quote:Op zondag 26 juli 2009 19:31 schreef sinadO het volgende:
Ik zou toch denken dat Emimich er ook een gewonnen heeft met al die stemmen die hij kreeg.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
Ik moet over ongeveer 2 weken voor komen bij de rechtbank omdat ik voor de 5de keer (!) ben opgepakt voor wildplassen. Ik doe dat achterlijke piemol shirt aan en ga voor de rechter staan.
Picts in reward.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Gewoon bij Albert Heijn. (servicebalie)
of.. achterstevoren dragen bij het vervolgens verlaten van de AH
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Gupje het volgende:
Jullie mogen uitkiezen waar ik hem aantrek en ik doe het en film alles!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou erg graag zo'n shirt willen zodat ik iets heb om me letterlijk en figuurlijk warm te houden tijdens de vele eenzame nachten!
QFT.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:39 schreef Limey het volgende:
Dat shirt is een klacht waard, maar geen topic.
Wat had hij dan gezegd?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:31 schreef sinadO het volgende:
Ik zou toch denken dat Emimich er ook een gewonnen heeft met al die stemmen die hij kreeg.
Dit is wel een nieuw topique waard dacht ik zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Gupje het volgende:
Jullie mogen uitkiezen waar ik hem aantrek en ik doe het en film alles!
Ik heb echt geen flauw idee. Het punt is dat de eerste god weet hoeveel stemmen allemaal, vrijwel zonder uitzondering, naar Emimich zijn gegaan.quote:
Ja jij wilde zeker wel een shirt waarop een piemel uit een hendig sjieke slip steekt he?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had echt wel gewonnen dit kan helemaal niet.
OPLICHTERS !!!
In ONZ is het al niet veel beter...quote:Op zondag 26 juli 2009 20:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nou..Om die eerste kan ik nog wel lachen maar voor de rest is het een zeer magere oogst.
quote:Ik draag 'm niet. Ik doe een wit shirt aan en steek m'n lul daadwerkelijk boven m'n broek uit.
quote:Ik doe hem aan naar staphorst, waar sex(gerelateerde zaken) nog een taboe zijn!
quote:Tijdens mijn diploma uitreiking. Dan denkt iedereen dat ik arroused ben door mijn cijferlijst, maar eigenlijk ís het dit shirt!
quote:In het politiebureau. Ben ik in iedergeval niet de enige lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |