quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef Laton het volgende:
bespottelijke klacht, redheads heersen volledig en in alle opzichten.
Ja maar elke sproet is een kus van een engel!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:40 schreef Fascination het volgende:
Omg nu moet ik denken aan die southpark episode: ginger kids![]()
.
Ze zijn ook altijd zo vies wit en hebben sproeten, hoe onflatteus.
Niet altijd. Al is dat bij die met dat touwhaar wel vaak het geval.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:40 schreef Fascination het volgende:
Ze zijn ook altijd zo vies wit en hebben sproeten, hoe onflatteus.
Omdat dat kleuren zijn die tegenover elkaar staan in de kleurencirkel natuurlijk, duh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
HALLO, lees de OP.
Mijn vraag is waarom roodharigen altijd groen dragen?
Wat heb jij een ziek vette avatar!quote:
omdat oranje en groen het samen prachtig doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
HALLO, lees de OP.
Mijn vraag is waarom roodharigen altijd groen dragen?
Groen past niet bij rood. Hoe kom je daarbij? Of is dat iets wat onder de roodharigen onderling is afgesproken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:42 schreef Deliah het volgende:
Groen past goed bij rood haar, net als blauw, grijs, bruin, ... enz er goed bij past.
Wat boeit het ...
Ja puik hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat heb jij een ziek vette avatar!
Dat is een geheime code om de wereld over te nemenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Groen past niet bij rood. Hoe kom je daarbij? Of is dat iets wat onder de roodharigen onderling is afgesproken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |