Dus het is definitief voorbij?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een leuk weekend met mijn ex hebben.
ik heb op alle plaatsen sex gehad, dat is niet vreemdquote:Op zondag 26 juli 2009 19:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik lijk daar helemaal niet op.
dat geloof ik zoquote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb op alle plaatsen sex gehad, dat is niet vreemd![]()
Leuke post van mij voor 2500
alleen niet in jouw huisquote:
Wheheh. Dat ken ik nog wel, al was ik de doelgroep niet (meer).quote:
wonderer je moet straks als de aflevering van zomergasten online komt zeker kijken, er is een interessante discussie over beeldvorming van homoseksualiteit in Nederlnad nu en in de jaren 80quote:Op zondag 26 juli 2009 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Dat ken ik nog wel, al was ik de doelgroep niet (meer).
zet je de airco aanquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
Tis nog steeds bloedheet buiten.![]()
Goedenavond btw
Ja binnen is het ook aangenaam.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja binnen is het ook aangenaam.behalve die kutmuggen.
![]()
Rustig hier
Okee!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wonderer je moet straks als de aflevering van zomergasten online komt zeker kijken, er is een interessante discussie over beeldvorming van homoseksualiteit in Nederlnad nu en in de jaren 80
ik heb zo'n eentje hier die stroomstoten geeft. maar werkt beter bij vliegen.quote:
of je pakt gewoon de krantquote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb zo'n eentje hier die stroomstoten geeft. maar werkt beter bij vliegen.
gelukkig heb ik hier zo'n net boven mijn nest. Ik haat het om s nachts op muggenjacht te gaan.quote:
eind augustusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
Wanneer begin je weer met school? In augustus?
Tis over met de pret![]()
o das snel!quote:
nee is gewoon in groningenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das snel!spannend!
wat voor opleiding ging je ook alweer doen? Is dat op het luchtvaartcollege in Hoofddorp?
en wat voor opleiding ga je doen?quote:
luchtvaartdienstverleningquote:Op maandag 27 juli 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat voor opleiding ga je doen?
ik weet het, je hebt het weleens verteld. Ik word dement.
nog een maandje jongen, dan is het over met uitslapen.quote:
I'll survivequote:Op maandag 27 juli 2009 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog een maandje jongen, dan is het over met uitslapen.![]()
yepquote:hoe lang is de opleiding? 4 jaar?
Ga je op kamers wonen? Of is de reistijd acceptabel?quote:
half uurtje met de busquote:Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je op kamers wonen? Of is de reistijd acceptabel?Ik koos altijd scholen uit dichtbij huis.
Deel 1 was nog wel oke, buiten het feit dat de gevechten te chaotisch waren.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
ja, duh...dat is transformers... verstand op nul film met goeie special effects.
vond die tekenfilm van vroeger leuker.
o dat is helemaal netjes!quote:
of de complete doralijn ?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat is helemaal netjes!![]()
![]()
ben je al naar school campus gegaan voor de nieuwe Hello Kitty agenda?
o god, is ze in dit deel nog meer prominenter aanwezig met haar looks? how obvious...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deel 1 was nog wel oke, buiten het feit dat de gevechten te chaotisch waren.
Maar deel 2 is ECHT heel erg... en zo goed zijn de SFX niet. Alles onploft, klaar, that's it.
O ja, en de lippen en tieten van Megan Fox... en puberale tieten, yo yo yo negers, neukende hondjes en ballen humor.
That about sums it up
doraquote:
mooie keuze film ook Mauricequote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen het was weer verboeiend ciao
Echt, de regisseur (nooit volwassen geworden geilnerd) doet nits als close-ups van d'r plastic gebronsde lijfjequote:Op maandag 27 juli 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god, is ze in dit deel nog meer prominenter aanwezig met haar looks? how obvious...![]()
Dora the explorerquote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dora![]()
Het erge is, ik weet ook nog wie dat is. Tis voor tweens and shit.![]()
Bezichtiging ging erg goed, we klikten en het is nu afwachten op de uitslag. Alleen hij heeft ongeveer 20 man uitgenodigd, volgend wknd ook weer 5 man. Dus het is te hopen dat ik de leukste ben.. Maar ik heb er wel een goed gevoel over!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe ging de kamer? date? fietstocht?
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb mn laptop al gekocht
[ afbeelding ]
jezus, 20 man?? maar waarom nodigt ie zoveel mensen uit?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bezichtiging ging erg goed, we klikten en het is nu afwachten op de uitslag. Alleen hij heeft ongeveer 20 man uitgenodigd, volgend wknd ook weer 5 man. Dus het is te hopen dat ik de leukste ben.. Maar ik heb er wel een goed gevoel over!
Date was echt extreem leuk, en dat zeg ik niet gauwNa 1 date begin ik al gevoelens voor hem te krijgen. En het is wederzijds
Pizza gegeten en de hele avond gekletst en gelachen... Jammer dat hij uit Brabant komt. ZUCHT. Maargoed, hij woont op kamers in Adam, dus vanaf volgende maand kunnen we elkaar misschien wel dagelijks zien
![]()
Fietstocht. erg vermoeiend door date.
De date was met Diemenguyquote:Op maandag 27 juli 2009 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, 20 man?? maar waarom nodigt ie zoveel mensen uit?
weer een nieuwe date?waar is diemenguy gebleven? Of loop ik weer achter? Je lijkt wel Auping.
omdat ie een goede huisgenoot wilt hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, 20 man?? maar waarom nodigt ie zoveel mensen uit?
weer een nieuwe date?waar is diemenguy gebleven? Of loop ik weer achter? Je lijkt wel Auping.
dus plan B is bij Diemenguy in te trekken als dat andere niet doorgaat?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
De date was met Diemenguyhis name is Dave. Ik heb het gevoel dat die naam wel vaker hier langs zal komen
![]()
En 20 man, i guess dat hij erg perfectionistisch is en het perfecte huisgenootje zoekt. Nou ja, dat ben ik toch?
Whahaha, nee joh, ben je gek, ik vind gewoon iets. Ik wil geen plan B hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus plan B is bij Diemenguy in te trekken als dat andere niet doorgaat?![]()
Ik heb ook nog niets positiefs voor je
alles toch maar weg geeditquote:Op maandag 27 juli 2009 00:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, nee joh, ben je gek, ik vind gewoon iets. Ik wil geen plan B hebben.![]()
is een containerwoning niets voor je? of is dat erg ghetto?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, nee joh, ben je gek, ik vind gewoon iets. Ik wil geen plan B hebben.![]()
Als jij een containerwoning voor me kan regelenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is een containerwoning niets voor je? of is dat erg ghetto?![]()
and i think you love the chase.
That sucksquote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb nu al een uur Fuck You van Lily Allen in mijn hoofd.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 27 juli 2009 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
That sucks![]()
Ik dezewell, dat krijg je ook als je het 10x achter elkaar afspeelt haha
Zaterdag eerste werkdag, word eerst 3 weken ingewerkt in Assen, en daarna ga ik eind augustus naar mijn eigen filiaal in Bussumquote:Op maandag 27 juli 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
Wanneer begin jij met werk? Volgende week toch?
Kan je niet in Assen blijven totdat je woonruimte hebt?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zaterdag eerste werkdag, word eerst 3 weken ingewerkt in Assen, en daarna ga ik eind augustus naar mijn eigen filiaal in Bussum
Assen-Bussum is zo'n 2 uur reizen. No thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je niet in Assen blijven totdat je woonruimte hebt?
Was je nog naar Lady GaGa gegaan in A'dam?
gok dat ze hier al een storemanger hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je niet in Assen blijven totdat je woonruimte hebt?
Was je nog naar Lady GaGa gegaan in A'dam?
O god ja, bij jou in het dorp.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gok dat ze hier al een storemanger hebben
tis een stad jaquote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, bij jou in het dorp.![]()
kan je een lastige klant spelen.
quote:
nee maar het is wel een stad jaquote:Op maandag 27 juli 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hebben jullie daar ook een uitgaanscentrum?
het is een gat jaquote:
jeeh je betn wel een beetje een afgereden auto aan het worden hequote:Op maandag 27 juli 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
De date was met Diemenguyhis name is Dave. Ik heb het gevoel dat die naam wel vaker hier langs zal komen
![]()
een gat is een gat en moet je snel doorheenrijden hahahahaquote:Op maandag 27 juli 2009 02:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wel een gat met stadsrechten
dan rijd je maar lekker mijn huisje voorbijquote:Op maandag 27 juli 2009 02:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een gat is een gat en moet je snel doorheenrijden hahahaha
*drinkt liters zelfgemaakte Sangria*quote:Op maandag 27 juli 2009 02:19 schreef wonderer het volgende:
*doet nutteloos maar leuk klusje*
ik maak wel even een pitstopquote:Op maandag 27 juli 2009 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan rijd je maar lekker mijn huisje voorbij
ben niet zo maar een tussenstopquote:Op maandag 27 juli 2009 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik maak wel even een pitstopje bent toch mijn pitspoes
ik heb je nog niet in je zwembroek gezien, dus dat weet ik nietquote:Op maandag 27 juli 2009 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben niet zo maar een tussenstop![]()
en ik heb jou ook nog niet gezien in een zwembroekquote:Op maandag 27 juli 2009 02:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb je nog niet in je zwembroek gezien, dus dat weet ik niet
en dat is een grote leugenquote:Op maandag 27 juli 2009 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik heb jou ook nog niet gezien in een zwembroek
dusquote:
ik wachtquote:
eerst de zwembroekquote:
omdat de ochtendploeg te leuk is om te missenquote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker in de vakantie?
Biologische klok?quote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker in de vakantie?
Nadeel was wel dat je nu niet soppend op de snelweg zat ?quote:Op maandag 27 juli 2009 07:15 schreef Baltar het volgende:
![]()
't is wel heerlijk dat grotendeels de tribunes en dergelijke alweer afgebroken zijn in de stad, kon zonder problemen doorrijden en hoefde ook niet om te rijden
Ik hoop morgen toch een uur of 11 mijn ogen te openen.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat de ochtendploeg te leuk is om te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |