Ik voel een lichte haat jegens mijn persoontje. Jammer.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit topic fleurt al gelijk wat meer op zonder jou.
Top!
* Cybey kijkt in eigen broek...quote:
Okey, boy.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
* Cybey kijkt in eigen broek...
Ben nog steeds geen meisje... Sorry
Bier drinken is slecht voor je!!
Och wee, och wee, BT, neem je je eigen rotzooi wel mee?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
Vandaag is de dag dat ik mijn hele huis op moet ruimen.
Ken je dit topic?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik voel een lichte haat jegens mijn persoontje. Jammer.
Klacht: De dag erna kan nog wel eens onplezant zijn...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef McFearless het volgende:
Nee, dat is niet slecht voor je. Leg eens uit waarom dat slecht voor je is.
Ja ik zal zo al die volgespoten condooms opruimen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Och wee, och wee, BT, neem je je eigen rotzooi wel mee?
Ja, doe het.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Klacht: De dag erna kan nog wel eens onplezant zijn...
Oplossing: Ga straks gewoon weer bier drinken om kater weer kwijt te zijn
Anti-klacht: Heb nog Grolsch Kanon in me koelkast liggen![]()
Zou er gewoon een topic voor moeten maken
Ik zou d'r gevenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hebben geen ziel [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Anders ik welquote:
zou je haar ook gevenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hebben geen ziel [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Dat gebeurt bij mij altijd voor het uitgaan, dan probeer ik 4 jurkjes en 10 paar schoenen en alles wat ik niet kies eindigt op de vloerquote:Op zondag 26 juli 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Bt liefste, wil je mijn kamer ook even opruimen? Er liggen maar 15 paar schoenen over de grond verspreidt. Heel vreemd, kan me namelijk niet herinneren dat ik die allemaal heb aangehad.
Verspreidt, m'n spellingscheck vindt het in ieder geval goed dus ik denk het wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Schrijf je verspreidt wel met dt? Ziet er nogal vreemd uit.
Alleen een d. Voltooid deelwoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Schrijf je verspreidt wel met dt? Ziet er nogal vreemd uit.
Neh, haar gezicht ziet er niet zo mooi uit. En ze moet een vrouwelijker lichaam hebben.quote:
Hehe, ja echt he. En ook gewoon lekker op de grond laten liggen, onbegrijpelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij altijd voor het uitgaan, dan probeer ik 4 jurkjes en 10 paar schoenen en alles wat ik niet kies eindigt op de vloer!
Maar ja hoordat kan er nog wel bij!
Ja mijn moeder vindt me altijd een ramp omdat ik kleding laat liggen precies zoals ik het uittrekquote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh, haar gezicht ziet er niet zo mooi uit. En ze moet een vrouwelijker lichaam hebben.
[..]
Hehe, ja echt he. En ook gewoon lekker op de grond laten liggen, onbegrijpelijk.
Wat vindt jij nou de mooiste plek om een tattoo te hebben op je lichaam?
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
Waarom oogt FOK! duizend keer saaier en zinlozer als je het een week niet hebt bezocht?
ik zou der namelijk wel doenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh, haar gezicht ziet er niet zo mooi uit. En ze moet een vrouwelijker lichaam hebben.
[..]
Hehe, ja echt he. En ook gewoon lekker op de grond laten liggen, onbegrijpelijk.
Wat vindt jij nou de mooiste plek om een tattoo te hebben op je lichaam?
Stel je niet aan zegquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
Waarom oogt FOK! duizend keer saaier en zinlozer als je het een week niet hebt bezocht?
Mja, m'n beste vriendin wil een tattoo met mij nemenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijn moeder vindt me altijd een ramp omdat ik kleding laat liggen precies zoals ik het uittrekin een hoopje op de grond.
En hmm moeilijk, ik vind op je schouderblad mooi.. Achter je oor, aan de achterkant van je nek, aan de onderkant van je buik.. Veel optieshangt er ook vanaf wat voor tattoo het is en bij wie!
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Is dit weer je zoveelste afscheid van Fok!?
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Had?Je vindt het niet saai en zinloos meer?
Ja ik wil zelf ook een kleintje maar de plaats is moeilijk jaquote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Mja, m'n beste vriendin wil een tattoo met mij nemen. Maar dan moet het wel echt een hele hele kleine zijn, die alleen ik kan zien
. Alleen de plek zou ik niet echt weten
.
Het is puur om de tijd te dodenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..].
Nee. Weet ik veel. Als ik ga, dan ga ik. 't Viel me alleen op."Oh ja, FOK! *checkt* Hmm. Volgens mij is er niks gebeurd. *weer meepost*"
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik wil zelf ook een kleintje maar de plaats is moeilijk jaik denk dat ik ga voor helemaal onderaan m'n buik, dat je het zelfs niet ziet als je een bikini aan hebt.
Ja, dat vind ik ook wel een goede plek. Of op m'n voet, lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja ik wil zelf ook een kleintje maar de plaats is moeilijk jaik denk dat ik ga voor helemaal onderaan m'n buik, dat je het zelfs niet ziet als je een bikini aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |