Op zich was het wel gezellig, alleen wil ik er nu even afstand van nemen. Op de een of andere manier moet ik weer overtuigd worden dat hij de moeite waard is om aandacht aan te geven.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Biologische klok?![]()
Goed weekend gehad, had ik al begrepen?
Het is nog maandagochtend vreog, dus dan mag ik zulke missers makenquote:
Maak je nu maar geen zorgen, er komt zo een modje om 2501 erbij te zettenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 07:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich was het wel gezellig, alleen wil ik er nu even afstand van nemen. Op de een of andere manier moet ik weer overtuigd worden dat hij de moeite waard is om aandacht aan te geven.
Zaterdagom 23.30 uur heb ik mijn zwager uitgezwaaid die om 20.00 uur begonnen wasquote:Op maandag 27 juli 2009 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je pinten afgelopen?
ik ga er even vanuit dat je hier een L vergeten bentquote:Op maandag 27 juli 2009 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je pinten afgelopen?
Zolang hij wil genieten van vrijheid en hij nog steeds vreselijk veel aandacht krijgt van een ander zie ik niet snel in hoe hij mij in zijn leven gaat passen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
in de zin van het komt weer goed of op vriendschappelijke basis?
En de combinatie van verstekbak, zaag en zwager zeker helemaal?quote:Op maandag 27 juli 2009 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zaterdagom 23.30 uur heb ik mijn zwager uitgezwaaid die om 20.00 uur begonnen was
en nu hoeft alleen de slaapkamer nog![]()
en zo'n combi van verstekbak en zaag is wel enorm handig
Heeft hij nu ook eerlijk aan je toegegeven dat er op dit moment een ander is ?, kortom ziet hij dat zelf ook zo ?quote:Op maandag 27 juli 2009 08:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang hij wil genieten van vrijheid en hij nog steeds vreselijk veel aandacht krijgt van een ander zie ik niet snel in hoe hij mij in zijn leven gaat passen.
hij heeft grotere handen dan ik, dus dat past beter om het handvatquote:Op maandag 27 juli 2009 08:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de combinatie van verstekbak, zaag en zwager zeker helemaal?
Nee hij wil met die ander ook vrienden zijn. Iig dat is iets wat ie bij hoog en laag beweerd. Het is dus min of meer afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ik hoop alleen dat ik niet vergeten ga worden, dat zou namelijk best zuur zijn. Na 6 jaar bouw je een leven om een relatie heen en dat moet nu dus weer een beetje uit elkaar getrokken worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft hij nu ook eerlijk aan je toegegeven dat er op dit moment een ander is ?, kortom ziet hij dat zelf ook zo ?
Ligt eraan, op het moment dat het oprecht op me overkomt dan zal ik misschien hem toelaten. Allen met mijn huidige kennis ga ik wel enorme slagen om de arm houden om te zorgen dat als mensen verdwijnen, ze niet mijn leven meenemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:30 schreef Ang3l het volgende:
En stel dat ie nou na een periode wilde haren rust vindt en weer aanklopt?
Jij blijft natuurlijk ook niet tot in het oneindige op de reserverbank zitten wachten totdat hij tot inkeer gekomen isquote:Op maandag 27 juli 2009 08:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hij wil met die ander ook vrienden zijn. Iig dat is iets wat ie bij hoog en laag beweerd. Het is dus min of meer afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ik hoop alleen dat ik niet vergeten ga worden, dat zou namelijk best zuur zijn. Na 6 jaar bouw je een leven om een relatie heen en dat moet nu dus weer een beetje uit elkaar getrokken worden.
Het enige wat ik idd kan doen is laten zien dat ik mensen niet zomaar los snij. Het enige wat ik verwacht is wat respect vanuit het feit dat je 6 jaar leuk met elkaar je leven gedeeld hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij blijft natuurlijk ook niet tot in het oneindige op de reserverbank zitten wachten totdat hij tot inkeer gekomen is
Tot nu toe ben ik nog niet op het niveau haten hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:45 schreef Eustace. het volgende:
Je kunt je troosten met het idee dat bijna alle nieuwe relaties vlak na een eerdere langdurige relatie kapot gaan. Ik zou me in ieder geval troosten met dat idee.Maar zodra iemand een ex van mij wordt begin ik hem ook meestal te haten. Maar in mijn gevallen (1e keer gedumpt via MSN, 2e keer gedumpt via SMS) was dat wel terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |