Mark +1quote:
Nog even over die awardquote:
quote:
Ik heb eigenlijk van alles een beetje verstand met een uitschieter qua interesse naar muziek, dus ga geen award binnenslepen, wat ik ook niet erg vindquote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wat betreft die awards.... ik ben ook een filmkenner....
Rob ouwerkerkquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Mark het volgende:
Doe mij maar een link dan, want ik heb die awards nog niet gevolgd
Wie?
[ afbeelding ]
RObin Linschotenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Mark het volgende:
Wie?
[ afbeelding ]
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topicquote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef Mark het volgende:
Die bedoel ikquote:
Helemaal correct (inclusief smileyquote:
Bekend van met name Lonley Shepherd...quote:
Klopt als een zwerende vingerquote:Op zondag 26 juli 2009 00:47 schreef TradeMarkie het volgende:
bull-pen
Ik zal eens aan dat panfluit bandje in het lokale winkelcentrum vragen hoe ze heten.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef Mark het volgende:
Ik zou ook geen andere panfluiter kunnen noemen (hoppa, there goes my muziek-awardnominatie)
waarmee de volgende Mark z'n bed op gaat zoekenquote:
Burnett +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est noté.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:06 schreef mividaloca het volgende:
iedereen slapen?
ik zie dat mijn 5 punten uit AKQ 1674 niet zijn verwerkt..
Bob beamon en Mike Powel ?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef Burnett het volgende:
Wie zijn de huidige en de vorige wereldrecordhouder verspringen bij de heren?
Is goed. Ik dacht dat Mike Powell het record niet meer had, maar sinds 1991 staat zijn record nog steedsquote:
Nee stamt uit de jaren 80quote:
Ik reken hem goed ga niet naar de naam Kratochvilova vragen. Daar is het te laat voor.quote:
Dat was de voorzitter van de Italiaanse sportbond. Nebiolo.quote:Op zondag 26 juli 2009 03:24 schreef erkel het volgende:
Trouwens nog leuke toevoeging op vorige vraag:
Op een meeting in het Italiaanse Sestriere sprong Pedroso in 1995 8,96 m, precies 1 cm verder dan het wereldrecord van Mike Powell. De windmeter gaf +1,2 m/s aan, onder de maximaal toegestane rugwind. De Italiaanse atletiekfederatie weigerde het record echter door te sturen naar de IAAF, omdat een official de windmeter zou hebben geblokkeerd en daarmee de meting zou hebben beïnvloed.
Daar was ik ook echt niet opgekomenquote:Op zondag 26 juli 2009 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken hem goed ga niet naar de naam Kratochvilova vragen. Daar is het te laat voor.
Nouritinova.quote:Op zondag 26 juli 2009 03:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Daar was ik ook echt niet opgekomen. Die Russische namen zijn nooit te onthouden, net zoals die vrouw die tweede werd achter van Langen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |