Op zich was het wel gezellig, alleen wil ik er nu even afstand van nemen. Op de een of andere manier moet ik weer overtuigd worden dat hij de moeite waard is om aandacht aan te geven.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Biologische klok?![]()
Goed weekend gehad, had ik al begrepen?
Het is nog maandagochtend vreog, dus dan mag ik zulke missers makenquote:
Maak je nu maar geen zorgen, er komt zo een modje om 2501 erbij te zettenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 07:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich was het wel gezellig, alleen wil ik er nu even afstand van nemen. Op de een of andere manier moet ik weer overtuigd worden dat hij de moeite waard is om aandacht aan te geven.
Zaterdagom 23.30 uur heb ik mijn zwager uitgezwaaid die om 20.00 uur begonnen wasquote:Op maandag 27 juli 2009 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je pinten afgelopen?
ik ga er even vanuit dat je hier een L vergeten bentquote:Op maandag 27 juli 2009 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je pinten afgelopen?
Zolang hij wil genieten van vrijheid en hij nog steeds vreselijk veel aandacht krijgt van een ander zie ik niet snel in hoe hij mij in zijn leven gaat passen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
in de zin van het komt weer goed of op vriendschappelijke basis?
En de combinatie van verstekbak, zaag en zwager zeker helemaal?quote:Op maandag 27 juli 2009 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zaterdagom 23.30 uur heb ik mijn zwager uitgezwaaid die om 20.00 uur begonnen was
en nu hoeft alleen de slaapkamer nog![]()
en zo'n combi van verstekbak en zaag is wel enorm handig
Heeft hij nu ook eerlijk aan je toegegeven dat er op dit moment een ander is ?, kortom ziet hij dat zelf ook zo ?quote:Op maandag 27 juli 2009 08:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang hij wil genieten van vrijheid en hij nog steeds vreselijk veel aandacht krijgt van een ander zie ik niet snel in hoe hij mij in zijn leven gaat passen.
hij heeft grotere handen dan ik, dus dat past beter om het handvatquote:Op maandag 27 juli 2009 08:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de combinatie van verstekbak, zaag en zwager zeker helemaal?
Nee hij wil met die ander ook vrienden zijn. Iig dat is iets wat ie bij hoog en laag beweerd. Het is dus min of meer afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ik hoop alleen dat ik niet vergeten ga worden, dat zou namelijk best zuur zijn. Na 6 jaar bouw je een leven om een relatie heen en dat moet nu dus weer een beetje uit elkaar getrokken worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft hij nu ook eerlijk aan je toegegeven dat er op dit moment een ander is ?, kortom ziet hij dat zelf ook zo ?
Ligt eraan, op het moment dat het oprecht op me overkomt dan zal ik misschien hem toelaten. Allen met mijn huidige kennis ga ik wel enorme slagen om de arm houden om te zorgen dat als mensen verdwijnen, ze niet mijn leven meenemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:30 schreef Ang3l het volgende:
En stel dat ie nou na een periode wilde haren rust vindt en weer aanklopt?
Jij blijft natuurlijk ook niet tot in het oneindige op de reserverbank zitten wachten totdat hij tot inkeer gekomen isquote:Op maandag 27 juli 2009 08:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hij wil met die ander ook vrienden zijn. Iig dat is iets wat ie bij hoog en laag beweerd. Het is dus min of meer afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ik hoop alleen dat ik niet vergeten ga worden, dat zou namelijk best zuur zijn. Na 6 jaar bouw je een leven om een relatie heen en dat moet nu dus weer een beetje uit elkaar getrokken worden.
Het enige wat ik idd kan doen is laten zien dat ik mensen niet zomaar los snij. Het enige wat ik verwacht is wat respect vanuit het feit dat je 6 jaar leuk met elkaar je leven gedeeld hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij blijft natuurlijk ook niet tot in het oneindige op de reserverbank zitten wachten totdat hij tot inkeer gekomen is
Tot nu toe ben ik nog niet op het niveau haten hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:45 schreef Eustace. het volgende:
Je kunt je troosten met het idee dat bijna alle nieuwe relaties vlak na een eerdere langdurige relatie kapot gaan. Ik zou me in ieder geval troosten met dat idee.Maar zodra iemand een ex van mij wordt begin ik hem ook meestal te haten. Maar in mijn gevallen (1e keer gedumpt via MSN, 2e keer gedumpt via SMS) was dat wel terecht.
Ik voel me best wel incompleet zonder een relatie. Dat is echt een van mijn zwakke punten.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De oplossing is om nooit een relatie te krijgen.
True, nu heb ik dat gevoel wel. Echter heb ik ook voldoende ego om het alleen te bolwerken.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik voel me best wel incompleet zonder een relatie. Dat is echt een van mijn zwakke punten.
Oh dat heb ik niet hoor, ik voel me heerlijk zo alleen. Echt. Waar.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik voel me best wel incompleet zonder een relatie. Dat is echt een van mijn zwakke punten.
Alleen zijn kan ook heerlijk zijn, maar alleen als je je bewust tijdelijk kunt afzonderen van een leven vol vrienden of relatie.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet hoor, ik voel me heerlijk zo alleen. Echt. Waar.
Ik zou zelf zoiets hebben van: even aan de kant gezet worden voor wat vrijheid en dan hop weer terug? Dacht het niet! Maar dat is puur mijn eigen mening, en als ik in de situatie zou zitten zou ik misschien heel anders reageren. Een beetje het Jerry Springer effect: Ga niet terug dom wijf! En dan zelf in de situatie ook teruggaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan, op het moment dat het oprecht op me overkomt dan zal ik misschien hem toelaten. Allen met mijn huidige kennis ga ik wel enorme slagen om de arm houden om te zorgen dat als mensen verdwijnen, ze niet mijn leven meenemen.
Ja daar ben ik al 4jr hard mee bezigquote:Op maandag 27 juli 2009 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De oplossing is om nooit een relatie te krijgen.
Sarcastische zure kut!quote:Op maandag 27 juli 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet hoor, ik voel me heerlijk zo alleen. Echt. Waar.
Aanstelleritis!quote:Op maandag 27 juli 2009 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al 4jr hard mee bezig
Ieks, zwak momentje!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want mensen die wel aandacht krijgen mogen nooti klagen dat ze de verkeeerde aandacht krrijgen.quote:
Die slachtofferrol zit je vanochtend wel als gegoten ?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want mensen die wel aandacht krijgen mogen nooti klagen dat ze de verkeeerde aandacht krrijgen.
Net als dat mensen die dun zijn ook nooit mogen klagen want kleren passen ze
Can ya smell the BS ladies and gentlemen?!
In dit geval is er ook wel een verschil tussen vrijheid als in even geen enkele intieme relatie meer of vrijheid als in rondneuken. Met de laatste heb ik idd wel een probleem, dan zou ik het idee hebben dat de afgelopen jaren een grapje waren.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou zelf zoiets hebben van: even aan de kant gezet worden voor wat vrijheid en dan hop weer terug? Dacht het niet! Maar dat is puur mijn eigen mening, en als ik in de situatie zou zitten zou ik misschien heel anders reageren. Een beetje het Jerry Springer effect: Ga niet terug dom wijf! En dan zelf in de situatie ook teruggaan.
Ja ik denk dan hebben we'm allemaal een keer aangehad hequote:Op maandag 27 juli 2009 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die slachtofferrol zit je vanochtend wel als gegoten ?
Ja de laatste zou ik ook erger vinden dan de eerste.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dit geval is er ook wel een verschil tussen vrijheid als in even geen enkele intieme relatie meer of vrijheid als in rondneuken. Met de laatste heb ik idd wel een probleem, dan zou ik het idee hebben dat de afgelopen jaren een grapje waren.
Iets te jong. Maar goed, scheuren kan 't altijd.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:45 schreef Peter het volgende:
Ang3l wil een relatie, Erik wil een relatie.. niets voor elkaar?![]()
Zo, ben er weer. Nu kan ik me hier de hele dag gaan vervelen op kosten van de baas.quote:
Oké ik heb geen zin meer, nu al.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zo, ben er weer. Nu kan ik me hier de hele dag gaan vervelen op kosten van de baas.
we sleuren je wel door deze dag heenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oké ik heb geen zin meer, nu al.Om 12.00 maar eens uitgebreide middagspauze nemen van een uur of zo.
volgens mij leefden toen de dino's nogquote:Op maandag 27 juli 2009 10:11 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie, wanneer ga jij aan de man? Wanneer was je eigenlijk laatst aan de man?
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we sleuren je wel door deze dag heen
Wordt gewoon zoals Paul de Leeuw! Die kan volgens mij ook zo wel wat boys ronselen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij leefden toen de dino's nog![]()
want dan bedoel je natuurlijk iets dat langer heeft geduurd dan 1 nacht
maar ja wie wil er nog een over belegen homo hebben ?
Misschien wil Stroekie me wel!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:11 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie, wanneer ga jij aan de man? Wanneer was je eigenlijk laatst aan de man?
Ja die laat jongens gewoon naakt in de sauna van 'm zitten onder het mom van "dan mag je hem mee naar huis nemen"quote:Op maandag 27 juli 2009 10:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wordt gewoon zoals Paul de Leeuw! Die kan volgens mij ook zo wel wat boys ronselen.
Ja, en?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die laat jongens gewoon naakt in de sauna van 'm zitten onder het mom van "dan mag je hem mee naar huis nemen"
en heb je het ronde archief al opgeruimd ?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Toch bevalt het wel, niks doen voor 4 Euro netto per uur.
met het klimmen der jaren wordt ook het verlanglijstje steeds groterquote:Op maandag 27 juli 2009 10:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wordt gewoon zoals Paul de Leeuw! Die kan volgens mij ook zo wel wat boys ronselen.
Jongens?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die laat jongens gewoon naakt in de sauna van 'm zitten onder het mom van "dan mag je hem mee naar huis nemen"
Nou, dat ie dan ook wel aan z'n trekken komt.quote:
O sorry, jongen.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jongens?
heb ik die andere afleveringen dan gemist?/niet gezien ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vangt ook nooit mijn signalen op![]()
ja volgens mij wist heel het plein voor effenaar dat om 4.15 uur die nacht alquote:
Ben al tijdje klaar met archiveren, ben nu aan het boekhouden.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je het ronde archief al opgeruimd ?
O ja kloptquote:Op maandag 27 juli 2009 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij wist heel het plein voor effenaar dat om 4.15 uur die nacht al
en nee ik het dat niet gelekt
Zal ik Baltar inplannen om een audit te komen doen ?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:33 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ben al tijdje klaar met archiveren, ben nu aan het boekhouden.
wtf?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de volgende dag heb ik geyoutubed om te zien hoe de jongen met wie ik had staan zoenen er naakt uitzag
Mja, hij zat in een aflevering van Paul de Leeuw's show waarbij Paul riep dat degene die nu naakt ind e sdauna kwam zitten hem mee naar huis mcoht nemen.... and he did.quote:
Dat was trouwens de Nunogate meetquote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, hij zat in een aflevering van Paul de Leeuw's show waarbij Paul riep dat degene die nu naakt ind e sdauna kwam zitten hem mee naar huis mcoht nemen.... and he did.En ik leerde die jongen kennen maar ik kijk nooit naar Paul. Echter, een paar kwebbelnichten daar dus wel en die wisten me dat natuurlijk haarfijn te vertellen dat ie naakt op tv te zien was.
You would have youtubed as well!Don't deny it!
op www.humortv.nl zoeken op sauna en paul de leeuw moet volgens mij ook maar 1 echte hit opleverenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Desmonkey het volgende:
Ga ff youtuben hoor. Waar moet ik eigelijk op zoeken? mooi weer de leeuw + sauna? Tis toch niet de vegan streaker?
Ik zie hem dan ook met een zakdoeje dramatisch uit de trein wapperenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:43 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb mezelf laatst volgens mij wel voor lul gezet op CS.Eerst hysterisch terugrennen naar de trein waarin me vriend zat om hem nog een keer te zeggen dat ik van hem houd, uiteindelijk bij het weglopen hard tegen een of andere metalen paal aangeslagen waarbij een metalen iets van me jas er tegenaankwam met als gevolg een harde 'TANG!!!11!!11!eins!1!'-geluid.
Ze keken me echt aan alsof ik ontsnapt was.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Desmonkey het volgende:
Ga ff youtuben hoor. Waar moet ik eigelijk op zoeken? mooi weer de leeuw + sauna? Tis toch niet de vegan streaker?
stop maar met zoekenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Desmonkey het volgende:
Dan moet je dus komende herfst naar de Sinterklaas film over de verdwenen pakjesboot om te zien of hij nu wat vet op de botten heeft gekregen of nog steeds een schrale haan isquote:Op maandag 27 juli 2009 10:48 schreef Desmonkey het volgende:
"Helemaal bezorgd naar brabant?"
Nah imo beetje mager.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je dus komende herfst naar de Sinterklaas film over de verdwenen pakjesboot om te zien of hij nu wat vet op de botten heeft gekregen of nog steeds een schrale haan is
Ja, stata bij "ons mam" in de tuin.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef Desmonkey het volgende:
Hij komt iig wel spontaan over.
Maar heeft ie de sauna uiteindelijk ook daadwerkelijk gekregen?
Verbied me maar danquote:Op maandag 27 juli 2009 11:07 schreef Eustace. het volgende:
Mensen die 'ons mam / pap / et cetera' zeggen moeten ze echt verbieden.
De deur is los?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbied me maar dan
Da's gewoon brabants klaar.
Mensen die "de deur is los" moeten ze door hun kop schieten om verwarring te voorkomen.
Zoiets?
Doe dan ook niet zo exotisch met je enge Chinese thee.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:13 schreef Ang3l het volgende:
EEEEEEEEEW de reden waarom de thee zo muf smaakte is waarschijnlijk omdat de houten theedoos aan het beschimmelen was en sommige zakjes er ook niet bijzonder fris uitzagen.
Ik ben morgen ziek!
jij hebt toch een ijzersterk gestel ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:13 schreef Ang3l het volgende:
EEEEEEEEEW de reden waarom de thee zo muf smaakte is waarschijnlijk omdat de houten theedoos aan het beschimmelen was en sommige zakjes er ook niet bijzonder fris uitzagen.
Ik ben morgen ziek!
Als je zwanger bent, kun je minder hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt toch een ijzersterk gestel ?
Achterhoek.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
De deur is los?Dat klinkt inderdaad ook best debiel, welke personen zeggen dat dan?
Ja nou... je denkt dan "Die kan best stoffig smaken, dat zijn gewoon de enge chinese kruiden..." ..... maar dna blijkt het toch wat anders te zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo exotisch met je enge Chinese thee.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achterhoek.
En ik maar denken dat de deur echt los in de scharnieren zat en heel voorzichtig de deur verder opendeed. Betekende het gewoon dat de deur open was
Ik moet zeggen dat er nog bijster weinig te zien is.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, kun je minder hebben
Jij dacht je helemaal zen te voelen met alle geneeskrachtige chinese kruiden, maar het bleken gewoon muffe schimmels.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou... je denkt dan "Die kan best stoffig smaken, dat zijn gewoon de enge chinese kruiden..." ..... maar dna blijkt het toch wat anders te zijnspuug spuug spuug
langs en naast score nook goedquote:Op maandag 27 juli 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbied me maar dan
Da's gewoon brabants klaar.
Mensen die "de deur is los" moeten ze door hun kop schieten om verwarring te voorkomen.
Zoiets?
Ja dan vind ik Ons Mam minder verwarrend, ook al is het niet onze gezamenlijke moeder. Dat soort dingen weeeeeet je gewoon, dat het niet je moeder is!quote:
ik was de liefdesbaby inderdaad vergetenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, kun je minder hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |