Ik voel een lichte haat jegens mijn persoontje. Jammer.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit topic fleurt al gelijk wat meer op zonder jou.
Top!
* Cybey kijkt in eigen broek...quote:
Okey, boy.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
* Cybey kijkt in eigen broek...
Ben nog steeds geen meisje... Sorry
Bier drinken is slecht voor je!!
Och wee, och wee, BT, neem je je eigen rotzooi wel mee?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
Vandaag is de dag dat ik mijn hele huis op moet ruimen.
Ken je dit topic?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik voel een lichte haat jegens mijn persoontje. Jammer.
Klacht: De dag erna kan nog wel eens onplezant zijn...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef McFearless het volgende:
Nee, dat is niet slecht voor je. Leg eens uit waarom dat slecht voor je is.
Ja ik zal zo al die volgespoten condooms opruimen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Och wee, och wee, BT, neem je je eigen rotzooi wel mee?
Ja, doe het.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Klacht: De dag erna kan nog wel eens onplezant zijn...
Oplossing: Ga straks gewoon weer bier drinken om kater weer kwijt te zijn
Anti-klacht: Heb nog Grolsch Kanon in me koelkast liggen![]()
Zou er gewoon een topic voor moeten maken
Ik zou d'r gevenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hebben geen ziel [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Anders ik welquote:
zou je haar ook gevenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hebben geen ziel [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Dat gebeurt bij mij altijd voor het uitgaan, dan probeer ik 4 jurkjes en 10 paar schoenen en alles wat ik niet kies eindigt op de vloerquote:Op zondag 26 juli 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Bt liefste, wil je mijn kamer ook even opruimen? Er liggen maar 15 paar schoenen over de grond verspreidt. Heel vreemd, kan me namelijk niet herinneren dat ik die allemaal heb aangehad.
Verspreidt, m'n spellingscheck vindt het in ieder geval goed dus ik denk het wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Schrijf je verspreidt wel met dt? Ziet er nogal vreemd uit.
Alleen een d. Voltooid deelwoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Schrijf je verspreidt wel met dt? Ziet er nogal vreemd uit.
Neh, haar gezicht ziet er niet zo mooi uit. En ze moet een vrouwelijker lichaam hebben.quote:
Hehe, ja echt he. En ook gewoon lekker op de grond laten liggen, onbegrijpelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij altijd voor het uitgaan, dan probeer ik 4 jurkjes en 10 paar schoenen en alles wat ik niet kies eindigt op de vloer!
Maar ja hoordat kan er nog wel bij!
Ja mijn moeder vindt me altijd een ramp omdat ik kleding laat liggen precies zoals ik het uittrekquote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh, haar gezicht ziet er niet zo mooi uit. En ze moet een vrouwelijker lichaam hebben.
[..]
Hehe, ja echt he. En ook gewoon lekker op de grond laten liggen, onbegrijpelijk.
Wat vindt jij nou de mooiste plek om een tattoo te hebben op je lichaam?
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
Waarom oogt FOK! duizend keer saaier en zinlozer als je het een week niet hebt bezocht?
ik zou der namelijk wel doenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh, haar gezicht ziet er niet zo mooi uit. En ze moet een vrouwelijker lichaam hebben.
[..]
Hehe, ja echt he. En ook gewoon lekker op de grond laten liggen, onbegrijpelijk.
Wat vindt jij nou de mooiste plek om een tattoo te hebben op je lichaam?
Stel je niet aan zegquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
Waarom oogt FOK! duizend keer saaier en zinlozer als je het een week niet hebt bezocht?
Mja, m'n beste vriendin wil een tattoo met mij nemenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijn moeder vindt me altijd een ramp omdat ik kleding laat liggen precies zoals ik het uittrekin een hoopje op de grond.
En hmm moeilijk, ik vind op je schouderblad mooi.. Achter je oor, aan de achterkant van je nek, aan de onderkant van je buik.. Veel optieshangt er ook vanaf wat voor tattoo het is en bij wie!
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Is dit weer je zoveelste afscheid van Fok!?
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Had?Je vindt het niet saai en zinloos meer?
Ja ik wil zelf ook een kleintje maar de plaats is moeilijk jaquote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Mja, m'n beste vriendin wil een tattoo met mij nemen. Maar dan moet het wel echt een hele hele kleine zijn, die alleen ik kan zien
. Alleen de plek zou ik niet echt weten
.
Het is puur om de tijd te dodenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..].
Nee. Weet ik veel. Als ik ga, dan ga ik. 't Viel me alleen op."Oh ja, FOK! *checkt* Hmm. Volgens mij is er niks gebeurd. *weer meepost*"
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik wil zelf ook een kleintje maar de plaats is moeilijk jaik denk dat ik ga voor helemaal onderaan m'n buik, dat je het zelfs niet ziet als je een bikini aan hebt.
Ja, dat vind ik ook wel een goede plek. Of op m'n voet, lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja ik wil zelf ook een kleintje maar de plaats is moeilijk jaik denk dat ik ga voor helemaal onderaan m'n buik, dat je het zelfs niet ziet als je een bikini aan hebt.
Ja dat is ook mooiquote:Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een goede plek. Of op m'n voet, lijkt me ook wel wat.
maar je gaat toch geen tribalquote:Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een goede plek. Of op m'n voet, lijkt me ook wel wat.
Ik vind een tribal wel wat voor jou. Of zo'n Top Oss tattoo.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:25 schreef gers het volgende:
[..]
maar je gaat toch geen tribal, chinees teken
,dolfijn
of een vlinder
zetten?
Ja, een dikke vette tribalquote:Op zondag 26 juli 2009 14:25 schreef gers het volgende:
[..]
maar je gaat toch geen tribal, chinees teken
,dolfijn
of een vlinder
zetten?
Ik weet wel wat om de tijd te dodenquote:
Doorbreek de sleur!quote:
wou ik wel nemenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind een tribal wel wat voor jou. Of zo'n Top Oss tattoo.
ik ook de tour kijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, een dikke vette tribal.
[..]
Ik weet wel wat om de tijd te doden.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
wou ik wel nemen![]()
maar toch gingen ze de naam wijzigen
Ik wil op je bips spritzen ;@quote:Op zondag 26 juli 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Excusez-moiquote:Op zondag 26 juli 2009 14:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil op je bips spritzen ;@![]()
![]()
: @::@:@:@:@
Ja, gisteren was het niet saai, en de rit naar Verbier ook niet.quote:
Tubgirl, 48 uurquote:Op zondag 26 juli 2009 15:57 schreef kurk_droog het volgende:
ik onderhandel met remlof ( kan dat? onderhandelen met jezelf? )over een banwaardige post en wat de duur van de ban dan zou zijn
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
Vandaag is de dag dat ik mijn hele huis op moet ruimen.
In geen miljoen jaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Wie willen er hier een tattoo?
So true, ik denk daar ook over na.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bovendien, dat ziet er toch niet meer uit als je later bejaard bent
Zo'n opaatje met een tribal..quote:Op zondag 26 juli 2009 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
So true, ik denk daar ook over na.![]()
http://www.last.fm/user/nic1986/tracks
Omg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er waren vrouwkes mee en gasten die een ontiegelijke schijthekel aan dat soort muziek hebben maar we gingen wel allemaal mênnus hard hakkenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:28 schreef Siniti het volgende:
Ik zal maar niks zeggen over de muziek.
Ik ben blij dat je het naar je zin hebt gehad De_Ananas.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er waren vrouwkes mee en gasten die een ontiegelijke schijthekel aan dat soort muziek hebben maar we gingen wel allemaal mênnus hard hakken!
55 euro voor 120 bier!!!!!!
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er waren vrouwkes mee en gasten die een ontiegelijke schijthekel aan dat soort muziek hebben maar we gingen wel allemaal mênnus hard hakken!
Inderdaad. Bovendien zijn tribals wel echt kankerlelijk gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bovendien, dat ziet er toch niet meer uit als je later bejaard bent
Mensen die tribalsstickers op hun auto plakkenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien zijn tribals wel echt kankerlelijk gewoon.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.metalbijbel.nl/
ik heb er sinds gister een in bezit
das goedkoopquote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
wat heb je gedaanquote:Op zondag 26 juli 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n rechtervoet is godverdomme helemaal blauw en opgezwollen
We liepen langs een synagoge en toen tjahquote:
lts gespeeld zekerquote:Op zondag 26 juli 2009 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We liepen langs een synagoge en toen tjah
Nee, we gingen voetballen, en ik schopte loeihard tegen iemand z'n schenen aan
dan ga je zeker bapenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja
Ik hoop dat ik er morgen nog last van heb, dan hoef ik niet te werken
Wil je hem niet? Geef maar aan mij anders.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef Gupje het volgende:
heb ik dat piemelshirt gewonnen
Winnaars piemelshirts voor KLB!
Zal hem eerst passen als hij aan komtquote:Op zondag 26 juli 2009 23:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wil je hem niet? Geef maar aan mij anders.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef Syb-rund. het volgende:
kopen? kopen? je kunt hem gewoon gratis krijgen hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die wil ik hebbuhhhh !!!
Kga hem kopen gek, ik wil weten of Tommy Aldridge ook Jezus was tegengekomen op de vloer van zijn schuurtje![]()
Die cover is echt geil!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
So true, ik denk daar ook over na.![]()
http://www.last.fm/user/nic1986/tracks
Omg.
Jawohlquote:Op maandag 27 juli 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
eingepackt
Wtf is dat, probeerde je engels duits en nederlands tegelijk te praten?
quote:Op maandag 27 juli 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
eingepackt
Wtf is dat, probeerde je engels duits en nederlands tegelijk te praten?
VEEL PLEZIER.quote:Op maandag 27 juli 2009 03:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jawohl
WELTERUSTEN MARTINUSSS
IK MIS JULLIE NU AL
Kusjekroelquote:
Jij was het toch niet he... in de Slegte, met zo'n Sziget -t shirt?quote:
Ik liep ook langs de slegtequote:Op maandag 27 juli 2009 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij was het toch niet he... in de Slegte, met zo'n Sziget -t shirt?
Stalkerrrrrrrrrrrrquote:
En dan zeg je dat ik geesten zie.quote:Op maandag 27 juli 2009 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij was het toch niet he... in de Slegte, met zo'n Sziget -t shirt?
U werkt daar?quote:
Die heb ik ookquote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef Syb-rund. het volgende:
het wordt nog erger.quote:
Ik ben verplicht om een zo'n actie te doenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef jagga het volgende:
[..]
het wordt nog erger.
Dat urker stuk verdriet heeft een piemelshirt gewonnen_!
Dus beeldmateriaal, met dat ding aan in de kerk, terwijl je alle vrome urker wijst op het nut van condooms
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja en officiële winnaar van een piemelshirt
Heeft hij zo'n piemelshirt? Nu weet ik het zeker:quote:Op maandag 27 juli 2009 12:46 schreef jagga het volgende:
[..]
het wordt nog erger.
Dat urker stuk verdriet heeft een piemelshirt gewonnen_!
Dus beeldmateriaal, met dat ding aan in de kerk, terwijl je alle vrome urker wijst op het nut van condooms
Hoi Bt.quote:
Toen ik gisteren, naar haar een supersexy foto gestuurd te hebben, vroeg of ze met me wou daten zei ze nee.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, ZH vindt dat jij niet meer bij de SC hoort
WTFquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik gisteren, naar haar een supersexy foto gestuurd te hebben, vroeg of ze met me wou daten zei ze nee.
Je had toch wel je toupetje opgedaan? Chicks diggen geen kale Männer.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
Toen ik gisteren, naar haar een supersexy foto gestuurd te hebben, vroeg of ze met me wou daten zei ze nee.
Hoiquote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Bt.
Ik zag je niet op deze pagina.
[..]
En wie ben jij?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef Galvani het volgende:
[..]
Je had toch wel je toupetje opgedaan? Chicks diggen geen kale Männer.
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Bt.
Ik zag je niet op deze pagina.
[..]
Voor the interwebzzzz.quote:
BK?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef Galvani het volgende:
[..]
Je had toch wel je toupetje opgedaan? Chicks diggen geen kale Männer.
Maar ik ben je SCmaatje.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoien ja ik krijg dagelijks PM's met zulke verzoeken, ik moet een beetje selectief blijven he
quote:
JA LACH MAAR.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
JA LACH MAAR.
Ik heb tenminste de ballen het te vragen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
Jagga; dit is wat voor jou KPN dongle: maandrekening van 9.421 euro
*Gaat stil in een hoekje huilen.quote:
Ja, alleen voor de aansluiting. De data kosten komen daar dus bovenopquote:Op maandag 27 juli 2009 13:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat dat zo'n vast bedrag per maand was.
Jezus, waarom? Die gast zet zichzelf echt moeilijk voor lulquote:Op maandag 27 juli 2009 13:08 schreef jagga het volgende:
hmmm net effe gelezen en ik wilde iets posten zoals dit:
Lullig, maar erg herkenbaar voor mij.
In de tijd dat ik in een inrichting zat, wegens psychische problemen, kreeg ik na verloop van tijd een laptop met jawel, internet.
Hoeveel ranzigheid ik daar wel niet vanaf geplukt hebt (daar werd ik rustig van) maar wat achteraf bleek, het waren allemaal van die per minuut betaalsites
Dit is inmiddels 3 jaar geleden en ik ben nog bezig terug te betalen voor die tijd. Met de uitkering die ik nu krijg + wat ik erbij beun, heb ik uitgerekend dat dit tot volgend jaar februari duurt.
Veel sterkte!
Maar nee ik ben vredelievend vandaag
gast, tis wel een beetje over the top, vindje niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, waarom? Die gast zet zichzelf echt moeilijk voor lul
piemelshirt ookquote:
Welnee man, is lachen. Op alle kritische vragen reageert ie nietquote:Op maandag 27 juli 2009 13:16 schreef jagga het volgende:
[..]
gast, tis wel een beetje over the top, vindje niet?
Ja, dag. Nu is het weer mijn schuldquote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef jagga het volgende:
whehe
Ik ben slecht
en jij ook jitz! jouw schuld dat ik het nu gepost heb
tuurlijkquote:
Ja, die hangt nu in de klokkentoren met (zijn?) het klokkenspel te spelenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef jagga het volgende:
[..]
tuurlijk
waar is die snel-anaal-vernederd-te-worden urker boi gebleven?
Ik wil zijn plannen weten wat hij gaat doen voor stunt met dat shirt van em.
ik vond de suggestie van bio ook wel goed.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die hangt nu in de klokkentoren met (zijn?) het klokkenspel te spelen
Wat dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]
ik vond de suggestie van bio ook wel goed.
Iets met glow in the dark-anaal glijmiddel, en homobars
WTF, jij vergelijkt mij met een afgelebberd, ver over de datum hene, lijk?!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef Stephan1237 het volgende:
ik las inplaats van jagga ,gaga
Maar ik ken ook een piemel tshirt maken
Al gedaan, maar ik vermoed dat hij een kloon isquote:Op maandag 27 juli 2009 13:52 schreef jagga het volgende:
[..]
WTF, jij vergelijkt mij met een afgelebberd, ver over de datum hene, lijk?!
Jitzz! attack! doe je territoriale driften eens botvieren op deze usert!
ok ik weet dat ik er even niet geweest ben, maarquote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Jagga, dat heeft hij allang gedaan
die banaanuser heeft me al heel lang gepest over mijn smart autootje![]()
eenschquote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
Interessant.Ik ga dat boek van hem maar 's bestellen.
mjahquote:
ik lol-dequote:
hoe komt het?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn enkel is verstuikt en nu lig ik met m'n voet omhoog
Balen man. Nu kun je niet mee naar de PUB-dropping (quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn enkel is verstuikt en nu lig ik met m'n voet omhoog
Ik wilde iemand loeihard onderuit vegen, maar ik schopte kankerhard tegen z'n scheenbeen aan met de bovenkant van m'n voetquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe komt het?
heb zelf ook last van mijn enkel. ik zat klem in mijn kart, na een flinke douw gehad te hebben
whehe, jouw reden is wel iets lulligerquote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wilde iemand loeihard onderuit vegen, maar ik schopte kankerhard tegen z'n scheenbeen aan met de bovenkant van m'n voetEn nu kan ik nog niet lopen
net wel gesmoked en gechilled met skaff-a, en voor vanavond heb ik m'n werk afgebeld
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Galvani het volgende:
[..]
Balen man. Nu kun je niet mee naar de PUB-dropping ()
Nee, ik moet rust nemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef jagga het volgende:
[..]
whehe, jouw reden is wel iets lulliger
en jij mietje! gewoon werken jij, doe ik ook
quote:Motivationals class="spoiler">
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef De_Ananas het volgende:
NG KAN NIET VOETBALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Motivationals class="spoiler">
Dat snap ik, dat heb ik ook altijd als mn plaatjes het niet doen, zo'n gestoorde professor lach i het danquote:
Dat is handig. Je ballen scheren is namelijk tijdrovend en irritant.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me altijd de haren van m'n zak als ik dit plaatje zie
kloptquote:Op maandag 27 juli 2009 16:29 schreef Galvani het volgende:
[..]
Dat is handig. Je ballen scheren is namelijk tijdrovend en irritant.
Wie ben jij?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:29 schreef Galvani het volgende:
[..]
Dat is handig. Je ballen scheren is namelijk tijdrovend en irritant.
Ik snap niet wat hier te lachen valt?? mensen die op de grond liggenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me altijd de haren van m'n zak als ik dit plaatje zie
Da's toch leuk, mensen die verdriet hebben en waarmee de draak wordt gestokenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier te lachen valt?? mensen die op de grond liggen
Gefeliquote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef reetveter het volgende:
Ik ben jarig maar ik heb heul geen naamtopic. Komt het omdat ik hier nooit meer ben
![]()
![]()
Gefeliciteerd manquote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef reetveter het volgende:
Ik ben jarig maar ik heb heul geen naamtopic. Komt het omdat ik hier nooit meer ben
![]()
![]()
Doe even normaal met je layoutverneukquote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe het dan goed
NG KAN NIET VOETBALLEN!!!!!!!
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:44 schreef McFearless het volgende:
Dit stuk tyfus is nog niet dicht.Hebben jullie net als mij een leven gekocht op eBay?
Je hebt jezelf geowned met voetbal, sukkel.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zit godver al de hele dag binnen
Ja, dat klopt als een busquote:Op maandag 27 juli 2009 18:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je hebt jezelf geowned met voetbal, sukkel.
Het gebeurde tijdens een avondjes zuipen/blowen?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet lachen toen het gebeurde
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het gebeurde tijdens een avondjes zuipen/blowen?
Klopt, ach, het is vakantie en als het voor lowlands maar weer over isquote:Op maandag 27 juli 2009 19:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan gebeuren zulke dingen nogal vaak.
En anders maar niet, je bent geen wijf dus niet zeiken maar zuipen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, ach, het is vakantie en als het voor lowlands maar weer over is
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
Hij heeft wel vies borsthaar
En een sterrentattoo![]()
Kanker, ik roflde keihardquote:
Sowieso, fietsen en dan nog eens 20 kilometer.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond 20 km fietsen met een verstuikte enkel
Nein, ik ga naar de shopquote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sowieso, fietsen en dan nog eens 20 kilometer.Ga je dat bitchy van dit weekend aanduwen ofzo?
Ahhh, goede zaak. Potentieel neukertje of niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nein, ik ga naar de shop_!!111111
Dat meisje van dit weekend gaat ook naar lowlands
Ik weet het nietquote:Op maandag 27 juli 2009 19:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ahhh, goede zaak. Potentieel neukertje of niet?
zo verquote:Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
20 kilometer moeten fietsen voor een shop.
Ik heb in een straal van een paar honderd meter er al 3 zitten.
Ik woon naast een coffeeshop.quote:
10, maar ik moet ook nog terug, ik ken ook wel genoeg dealertjes hoor, maar vakantie hequote:Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
Hoe heet die ook alweer? Ski hut of club ofzoietsquote:Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
bel dan gewoon een dealer opquote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
10, maar ik moet ook nog terug, ik ken ook wel genoeg dealertjes hoor, maar vakantie he
Pak gewoon de auto dan. Fietsen is zo....gezond. Bleh.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
10, maar ik moet ook nog terug, ik ken ook wel genoeg dealertjes hoor, maar vakantie he
gezellig baapen op de fiets?quote:
Fietsen is chill.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Pak gewoon de auto dan. Fietsen is zo....gezond. Bleh.
Oke.quote:
De Hut ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe heet die ook alweer? Ski hut of club ofzoiets?
Fietsen is lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Pak gewoon de auto dan. Fietsen is zo....gezond. Bleh.
Oja, de hut. Wel jammer dat dat meer gewoon afhalen en wegwezen is. Vind het wel gezellig als er een leuk cafeetje van wordt gemaakt.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
[..]
De Hut ja.
En de Demo zit iets verderop.
Yep yepquote:Op maandag 27 juli 2009 22:55 schreef Florian_ het volgende:
Had je nou al een kamer Alluur? Ja toch?
Jeweets...quote:Op maandag 27 juli 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik geesten zie.
[..]
U werkt daar?
NSB'ERquote:Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeweets...![]()
Nee ik werk bij dat oranje bedrijf.
Over watquote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Fascination het volgende:
Oh Allure_ open weer eens een KLB-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |