als 1tje het weet, let maar op, dan weet straks iedereen het.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb geen zin meer in zomerkamp.9 dagen zeilen door Friesland met meeste tijd shirtloze jongens en taferelen als omkleden in tenten en zwemmen in boxershort enzo, en sinds kort weet eentje dat ik gay ben.
Dat geeft geen comfi gevoel.
Niet dat ik dan ga kijken van 'Z0MG PIEM0LS!!111!!eins!11!' maar straks denkt hij dat ik dat wel doe of zo.
en als niemand het zou weten van je gay zijn , zou je jezelf er dan nog wel op verheugen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb geen zin meer in zomerkamp.9 dagen zeilen door Friesland met meeste tijd shirtloze jongens en taferelen als omkleden in tenten en zwemmen in boxershort enzo, en sinds kort weet eentje dat ik gay ben.
Dat geeft geen comfi gevoel.
Niet dat ik dan ga kijken van 'Z0MG PIEM0LS!!111!!eins!11!' maar straks denkt hij dat ik dat wel doe of zo.
Zo da's een poosje geleden dat meneer Blubber hier te gast was ?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb mijn vriend verplicht de dvd van allen carr laten kijken.. ben benieuwd of het nu dan EINDELIJK gaat lukken!
OMG heeft Allen Carr ook een dvd?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb mijn vriend verplicht de dvd van allen carr laten kijken.. ben benieuwd of het nu dan EINDELIJK gaat lukken!
Ik houd je nog op de hoogte, want een paar familieleden komen volgende week naar Zaragoza toe en gaan dan naar het huis in Salou. Ik wil ze nog zien.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer heeft de agenda lege bladzijden ?
Het is een groep waar ik al bijna 9 jaar op zit, het is officieel een scouting, maar we zeilen elke zaterdag met 's winters onderhoud. Ik vond het niet nodig om daar out te zijn, heeft geen toegevoegde waarde. Ik wil daar gewoon Bas zijn, die sterke Bas die goed kan zeilen, niet die ene die homo is maar toch goed kan zeilen en sterk is. Niet dat ze dat zullen denken, maar het is preventief.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als niemand het zou weten van je gay zijn , zou je jezelf er dan nog wel op verheugen?
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als 1tje het weet, let maar op, dan weet straks iedereen het.
Als ze zich ongemakkelijk gaan voelen, zeg je gewoon dat je niets van hun moet hebben omdat ze te lelijk zijn. (dan zijn ze beledigd dat je niets van hun moet hebben LOL) Heb ik een paar keer meegemaakt. Echt lachen
vind het wel knap dat ie tijdens jullie relatie niet rookte. Voor een ander stoppen is nog moeilijker.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Mijn ex was gewoon gestopt met roken voor valentijnsdagVoor mij.
(de dag dat ie 't uitmaakte stak hij weer een sigaret op en hij rrookt nu nog steeds)
Bij jullie ook een hittegolf? Tis hier 38 graden..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ohh menselieve wat is 't warm buiten.
Ik guts nog meer dan ik al sijpel!
Jahoor prima met jou ook?, we proberen ons huis te verkopen in den haag maar het wil nog niet echt vlotten in deze tijd, sja wat doe je eraan.. nog 1 jaartje school en dan ben ik er ook echt klaar meequote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo da's een poosje geleden dat meneer Blubber hier te gast was ?
alles wel met u ?
Toen ik het boek voor het eerst open deed, was er een hoofdstuk 'over de voordelen van het roken" dus ik meteen naar dat hoofdstuk toe. WAS HET EEN LEGE BLADZIJquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Jahoor prima met jou ook?, we proberen ons huis te verkopen in den haag maar het wil nog niet echt vlotten in deze tijd, sja wat doe je eraan.. nog 1 jaartje school en dan ben ik er ook echt klaar meegaan er nog mensen bootjes kijken volgende week? ik ga met yost
![]()
Op de DVD van allen carr stonden nou ook niet echt dingen die ik niet wist ofzo.. ik rook zelf alleen als ik uitga eigenlijk.. kan rustig een paar weken niet roken en dan een paar op een avond opsteken
Vast geen 38, maar je weet dat het in NL een heel ander soort warm isquote:Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bij jullie ook een hittegolf? Tis hier 38 graden..![]()
I was worth it apparantlyquote:Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind het wel knap dat ie tijdens jullie relatie niet rookte. Voor een ander stoppen is nog moeilijker.
a pearl necklace?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Mijn collega is te erg.....
Bij binnenkomst teegen de receptie:
"Och de sex was heerlijk met Steeph.... hij had me een parelkettinkje gespoten!"
ik toch wel een pakje en als er drank inzit rook ik veel meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:17 schreef Eustace. het volgende:
Ik rook iets van 8 peuken per dag of zo.
ik was er! ik had iets met klitteband aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik heb helemaal niemand van jullie gezien op de roze maandag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |