Yepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
zeilen
Ik speel atlijd op vaste noppen eigenlijk... maar wij spelen ook meestal op kunstgrasvelden.... niet echt vervelend maar toch wel anders.... Onlangs mijn Adipure schoenen kapot geschopt... ze zijn al opgestuurd naar Duitsland voor technisch onderzoek... waren pas 6 maanden oud....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het veld daar om vraagt, ik heb een stel met 6 stalen noppen voor drassige baggervelden
[ afbeelding ]
maar meestal speel ik gewoon op deze:
[ afbeelding ]
Bolletjes trui?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
wat wint deze man als hij morgen over de streep komt in parijs?
[ afbeelding ]
mr_anonimous +1quote:
Won ooit goud. De man had een beter lot verdiend dan dat er een slecht onderhouden Boeing naar hem vernoemd werd....quote:
Welkom terug !quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:01 schreef tomtomaat het volgende:
Roemenie, Ukaine, Hongarije Rusland en Tjechie?
Had je niet tot na de AKQ-awards verkiezingen kunnen weblijven? Ik heb je namelijk genomineerd voor degene die opeens niet meer in de AKQ komenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dank je, paar weken vakantie gehad...
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:07 schreef starla het volgende:
[..]
Had je niet tot na de AKQ-awards verkiezingen kunnen weblijven? Ik heb je namelijk genomineerd voor degene die opeens niet meer in de AKQ komen
Good to have you back son.
vraag of Laffer of Cynix al je posts in dit topic deleten.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
sorry, wanneer ik dat geweten had, dan was ik nog een paar weekjes weggebleven....
yepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
Dan zal Griekenland er ook wel aan grenzen
Bosnë ook misschien?quote:
We have a winner, netjesquote:
Dat is toch Bulgarije?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:12 schreef qonmann het volgende:
Voetballiefhebbers..
het land van Spartak Sofia..
De vraag was:quote:
Dan snap ik de hint niet geloof ik......quote:
was ook niet echt een hint. misschien hielp het om te bepalen waar Bulgarije precies ligtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan snap ik de hint niet geloof ik......
Oh okay. Ik dacht dat je een hint voor een buurland gaf.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
was ook niet echt een hint. misschien hielp het om te bepalen waar Bulgarije precies ligt
Off Centrequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:28 schreef starla het volgende:
Euan Pierce, Mike Platt, Liz Lombardi, Chau Presley en Status Quo.
Welke serie?
Die club ken ik nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:12 schreef qonmann het volgende:
Voetballiefhebbers..
het land van Spartak Sofia..
Ah ja binnenkort weer, is waar, maar tochquote:
quote:
ik wilde je nog wel nomineren voor de sports-award.quote:
Scorebordjournalistiek, pffff....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik wilde je nog wel nomineren voor de sports-award.
helaas
Tévez?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Jens Lehman sleepte Duitsland in 2006 door een penaltyserie tegen Argentinië. Wie miste de beslissende voor Argentinië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |