg kwam ik er dus achter dat het niet van Niels afkomstig was
Ah ok, die 2 ken ik ook niet, dus herkennen zal moeilijk worden vrees ikquote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees maar even terug dan zie je dat ik niet, en blubberzwijn en XMNR8R er wel heen gaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga eens lunchen jij, je hapt te gemakkelijk
Misschien. Ligt aan Eefje / Tiboquote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
En, wie gaan er dit jaar allemaal naar Pride?
Alhoewel ik een paar weken geleden heb gelezen op de telegraaf site dat de helft van de werknemers sex heeft op het werk met collega's.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Niels gaat rondstrooien dat we sex hebben in de pauze
Dan was het truckstar festival verplichtte kost voor je ex ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel ik toch liever niet weer een vriend heb die vies hard geilt op leren jassen en rokende gangstertype's, zoals me ex wel deed.
lopt er op het iberisch schiereiland niets rond van uw gading ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Nuno heeft een volblafboekje.![]()
Nee, ik heb ook geen vol balboekje. Dat ik elke avond de hort op ben.
Ik ben niet krampachtig op zoek naar een relatie. (ik ben net met daten bezig. Alhoewel dat ook weer een tijd geleden is.)
Ik bedoelde het niet zo serieusquote:Op maandag 27 juli 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want mensen die wel aandacht krijgen mogen nooti klagen dat ze de verkeeerde aandacht krrijgen.
Net als dat mensen die dun zijn ook nooit mogen klagen want kleren passen ze
Can ya smell the BS ladies and gentlemen?!
Hoor ik niet bij!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alhoewel ik een paar weken geleden heb gelezen op de telegraaf site dat de helft van de werknemers sex heeft op het werk met collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |