ik ben natuurlijk zo bejaard dat ik dat niet meer weetquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
Hoe was jullie eerste keer zoenen en eerste keer seks?
Maar die ene vriend die het wel weet, die zit zeg maar bij mij op de boot, sterker nog, hij is mijn kwartiermeester.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moet je dat niet van je af laten pakken hoor,en dan maar met de bibbers in de knieen toch gaan
je zult zien dat het niet ter sprake komt als je vriend zijn mond houdt, en het dus geen issue zal zijn en jij gewoon 9 leuke dagen op de boot gaat hebben!!
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk zo bejaard dat ik dat niet meer weet
Hoho, niet zo snel. Ik ben óveral out, ontken nooit, behalve daar. Ik ben niet een geïsoleerd kastgevalletje.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet Eustace jou dan als voorbeeld nemen en zich na de 30 nog steeds niet helemaal en overal zichzelf kunnen zijn ?
eerste keer sex (met een meisje). Ik was snel klaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
dan ben je dus al verder dan Miekequote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoho, niet zo snel. Ik ben óveral out, ontken nooit, behalve daar. Ik ben niet een geïsoleerd kastgevalletje.
Met een jongen had je meer tijd nodig ?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eerste keer sex (met een meisje). Ik was snel klaar.
Wie? En waarom word ik zo vaak vergeleken met andere mensen waarbij ik dan altijd iets heb van 'liek whut, wie?'?quote:
Een meisje.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was ze zo goed dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das weer het andere extreme. Dit zal mij wel gaan opbreken. ooit.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet Eustace jou dan als voorbeeld nemen en zich na de 30 nog steeds niet helemaal en overal zichzelf kunnen zijn ?
Mike is soms net een meisje dat we hier dan als Mieke aanduidenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wie? En waarom word ik zo vaak vergeleken met andere mensen waarbij ik dan altijd iets heb van 'liek whut, wie?'?
de roze spandoeken van Baltar en mij zijn zeer geduldigquote:Op maandag 27 juli 2009 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, das weer het andere extreme. Dit zal mij wel gaan opbreken. ooit.
nee, ik was 12 destijds.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met een jongen had je meer tijd nodig ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Een meisje.Een levende, echte, in haar natuurlijke habitat?
Nee, ik was gewoon te geil. bijwijze van 4 stoten en klaar. (Maar ja, daarna nog een keer, dat dan weer wel)quote:
Volgens mij kent ze die alquote:Op maandag 27 juli 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in principe wel.
Leer ze nog maar een nieuw woordje
Felching.Zijn ze de hele dag weer zoet.
een meisje?? hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike is soms net een meisje dat we hier dan als Mieke aanduiden
We gaan nergens heen hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie gaan elkaar straks nog echt missen
Zoenen: Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 13:39 schreef Eustace. het volgende:
je hebt toch niet echt spandoeken gemaakt, he?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de roze spandoeken van Baltar en mij zijn zeer geduldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |