Het waren muzikaal niet echt hoogstandjes nee, maar ik prefereer dat toch wel boven de rap die je tegenwoordig hoort.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef sinadO het volgende:
De jaren 90 waren qua top40 écht waardeloos; eurohouse, boy- en girlgroepjes...
Die foute top 40 nummers zijn juist geniaal.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef sinadO het volgende:
De jaren 90 waren qua top40 écht waardeloos; eurohouse, boy- en girlgroepjes...
Wel was er grunge en behoorlijk wat alternative, dat was dan weer een pluspunt.
Wat is hier mis mee?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef Henno het volgende:
De 90's was natuurlijk ook het decennium van al die eurodancegroepjes die altijd bestonden uit een rappende neger en een blond wijf, maar laten we die even vergeten
Ook wel het "2 Brothers on the 4th Floor" verschijnsel
Je weet dat die serie in de jaren 90 ook al herhaald werd?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, ook die series van toen, the a-team,
Dat zijn jaren '80 series, dus wat is je punt?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, ook die series van toen, the a-team, macgyver, airwolf,
Bedankt voor het mij oud laten voelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:10 schreef Henno het volgende:
[..]
Dat zijn jaren '80 series, dus wat is je punt?
quote:
Hey Ricko, de foutste nummers van de Prodigy zijn nochtans wel de bestequote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:Dwazen, denken dat de '90 jaren alleen maar uit foute muziek bestond, waarschijnlijk waren jullie in die tijd iets van 10.
Wat te denken van Tupac, NWA, Snoop Dogg, Prodigy, Cypress Hill, Extince, Notorious, Nirvana, Limp Bizkit, Cassius, Chemical Bros, Korn ?!?!?!?!?
Wat heb je nu? Lil' Wayne, Lady Gaga.........en..........en....hmmm ik zou het niet weten want het is allemaal 1 pot nat.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:18 schreef Rosbief het volgende:
Iedereen wist 't
Iedereen wist 't
De kastelein, de bakker en de slager
![]()
Iedereen wist 't
Iedereen wist 't
Maar bij mij viel het kwartje past veel later
![]()
Iedereen wist 't
Iedereen wist 't
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent
Een engel aan de ene kant, maar andere kant heb ik m'n vingers verbrand
Je kneep me uit tot de allerlaatste cent!
Op popgebied misschien. Maar radiohead bracht toen wel hun mooiste album uit.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef Titus-Pullo het volgende:
de 90s is nou juist een van de slechtste decennia, muzikaal gezien
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |