Begin je weer over die zonnebril? Ik dacht dat ik je er de vorige keer al uiterst belachelijk mee gemaakt had. Heb je weer zin om een volgende keer belachelijk gemaakt te worden? Je zegt het maar hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:14 schreef bendk het volgende:
De definitie van een allochtoon wordt bepaald door: linkse politieke meneren en mevrouwen, het linkse cbs beleid met 80-90% ondersteunende ambtenaren die hun linkse privé geweten tevreden stellen en daarom hun baantje kunnen houden, handenvol soepsidie ontvangers en met een nieuwe zonnebril kijkende waoter dat het niet al teveel geld kost.
De deal wordt gesloten ergens in een tochtige parkeergarage op de achterkant van een pvda foldertje...
Voor mij hoeft er geen onderzoek te komen hoor. Twijfel er geen miliseconde aan dat de immigratie van van veel zeer laaggeschoolde immigranten uit een volstrekt andere cultuur ons vooral veel gekost heeft en ik twijfel er geen seconde aan dat de immigratie van hoger opgeleiden (uit om het even welke cultuur) dit gat niet gedicht heeft of op korte termijn zal dichten (daarbij laat ik expats die hier tijdelijk in het kader van hun werk wonen even buiten beschouwing).quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:31 schreef Crazy Harry het volgende:
Tja, het is ook de enige manier om Wilders tegen te houden, door simpelweg zijn ongelijk te bewijzen met feiten over alles wat hij zegt.
Zolang men dat niet in Den Haag door heeft, zal hij zo populair blijven als hij is
Afwijkend waarvan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:54 schreef yyentle het volgende:
[..]
Maar als je mening afwijkend is dan moet je daar zelf de consequenties maar van dragen.
Zoiets?
Dat betwijfel ik eigenlijk wel. Pakt het onderzoek negatief uit voor migranten dan is het waar. Pakt het positief uit dan is het propaganda van het linkse CPB.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:19 schreef Kees22 het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of dit onderzoek binnen de vereiste drie weken gedaan kan worden. En wat er dan uitkomt. De PVV kon zich nog wel eens in de vingers snijden.
Zoals jij het zegt klinkt het alsof links zijn het allerverstandigste is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:14 schreef bendk het volgende:
De definitie van een allochtoon wordt bepaald door: linkse politieke meneren en mevrouwen, het linkse cbs beleid met 80-90% ondersteunende ambtenaren die hun linkse privé geweten tevreden stellen en daarom hun baantje kunnen houden, handenvol soepsidie ontvangers en met een nieuwe zonnebril kijkende waoter dat het niet al teveel geld kost.
De deal wordt gesloten ergens in een tochtige parkeergarage op de achterkant van een pvda foldertje...
niet nieuw in nederland, ze noemen het ook wel het poldermodel...quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt klinkt het alsof links zijn het allerverstandigste is.
Afwijkend van wat door de media wordt voorgekauwd en daarom door de massa als vanzelfsprekend wordt beschouwd.quote:
Tot voor kort geleden hebben mensen altijd zelf de consequenties gedragen van hun mening, ook, en juist, als die afweek van de mening van een massa.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Afwijkend van wat door de media wordt voorgekauwd en daarom door de massa als vanzelfsprekend wordt beschouwd.
Scherpe vraag trouwens.
Als jij het antwoord al weet is het verspilling van belastinggeld om daar nog onderzoek naar te doen. Zou jij je niet eens melden bij het kabinet met jouw diepere inzichten? Dat is je dure verantwoordelijkheid tegenover alle hardwerkende, belastingbetalende, wakkere Nederlanders.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:13 schreef detlevico het volgende:
Kortom de hele handel om de allochtoon kost vele vele miljoenen EURO`S per jaar.
Er zijn veel te veel die daar van profiteren.....................
Tegenspraak is iets anders dan bedreigingen en intimidaties.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tot voor kort geleden hebben mensen altijd zelf de consequenties gedragen van hun mening, ook, en juist, als die afweek van de mening van een massa.
En in principe vind ik dat juist:´s avonds een man, ´s ochtends een man.
Het is een beetje goedkoop om stevige en tegendraadse meningen te hebben, en dan te verwachten dat je gevrijwaard wordt van tegenspel: wie kaatst moet immers de bal verwachten. Met zes stevige jongens om je heen is het geen kunst om een grote bek op te zetten.
In het huidige tijdsgewricht worden door sommigen ook forse beledigingen en zelfs bedreigingen geuit aan diverse adressen, terwijl die sommigen meteen beginnen te piepen als iemand het niet met ze eens is.
Edit: Oh, en voor de zekerheid: ik heb geen enkel vertrouwen in de massa, zoals je uit mijn voetnoot al kunt lezen.
In jouw natte droom loopt Wilders zonder beveiliging rond, zodat hij stante pede om zeep geholpen kan worden vanwege zijn verderfelijke opvattingen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tot voor kort geleden hebben mensen altijd zelf de consequenties gedragen van hun mening, ook, en juist, als die afweek van de mening van een massa.
En in principe vind ik dat juist:´s avonds een man, ´s ochtends een man.
Het is een beetje goedkoop om stevige en tegendraadse meningen te hebben, en dan te verwachten dat je gevrijwaard wordt van tegenspel: wie kaatst moet immers de bal verwachten. Met zes stevige jongens om je heen is het geen kunst om een grote bek op te zetten.
In het huidige tijdsgewricht worden door sommigen ook forse beledigingen en zelfs bedreigingen geuit aan diverse adressen, terwijl die sommigen meteen beginnen te piepen als iemand het niet met ze eens is.
Edit: Oh, en voor de zekerheid: ik heb geen enkel vertrouwen in de massa, zoals je uit mijn voetnoot al kunt lezen.
Hij moet binnenkort voorkomen voor het Europese Hof, ik hoor de linksmeneren de rechters al glimlachend hun handen wrijven...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
In jouw natte droom loopt Wilders zonder beveiliging rond, zodat hij stante pede om zeep geholpen kan worden vanwege zijn verderfelijke opvattingen?
In het huidige tijdsgewricht mag van Wilders iedereen het met hem oneens zijn, maar doen sommige tegenstanders van hem er alles aan om hem het zwijgen op te leggen.
Wel dit doet mij denken aan de tijd van Josef Stalin, de grootste moordenaar cq Dictator van het voormalig Sovjet unie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef bendk het volgende:
[..]
Hij moet binnenkort voorkomen voor het Europese Hof, ik hoor de linksmeneren de rechters al glimlachend hun handen wrijven...
De aanbrengers krijgen in de tochtige parkeergarage een boekenbon, een abonnement op de Volkskrant en een levenslang lidmaatschap van de PvdA van hen, voor bewezen diensten...
Voor sommigen, en niet de meest hoogstaanden, liggen bedreigingen en intimidaties in het verlengde van tegenspraak, helaas.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef yyentle het volgende:
[..]
Tegenspraak is iets anders dan bedreigingen en intimidaties.
Als je opmerking over "zes stevige jongens" over Wilders gaat, wil ik je er wel even op wijzen dat toen Wilders nog niet bedreigd werd, hij nog geen grote jongens om zich heen had.
Je opmerkingen wekken bij mij de indruk dat je helemaal geen voorstander van vrijheid van meningsuiting bent.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
In jouw natte droom loopt Wilders zonder beveiliging rond, zodat hij stante pede om zeep geholpen kan worden vanwege zijn verderfelijke opvattingen?
In het huidige tijdsgewricht mag van Wilders iedereen het met hem oneens zijn, maar doen sommige tegenstanders van hem er alles aan om hem het zwijgen op te leggen.
Ik heb vanavond nog even een artikel van Evelien Tonkens gefileerd, waarin hij inderdaad (met behulp van drogredenen) gedemoniseerd wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Vet van mij: hij begint anders wel meteen te piepen dat hij gedemoniseerd wordt.
Dat is nog maar de vraag. Loopt hij echt zoveel gevaar nog denk je. Het is natuurlijk wel een fijn statussymbool. Verdonk kan er ook maar geen afscheid van nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fileer je de artikelen van Wilders ook op die manier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even een artikel van Evelien Tonkens gefileerd, waarin hij inderdaad (met behulp van drogredenen) gedemoniseerd wordt.
Met kritiek is niets mis, met demoniseren wel.
Dat moet je niet onderschatten denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Loopt hij echt zoveel gevaar nog denk je. Het is natuurlijk wel een fijn statussymbool. Verdonk kan er ook maar geen afscheid van nemen.
Dat denk je, maar wat weten we daar eigenlijjk over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschatten denk ik.
Hij is die mate van mijn aandacht niet waard. Evelien Tonkens wordt door De Volkskrant echter als hoogleraar en prominent gepresenteerd, maar maakt zich vervolgens schuldig aan drogredenen: de inbreng van een hoogleraar die zich dusdanig verlaagt, verdient het om gefileerd te worden. Al is het maar om ermee aan te tonen dat autoriteiten niet bestaan als het op argumentatie aankomt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Fileer je de artikelen van Wilders ook op die manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |