Het waren muzikaal niet echt hoogstandjes nee, maar ik prefereer dat toch wel boven de rap die je tegenwoordig hoort.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef sinadO het volgende:
De jaren 90 waren qua top40 écht waardeloos; eurohouse, boy- en girlgroepjes...
Die foute top 40 nummers zijn juist geniaal.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef sinadO het volgende:
Wel was er grunge en behoorlijk wat alternative, dat was dan weer een pluspunt.
Wat is hier mis mee?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef Henno het volgende:
De 90's was natuurlijk ook het decennium van al die eurodancegroepjes die altijd bestonden uit een rappende neger en een blond wijf, maar laten we die even vergeten
Ook wel het "2 Brothers on the 4th Floor" verschijnsel
Je weet dat die serie in de jaren 90 ook al herhaald werd?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, ook die series van toen, the a-team,
Dat zijn jaren '80 series, dus wat is je punt?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, ook die series van toen, the a-team, macgyver, airwolf,
Bedankt voor het mij oud laten voelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:10 schreef Henno het volgende:
[..]
Dat zijn jaren '80 series, dus wat is je punt?
quote:
Hey Ricko, de foutste nummers van de Prodigy zijn nochtans wel de bestequote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:Dwazen, denken dat de '90 jaren alleen maar uit foute muziek bestond, waarschijnlijk waren jullie in die tijd iets van 10.
Wat te denken van Tupac, NWA, Snoop Dogg, Prodigy, Cypress Hill, Extince, Notorious, Nirvana, Limp Bizkit, Cassius, Chemical Bros, Korn ?!?!?!?!?
Wat heb je nu? Lil' Wayne, Lady Gaga.........en..........en....hmmm ik zou het niet weten want het is allemaal 1 pot nat.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:18 schreef Rosbief het volgende:
Iedereen wist 't
Iedereen wist 't
De kastelein, de bakker en de slager
![]()
Iedereen wist 't
Iedereen wist 't
Maar bij mij viel het kwartje past veel later
![]()
Iedereen wist 't
Iedereen wist 't
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kneep me uit tot de allerlaatste cent!
Op popgebied misschien. Maar radiohead bracht toen wel hun mooiste album uit.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef Titus-Pullo het volgende:
de 90s is nou juist een van de slechtste decennia, muzikaal gezien
quote:
Stinkaltoquote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef sinadO het volgende:
Wel was er grunge en behoorlijk wat alternative, dat was dan weer een pluspunt.
Limp Bizkit... tering hee. Dat is echt pieletrekkersmuziek.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:Dwazen, denken dat de '90 jaren alleen maar uit foute muziek bestond, waarschijnlijk waren jullie in die tijd iets van 10.
Wat te denken van Tupac, NWA, Snoop Dogg, Prodigy, Cypress Hill, Extince, Notorious, Nirvana, Limp Bizkit, Cassius, Chemical Bros, Korn ?!?!?!?!?
Wat heb je nu? Lil' Wayne, Lady Gaga.........en..........en....hmmm ik zou het niet weten want het is allemaal 1 pot nat.
OMG jouw username doet me denken aan deze bereplaat:quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De jaren 90.... toen Nederland nog een plek was om trots op te zijn.
Doet mij denken aan:quote:Op zondag 26 juli 2009 16:37 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG jouw username doet me denken aan deze bereplaat:
![]()
Limp Bizkitquote:Op zondag 26 juli 2009 15:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Limp Bizkit... tering hee. Dat is echt pieletrekkersmuziek.
Maar beter dan Lady Gaga met die kankerbek van d'r
juist.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:56 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Je hebt helemaal gelijk ts, 90's were the bomb! Als ik nu bomb in een luchthaven zou roepen dan zou ik naar Guantanamo Bay worden verscheept.![]()
![]()
In welk decennium leven we nu eigenlijk? The 00's?
![]()
We moeten de periode 2000-2009 maar snel achter ons laten. 2010-2019 zal een beter decennium worden
die stammen allemaal uit de 80'squote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, ook die series van toen, the a-team, macgyver, airwolf, teenage mutant ninja turtles, en ga zo maar door
Remember?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:11 schreef foqqer het volgende:
BESTE KLB TOPIC OOIT!
![]()
![]()
![]()
Gisternacht nog aan 't youtuben geweest voor zomerhits uit begin jaren '90, maar niet geslaagd!
ehquote:Op zondag 26 juli 2009 18:21 schreef epibreren het volgende:
[..]
Jody Bernal kicks ass... hij was zoveel beter dan die andere 90s shit zoals bijv. 2unlimited.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:21 schreef epibreren het volgende:
[..]
Jody Bernal kicks ass... hij was zoveel beter dan die andere 90s shit zoals bijv. 2unlimited.
Die 2 waren dan weer wat minpuntjesquote:
Je gaat nu toch niet Jody Bernal (quote:Op zondag 26 juli 2009 18:36 schreef epibreren het volgende:
Jullie doen lacherig, maar Jody Bernal was voor de jaren 90 wat de Beatles voor de jaren 60 waren!
Nouja...bij wijze van spreken dan....quote:Op zondag 26 juli 2009 18:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet Jody Bernal () met The Beatles vergelijken?
idd, of wat Bill Gates voor de computerwereld was. Of Johan Cruyff voor het voetbal.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:40 schreef epibreren het volgende:
[..]
Nouja...bij wijze van spreken dan....
Jody Bernal was voor de muziek wat Arnon Grunberg in die tijd voor de literatuur was!
Ze zouden joody met terugwerkende kracht alsnog jaren moeten opsluiten wegens het vervuilen van de jaren 90quote:Op zondag 26 juli 2009 18:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, of wat Bill Gates voor de computerwereld was. Of Johan Cruyff voor het voetbal.
Een fenomeen.
Of terug schoppen de jaren "90 inquote:Op zondag 26 juli 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zouden joody met terugwerkende kracht alsnog jaren moeten opsluiten wegens het vervuilen van de jaren 90
Ja vals en vals samenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
of hem voor straf laten trouwen met Vanessa
Zonder Jody Bernal had de wereld er heel anders uit gezien. Slechts weinigen beseffen zich dat.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, of wat Bill Gates voor de computerwereld was. Of Johan Cruyff voor het voetbal.
Een fenomeen.
Dat besef ik heel goed, stukken beterquote:Op zondag 26 juli 2009 19:02 schreef epibreren het volgende:
[..]
Zonder Jody Bernal had de wereld er heel anders uit gezien. Slechts weinigen beseffen zich dat.
Mag ook die haal ik niet meerquote:Op zondag 26 juli 2009 19:03 schreef Marseille het volgende:
[..]
Vooruitschoppen naar de komende jaren '90?
wat een straf voor de komende generaties danquote:Op zondag 26 juli 2009 19:03 schreef Marseille het volgende:
[..]
Vooruitschoppen naar de komende jaren '90?
Nou, artiesten als David Guetta, Bob Sinclar en de Partysquad zullen we denk ik toch wel op een gelijke manier aanbidden in 2019, als we nu doen met de artiesten van 1999.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:02 schreef Marseille het volgende:
wat valt er trouwens te zeggen over dit decennium?echt een aparte sound had het niet (misschien wel de funky muziek met funky kleding??), en er zijn maar weinig artiesten doorgebroken, waarvan ik geloof dat men er over 30 jaar nog naar luistert (iemand suggesties?), het was eerder het decennium van de gevallen popsterren (Mariah Carey, Whitney Houston, Michael Jackson, Britney Spears etc.)
Met alle respect maar die zijn niet te vergelijken met Celine Dion, Mariah Carey, Whitney Houston, Laura Pausini, Tupac, Britney Spears e.a. die in de '90 doorbraken.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:09 schreef foqqer het volgende:
[..]
Nou, artiesten als David Guetta, Bob Sinclar en de Partysquad zullen we denk ik toch wel op een gelijke manier aanbidden in 2019, als we nu doen met de artiesten van 1999.
Zit wel wat in. Maar beschuldig dan Bush ook maar gelijk.quote:Ik beschuldig nog altijd Bin Laden voor het verpesten van de 90s-vibe
Vind Bailando van Loona veel beter, clip is appetijtelijkerquote:Op zondag 26 juli 2009 19:09 schreef foqqer het volgende:
[..]
Nou, artiesten als David Guetta, Bob Sinclar en de Partysquad zullen we denk ik toch wel op een gelijke manier aanbidden in 2019, als we nu doen met de artiesten van 1999.![]()
Nog maar wat nummertjes:
Ik beschuldig nog altijd Bin Laden voor het verpesten van de 90s-vibe
appetijtelijker? Wat een baggerkwaliteitquote:Op zondag 26 juli 2009 20:10 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Vind Bailando van Loona veel beter, clip is appetijtelijker![]()
Op tv hequote:Op zondag 26 juli 2009 20:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
appetijtelijker? Wat een baggerkwaliteit
Het Millennium decenniumquote:Op zondag 26 juli 2009 20:01 schreef mirved het volgende:
Ik besef na dit topic pas eigenlijk. Dat er alweer bijna een decennium op zit. De jaren 0"? 80's 90's zijn wel goed te definiëren maar dit decennium ? Ik zou het niet weten.
Want some more?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef Bonzai. het volgende:
Nog een beetje Belgische trots, om te bewijzen dat er ook kwaliteit gemaakt werd in de negentiger jaren![]()
Kim Kay, een vergeten sterretje
Ja en helaas heerst ze ook nog steeds over de geluidsinstallatie van pizzarestaurantsquote:Op zondag 26 juli 2009 18:52 schreef Marseille het volgende:
wie herinnert zich haar nog..?![]()
[ afbeelding ]
Ze heerste over de nederlandse charts in 1994
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef mirved het volgende:
mix 1:
mix 2:
mix 3:
mix 4:
mix 5:
mix 6:
mix 7:
mix 8:
mix 9:
mix 10:
mix 11:
mix 13:
mix 14:
mix 15:
mix 16:
mix 17:
mix 18:
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:01 schreef mirved het volgende:
Ik besef na dit topic pas eigenlijk. Dat er alweer bijna een decennium op zit. De jaren 0"? 80's 90's zijn wel goed te definiëren maar dit decennium ? Ik zou het niet weten.
quote:
QTWquote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef Titus-Pullo het volgende:
de 90s is nou juist een van de slechtste decennia, muzikaal gezien
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zouden joody met terugwerkende kracht alsnog jaren moeten opsluiten wegens het vervuilen van de jaren 90
Jody kwam ons pas met zijn bagger vervuilen in 2000.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:11 schreef karr-1 het volgende:
Jody Bernal hadden ze gewoon nooit los moeten laten uit het hok waar hij uit kwam. Wat een afrgijselijke slechte muziek was dat, zelfs al in de jaren 90.
Oooh jaa...quote:
quote:
muziek is kut, maar je zou best je stengel op haar willen gebruiken?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe heette dat Nederlandse meisje die ooit zo'n zomerhit had ook alweer? Lag ze rollend op het strand in een bikini en ik geloof dat ze als artiestennaam gewoon haar voornaam had.
Haha, tijdens het typen weet ik het ineens weer:
Oeiiiii, hoe konden we die vergeten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
En wie kent deze natuurijk niet?? The KLF![]()
Dan maar deze?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef RicardoSmit het volgende:
hm, ik dacht dat ie uit '99 was, fail
Don't worry be happyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef RicardoSmit het volgende:
hm, ik dacht dat ie uit '99 was, fail
Was die niet al uit '88 of '89? Die single dan.quote:
Het was eigenlijk gewoon meuk idd, maar toch gewoon nostalgiequote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef sinadO het volgende:
Dat liedje is zoquote:Op zondag 26 juli 2009 20:10 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Vind Bailando van Loona veel beter, clip is appetijtelijker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |