Ohja, die Postal gif animatie vergat ik evenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:44 schreef boskameel het volgende:
In geen enkele Hollywoodfilm worden kinderen/ baby's vermoord.
Wat dan? Dat met die California Kerb Kicking, zoals dat geloof ik heet (die jongen die op de stoep ligt en die dan een trap krijgt?)quote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef geelkuikentje het volgende:
sorry heb je American History X wel eens gezien. Dat is veel zieker.
Wat vind jij ervan dan? Een scène waarin een baby gemarteld dreigt te worden?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ohja, die Postal gif animatie vergat ik even.
Eigenlijk is het ook realiteit. Die dingen gebeuren vaak genoeg in andere landen.quote:Wat vind jij ervan dan? Een scène waarin een baby gemarteld dreigt te worden?
Het is een film, lekker belangrijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dan? Een scène waarin een baby gemarteld dreigt te worden?
Andere landen? Twee jaar geleden had één of ander figuur nog een baby dood gegooid tegen de muurquote:Op zondag 26 juli 2009 13:52 schreef Devo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook realiteit. Die dingen gebeuren vaak genoeg in andere landen.
Preciesquote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef Genius-F het volgende:
Je bent 24-fan en je walgt van deze marteling?
Faler.
Ofterwijl het is gewoon realiteitquote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Andere landen? Twee jaar geleden had één of ander figuur nog een baby dood gegooid tegen de muur
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef solyaris het volgende:
Ziek geweld in films.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was nep, dus dat mag welquote:Op zondag 26 juli 2009 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
PreciesIn 24 zit ook een scene dat ze een mock executie doen van het gezin van een verdachte om 'm te laten praten. Vrouw, kinderen, alles.
Ohja, want dit heeft ook alles met vrijheid van meningsuiting te maken..quote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat is wel het meest zieke dat ik tot nu toe in een film heb gezien. Ik snap dat het maar een verhaal is en ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting, maar dit soort dingen stelt mij geloof daarin wel op de proef.
excuses aanvaardquote:Op zondag 26 juli 2009 13:46 schreef geelkuikentje het volgende:
sorry heb je American History X wel eens gezien. Dat is veel zieker.
Dat dus, echt een kk zieke filmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |