gelukkig heb ik hier zo'n net boven mijn nest. Ik haat het om s nachts op muggenjacht te gaan.quote:
eind augustusquote:Op zondag 26 juli 2009 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
Wanneer begin je weer met school? In augustus?
Tis over met de pret![]()
o das snel!quote:
nee is gewoon in groningenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das snel!spannend!
wat voor opleiding ging je ook alweer doen? Is dat op het luchtvaartcollege in Hoofddorp?
en wat voor opleiding ga je doen?quote:
luchtvaartdienstverleningquote:Op maandag 27 juli 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat voor opleiding ga je doen?
ik weet het, je hebt het weleens verteld. Ik word dement.
nog een maandje jongen, dan is het over met uitslapen.quote:
I'll survivequote:Op maandag 27 juli 2009 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog een maandje jongen, dan is het over met uitslapen.![]()
yepquote:hoe lang is de opleiding? 4 jaar?
Ga je op kamers wonen? Of is de reistijd acceptabel?quote:
half uurtje met de busquote:Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je op kamers wonen? Of is de reistijd acceptabel?Ik koos altijd scholen uit dichtbij huis.
Deel 1 was nog wel oke, buiten het feit dat de gevechten te chaotisch waren.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
ja, duh...dat is transformers... verstand op nul film met goeie special effects.
vond die tekenfilm van vroeger leuker.
o dat is helemaal netjes!quote:
of de complete doralijn ?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat is helemaal netjes!![]()
![]()
ben je al naar school campus gegaan voor de nieuwe Hello Kitty agenda?
o god, is ze in dit deel nog meer prominenter aanwezig met haar looks? how obvious...quote:Op maandag 27 juli 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deel 1 was nog wel oke, buiten het feit dat de gevechten te chaotisch waren.
Maar deel 2 is ECHT heel erg... en zo goed zijn de SFX niet. Alles onploft, klaar, that's it.
O ja, en de lippen en tieten van Megan Fox... en puberale tieten, yo yo yo negers, neukende hondjes en ballen humor.
That about sums it up
doraquote:
mooie keuze film ook Mauricequote:Op zondag 26 juli 2009 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen het was weer verboeiend ciao
Echt, de regisseur (nooit volwassen geworden geilnerd) doet nits als close-ups van d'r plastic gebronsde lijfjequote:Op maandag 27 juli 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god, is ze in dit deel nog meer prominenter aanwezig met haar looks? how obvious...![]()
Dora the explorerquote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dora![]()
Het erge is, ik weet ook nog wie dat is. Tis voor tweens and shit.![]()
Bezichtiging ging erg goed, we klikten en het is nu afwachten op de uitslag. Alleen hij heeft ongeveer 20 man uitgenodigd, volgend wknd ook weer 5 man. Dus het is te hopen dat ik de leukste ben.. Maar ik heb er wel een goed gevoel over!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe ging de kamer? date? fietstocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |