Die was al gewisseld geloof ik.... Middenvelder die voor Real heeft gespeeld en nu voor Interquote:
Dat wou ik net zeggen, die was het volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef starla het volgende:
die kale, veron?
Niet geselecteerd maar de goede man is hard op weg om kaal te worden....quote:
quote:
dat woord heeft me ook al eens een puntje opgeleverdquote:
Klopt meer Italiaans..... Hij heet Esteban van voren....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:45 schreef starla het volgende:
ohja, hoe heet ie ook alweer, niet echt een spaanse naam dacht ik
Dit laat een belletje rinkelen terwijl er tegelijkertijd een lichtje gaat branden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: Cambiasso.
Yep! Mooi staaltje intimidatie van Lehmann. Dat briefje pakken er op kijken.... weer in de sok stoppen... geweldig!quote:
Wie isquote:is een voormalig langebaanschaatser uit Nederland.
Het hoogtepunt van zijn carrière was het behalen van de Wereldtitel allround in 1975 te Oslo. Een jaar eerder was hij al tweede geworden.
was een bijzonder iemand in de Nederlandse schaatswereld, omdat hij zijn eigen trainer was en geen deel uitmaakte van de kernploeg. Bovendien wist hij de schaatssport te combineren met een studie Geneeskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Tegenwoordig ishoogleraar Bewegingswetenschappen aan de Universiteit Maastricht.
Tussenstand Deel 1676:quote:
Tussenstand Deel 1676:quote:
close enough..., circa 8,3 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |