Ohja, die Postal gif animatie vergat ik evenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:44 schreef boskameel het volgende:
In geen enkele Hollywoodfilm worden kinderen/ baby's vermoord.
Wat dan? Dat met die California Kerb Kicking, zoals dat geloof ik heet (die jongen die op de stoep ligt en die dan een trap krijgt?)quote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef geelkuikentje het volgende:
sorry heb je American History X wel eens gezien. Dat is veel zieker.
Wat vind jij ervan dan? Een scène waarin een baby gemarteld dreigt te worden?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ohja, die Postal gif animatie vergat ik even.
Eigenlijk is het ook realiteit. Die dingen gebeuren vaak genoeg in andere landen.quote:Wat vind jij ervan dan? Een scène waarin een baby gemarteld dreigt te worden?
Het is een film, lekker belangrijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dan? Een scène waarin een baby gemarteld dreigt te worden?
Andere landen? Twee jaar geleden had één of ander figuur nog een baby dood gegooid tegen de muurquote:Op zondag 26 juli 2009 13:52 schreef Devo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook realiteit. Die dingen gebeuren vaak genoeg in andere landen.
Preciesquote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef Genius-F het volgende:
Je bent 24-fan en je walgt van deze marteling?
Faler.
Ofterwijl het is gewoon realiteitquote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Andere landen? Twee jaar geleden had één of ander figuur nog een baby dood gegooid tegen de muur
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef solyaris het volgende:
Ziek geweld in films.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was nep, dus dat mag welquote:Op zondag 26 juli 2009 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
PreciesIn 24 zit ook een scene dat ze een mock executie doen van het gezin van een verdachte om 'm te laten praten. Vrouw, kinderen, alles.
Ohja, want dit heeft ook alles met vrijheid van meningsuiting te maken..quote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat is wel het meest zieke dat ik tot nu toe in een film heb gezien. Ik snap dat het maar een verhaal is en ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting, maar dit soort dingen stelt mij geloof daarin wel op de proef.
excuses aanvaardquote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef geelkuikentje het volgende:
sorry heb je American History X wel eens gezien. Dat is veel zieker.
Dat dus, echt een kk zieke filmquote:
De regisseur is van mening dat baby's bedreigd moeten worden met strijkijzers als je informatie wil lospeuteren bij drugsdealersquote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ohja, want dit heeft ook alles met vrijheid van meningsuiting te maken..
Het enige dat je gaat vinden is een superslechte VHS rip. En de 'film' zelf is echt te slecht voor woorden. Er zijn er trouwens 3, download ze dan gelijk allemaal.quote:
Het gaat me er uiteraard om dat het een baby was.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:53 schreef LoggedIn het volgende:
wat een pussy ben je als je dat niet kan hebben"Oh nee, ze hielden een strijkijzer op een afstand van iemands hoofd!
" De gemiddelde film waar een mes in voorkomt ziet er een flink stuk erger uit hoor
[...]
Nooit Dobermann gezien zeker? Handgranaat + baby.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik ben de film Pride and Glory, met Edward Norton en Colin Farell, aan het kijken, die pas uit is op dvd. Afgaand op de acteurs leek hij me wel goed. Mar het irriteert me al vanaf het begin dat in vrijwel elke zin het woord fuck of fucking wordt gebruikt, als krachtterm.
Maar het geweld vind ik helemaal triest. Net was er een scène waarin Colin Farell, die een politieagent speelt, een inval doet bij een drugsdealer. Om die dealer te dwingen informatie te geven pakt hij de baby van die dealer en houdt hij een kokend heet strijkijzer vlak bij het hoofdje van die baby.Dat is wel het meest zieke dat ik tot nu toe in een film heb gezien. Ik snap dat het maar een verhaal is en ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting, maar dit soort dingen stelt mij geloof daarin wel op de proef.
Mijn klacht: ziek geweld in films.
Ik had laatst een film gezien waar ze een filmpje gingen kijken waar er eerst een rat werd verhongerd. (incl maden die de rat op eten)quote:Op zondag 26 juli 2009 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dan? Een scène waarin een baby gemarteld dreigt te worden?
Oh, ben je er zoeenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat me er uiteraard om dat het een baby was.
Ja, tuurlijk. Complete Joodse families die een nekschot krijgen is echt niks vergeleken met een strijkijzerquote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Om die dealer te dwingen informatie te geven pakt hij de baby van die dealer en houdt hij een kokend heet strijkijzer vlak bij het hoofdje van die baby.Dat is wel het meest zieke dat ik tot nu toe in een film heb gezien.
In deel 1 als die agent die Robocop werd, lekgeschoten werd door Red forman (ik weet z'n echte naam ff niet) en zijn gang was ook zoietsquote:
Denk je ook zo over seks met kinderen?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een film, lekker belangrijk.
En vanaf welke leeftijd mag het wel in scene worden gezet dan? 2 jaar? 3 jaar? Wanneer is het niet meer 'te ziek'?
Ja, precies. De overheid kan dit soort dingen verbieden. Alle meningsuitingen hebben met vrijheid van meningsuiting te noemen. Ma maar eens een film waarin je de holocaust ontkent.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ohja, want dit heeft ook alles met vrijheid van meningsuiting te maken..
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:06 schreef Sadiar het volgende:
in feast 2 word een levende baby opgevreten door de aliens
vrij ziek trouwens
Kurtwood Smithquote:Op zondag 26 juli 2009 15:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In deel 1 als die agent die Robocop werd, lekgeschoten werd door Red forman (ik weet z'n echte naam ff niet) en zijn gang was ook zoiets
Wow stoer.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:36 schreef Nepthys het volgende:
Zeikerd. Ga dan lekker Bambi kijken ofzo. Of is dat ook te eng voor je?
Geen bier lusten? Wat?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wow stoer.![]()
Jij bent zeker ook zo iemand die tegen iemand die geen bier lust zegt 'Wil je dan Fristi?'
Echt heel indrukwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |