Semafonie?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:35 schreef qonmann het volgende:
Die Rabobank toch, schrijf ik ze af winnen ze
Laatste hint
Het kreeg de naam van het scheikundig element met atoomnummer 77, omdat dit het oorspronkelijk geplande aantal satellieten was in het systeem; dit werd later teruggebracht tot 66 (plus een aantal in reserve).
De eer toch nog een beetje geredquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:35 schreef qonmann het volgende:
Die Rabobank toch, schrijf ik ze af winnen ze
Laatste hint
Het kreeg de naam van het scheikundig element met atoomnummer 77, omdat dit het oorspronkelijk geplande aantal satellieten was in het systeem; dit werd later teruggebracht tot 66 (plus een aantal in reserve).
Als je het niet meer verwacht. Leuk voor ze ..en deze overwinning blijft langer hangen dan wanneer ze 2 weken geleden iets gewonnen haddenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eer toch nog een beetje gered
Ging niet zoals gepland:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Draait dat nog trouwens? Dat ging niet zo goed omdat het zo verdomde duur was
Neen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Begrafenis van de spelers van dat surinaamse sterrenteam dat neergestort was?
Bijna 17 jaar geleden....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:50 schreef qonmann het volgende:
bijlmerramp ?
weet eigenlijk niet hoe lang dat geleden is
thx..ook al weer lang geleden, maar niet zo langquote:
Look up my man.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg trouwens 25 jaar geleden maar het is in 1977![]()
we doen er 7 jaar bijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg trouwens 25 jaar geleden maar het is in 1977![]()
Het ging over mijn vroag, niet over de Bijlmer.quote:
Joehoee!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Begrafenis van een van de Molukse treinkapers in de Punt?
Whehehe overheen gelezenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Begrafenis van een van de Molukse treinkapers in de Punt?
Dat lijkt op beginnende Korsakov....quote:
Voor the record je ziet een skull met een dolk en 2 blaffers toch?quote:
Ja die zie ik ook, ga jij maar eens met je olietanker langs somaliëquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor the record je ziet een skull met een dolk en 2 blaffers toch?
Geen Somalisch kustplaatsje , andere kant van de plas......
als je van avonturen houdt .going local enzoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook, ga jij maar eens met je olietanker langs somalië
Dit logo staat voor bijna het tegenovergestelde van die Somalische piraten.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook, ga jij maar eens met je olietanker langs somalië
Laten ze dat eerst van de buis afhalen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef qonmann het volgende:
jammer dat de tourrit afgelopen is ..tros muziek nu
Joleeee dzjloleeee etc
Er zit een knop op mijn tv..kan kiezen uit 35 kanalen ofzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laten ze dat eerst van de buis afhalen.
Guardia Civil?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
een of andere speciale politie-eenheid?
Flevoland?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
ff een simpele, want ik stond eigenlijk al zo goed als onder de douche
wat is de kleinste provincie van nederland?
qonmann +1quote:
Frogettes?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:22 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet het achtergrondkoor van René Froger
quote:
Zowel dit als het antwoord van Ofyles zijn voorbeelden van Fatwa....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:27 schreef qonmann het volgende:
een ban uitgesproken door Moslims over iemand ?
Deze en die van qonmann zijn ook weer voorbeelden van fatwa.... Het is niet zo zwaar als wij denken hoor.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:35 schreef starla het volgende:
een opdracht van een Islamitisch geestelijk leider om degene waarover de fatwa wordt uitgesproken te vermoorden omdat hij tegen de Islamitisch leer is?
Dit komt het meest in de buurt. Het is een juridisch advies zonder wettelijke gronden maar geschoeid op religieuze gronden. Het hoeft ook niet als vonnis te worden opgevat en is ook niet bindend. Helaas dat sommige het begrip verkeerd interpreteren en misbruiken zoals in het geval van Rushdie.quote:
I second thatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
wat yankee zegt is dan beter..met alle vorige antwoorden die al gegeven zijn
Daar zijn alle gelovigen toch goed in?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Helaas dat sommige het begrip verkeerd interpreteren
Ik ben het eens. Maar denk dat mr_anonimous die post nog niet gelezen had omdat 'ie bezig was met typenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Al gefixed. Ik had hem nog niet gezien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
Nee, maar de macht van sommige religieuze leiders ligt in het feit hoe dom ze hun achterban houden.....quote:
Ook datquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar de macht van sommige religieuze leiders ligt in het feit hoe dom ze hun achterban houden.....
Hoe minder goed de achterban het geloof begrijpt hoe grote hun macht.
Ach ik steek ook wel eens wat op van South Park.... en dit had ik uit die aflevering over de Mormonen geleerd...quote:
doe maar, kan zijn dat ie weg is omdat eerst een ander antwoord werd gaccordeerdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
fijn, een antwoord werpen en wegrennen, nog animo voor een nieuwe vraag?
Gebeurt veel de laatste tijd... mensen die scoren en hem smeren of mensen die een vraag stellen en daarna niet meer antwoorden..... heel irritant....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
fijn, een antwoord werpen en wegrennen, nog animo voor een nieuwe vraag?
puntje sowieso intrekken, maar het blijft irritantquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebeurt veel de laatste tijd... mensen die scoren en hem smeren of mensen die een vraag stellen en daarna niet meer antwoorden..... heel irritant....
Nee, het is groter, ongeveer 8 cm hoog schat ikquote:
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....quote:
ik ging er vanuit dat qonmann dat bedoelde, nee dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....
ik neem aan dat als het dat was dat TM het wel goedgerekend zou hebben ..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het sleuteltje om dat te openen lijkt me....
Komt in de buurt, eigenlijk zit je er zelfs maar 1 letter van afquote:
bougie sleutel ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Dopsleutel?
Oh een schoenleest?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
het heeft met schoenen te maken en zie m'n reactie op ofyles' antwoord
qonmann +1quote:
Als het veld daar om vraagt, ik heb een stel met 6 stalen noppen voor drassige baggerveldenquote:
Yepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
zeilen
Ik speel atlijd op vaste noppen eigenlijk... maar wij spelen ook meestal op kunstgrasvelden.... niet echt vervelend maar toch wel anders.... Onlangs mijn Adipure schoenen kapot geschopt... ze zijn al opgestuurd naar Duitsland voor technisch onderzoek... waren pas 6 maanden oud....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het veld daar om vraagt, ik heb een stel met 6 stalen noppen voor drassige baggervelden
[ afbeelding ]
maar meestal speel ik gewoon op deze:
[ afbeelding ]
Bolletjes trui?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
wat wint deze man als hij morgen over de streep komt in parijs?
[ afbeelding ]
mr_anonimous +1quote:
Won ooit goud. De man had een beter lot verdiend dan dat er een slecht onderhouden Boeing naar hem vernoemd werd....quote:
Welkom terug !quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:01 schreef tomtomaat het volgende:
Roemenie, Ukaine, Hongarije Rusland en Tjechie?
Had je niet tot na de AKQ-awards verkiezingen kunnen weblijven? Ik heb je namelijk genomineerd voor degene die opeens niet meer in de AKQ komenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dank je, paar weken vakantie gehad...
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:07 schreef starla het volgende:
[..]
Had je niet tot na de AKQ-awards verkiezingen kunnen weblijven? Ik heb je namelijk genomineerd voor degene die opeens niet meer in de AKQ komen
Good to have you back son.
vraag of Laffer of Cynix al je posts in dit topic deleten.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
sorry, wanneer ik dat geweten had, dan was ik nog een paar weekjes weggebleven....
yepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
Dan zal Griekenland er ook wel aan grenzen
Bosnë ook misschien?quote:
We have a winner, netjesquote:
Dat is toch Bulgarije?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:12 schreef qonmann het volgende:
Voetballiefhebbers..
het land van Spartak Sofia..
De vraag was:quote:
Dan snap ik de hint niet geloof ik......quote:
was ook niet echt een hint. misschien hielp het om te bepalen waar Bulgarije precies ligtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan snap ik de hint niet geloof ik......
Oh okay. Ik dacht dat je een hint voor een buurland gaf.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
was ook niet echt een hint. misschien hielp het om te bepalen waar Bulgarije precies ligt
Off Centrequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:28 schreef starla het volgende:
Euan Pierce, Mike Platt, Liz Lombardi, Chau Presley en Status Quo.
Welke serie?
Die club ken ik nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:12 schreef qonmann het volgende:
Voetballiefhebbers..
het land van Spartak Sofia..
Ah ja binnenkort weer, is waar, maar tochquote:
quote:
ik wilde je nog wel nomineren voor de sports-award.quote:
Scorebordjournalistiek, pffff....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik wilde je nog wel nomineren voor de sports-award.
helaas
Tévez?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Jens Lehman sleepte Duitsland in 2006 door een penaltyserie tegen Argentinië. Wie miste de beslissende voor Argentinië?
Die was al gewisseld geloof ik.... Middenvelder die voor Real heeft gespeeld en nu voor Interquote:
Dat wou ik net zeggen, die was het volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef starla het volgende:
die kale, veron?
Niet geselecteerd maar de goede man is hard op weg om kaal te worden....quote:
quote:
dat woord heeft me ook al eens een puntje opgeleverdquote:
Klopt meer Italiaans..... Hij heet Esteban van voren....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:45 schreef starla het volgende:
ohja, hoe heet ie ook alweer, niet echt een spaanse naam dacht ik
Dit laat een belletje rinkelen terwijl er tegelijkertijd een lichtje gaat branden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: Cambiasso.
Yep! Mooi staaltje intimidatie van Lehmann. Dat briefje pakken er op kijken.... weer in de sok stoppen... geweldig!quote:
Wie isquote:is een voormalig langebaanschaatser uit Nederland.
Het hoogtepunt van zijn carrière was het behalen van de Wereldtitel allround in 1975 te Oslo. Een jaar eerder was hij al tweede geworden.
was een bijzonder iemand in de Nederlandse schaatswereld, omdat hij zijn eigen trainer was en geen deel uitmaakte van de kernploeg. Bovendien wist hij de schaatssport te combineren met een studie Geneeskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Tegenwoordig ishoogleraar Bewegingswetenschappen aan de Universiteit Maastricht.
Tussenstand Deel 1676:quote:
Tussenstand Deel 1676:quote:
close enough..., circa 8,3 minutenquote:
officieel kg/m3, maar komt op hetzelfde neer + 1quote:
Dame Judi Denchquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wie speelt M in de laatste James Bond films?
Judi, niet Judy.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:47 schreef Burnett het volgende:
judy dench
Thunderball?quote:
Ah On her Majesty's secret service.....quote:
Tussenstand Deel 1676:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah On her Majesty's secret service.....
quote:
Clint Eastwood?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Burnett het volgende:
Welke 3 mannen kregen in 1 jaar oscarnominaties voor beste acteur, beste scenario en de desbetreffende film waar ze in speelden?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:22 schreef Terpentin07 het volgende:
robert de niro, al pacino en clint eastwood?
Da's 1940quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:37 schreef Terpentin07 het volgende:
charlie chaplin - the great dictator?
Tussenstand Deel 1676:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Sly Stallone met Rocky![]()
Orson Welles met Citzen Kane
Real Madrid..... glorietijden.....quote:
Yep Di Stefano was de blonde pijl/saeta rubia en Ferenc was het kleine kanon/canoncito.quote:
Amazing Stoopwafels!quote:
Dan hoop ik op de Stroopwafels! Spartanen steun ik altijd!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
En ze kunnen Tourartiest 2009 worden. Of Coldplay ().
TradeMarkie +1quote:
Ik gaf toch het antwoordquote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
denk aan mij voor de Tony Soprano.....![]()
Dat is waar....quote:
mr_anonimous +1quote:
Mark +1quote:
Nog even over die awardquote:
quote:
Ik heb eigenlijk van alles een beetje verstand met een uitschieter qua interesse naar muziek, dus ga geen award binnenslepen, wat ik ook niet erg vindquote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wat betreft die awards.... ik ben ook een filmkenner....
Rob ouwerkerkquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Mark het volgende:
Doe mij maar een link dan, want ik heb die awards nog niet gevolgd
Wie?
[ afbeelding ]
RObin Linschotenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Mark het volgende:
Wie?
[ afbeelding ]
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topicquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Mark het volgende:
Die bedoel ikquote:
Helemaal correct (inclusief smileyquote:
Bekend van met name Lonley Shepherd...quote:
Klopt als een zwerende vingerquote:Op zondag 26 juli 2009 00:47 schreef TradeMarkie het volgende:
bull-pen
Ik zal eens aan dat panfluit bandje in het lokale winkelcentrum vragen hoe ze heten.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef Mark het volgende:
Ik zou ook geen andere panfluiter kunnen noemen (hoppa, there goes my muziek-awardnominatie)
waarmee de volgende Mark z'n bed op gaat zoekenquote:
Burnett +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est noté.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:06 schreef mividaloca het volgende:
iedereen slapen?
ik zie dat mijn 5 punten uit AKQ 1674 niet zijn verwerkt..
Bob beamon en Mike Powel ?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef Burnett het volgende:
Wie zijn de huidige en de vorige wereldrecordhouder verspringen bij de heren?
Is goed. Ik dacht dat Mike Powell het record niet meer had, maar sinds 1991 staat zijn record nog steedsquote:
Nee stamt uit de jaren 80quote:
Ik reken hem goed ga niet naar de naam Kratochvilova vragen. Daar is het te laat voor.quote:
Dat was de voorzitter van de Italiaanse sportbond. Nebiolo.quote:Op zondag 26 juli 2009 03:24 schreef erkel het volgende:
Trouwens nog leuke toevoeging op vorige vraag:
Op een meeting in het Italiaanse Sestriere sprong Pedroso in 1995 8,96 m, precies 1 cm verder dan het wereldrecord van Mike Powell. De windmeter gaf +1,2 m/s aan, onder de maximaal toegestane rugwind. De Italiaanse atletiekfederatie weigerde het record echter door te sturen naar de IAAF, omdat een official de windmeter zou hebben geblokkeerd en daarmee de meting zou hebben beïnvloed.
Daar was ik ook echt niet opgekomenquote:Op zondag 26 juli 2009 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken hem goed ga niet naar de naam Kratochvilova vragen. Daar is het te laat voor.
Nouritinova.quote:Op zondag 26 juli 2009 03:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Daar was ik ook echt niet opgekomen. Die Russische namen zijn nooit te onthouden, net zoals die vrouw die tweede werd achter van Langen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |