abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71396337
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De meerderheid van Nederland, zei je?
De meerderheid van Nederland inderdaad. En verder kun je wel zwaaien, maar ik ga echt niet weg hoor. Jij wel, op termijn, let maar eens op.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:14:16 #82
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_71397492
Dat een willekeurig persoon op straat een verwrongen betekenis in zijn hoofd heeft van een woord is niet iets dat we moeten gebruiken om onderzoek te doen denk ik. Bovendien krijg je anders wel een heel raar onderzoek, waarom noem je allochtonen dan niet gewoon "mensen die geld kosten" en stel je dan de vraag of ze geld kosten? Dan ben je direct klaar.
pi_71397629
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat een willekeurig persoon op straat een verwrongen betekenis in zijn hoofd heeft van een woord is niet iets dat we moeten gebruiken om onderzoek te doen denk ik.
Ik heb niet over een willekeurig persoon op straat, maar over de gemiddelde in of rond de Randstad woonachtige autochtoon. Vraag zelf maar eens aan normale mensen op straat wie zij als 'allochtoon' zien en wie niet.

De definitie van het CBS klopt gewoon niet. Die definitie gaat er vanuit dat mensen in 2 generaties perfect geïntegreerd zijn, terwijl de waarheid is dat moslims dat na 20 generaties nog niet zullen zijn.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:19:05 #84
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71397661
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:30 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wat heb ik te maken met de CBS-definitie van allochtonen? Ik hanteer de definitie van de straat, zoals bijna iedereen in Nederland dit doet.

Het CBS kan wel vanalles verzinnen met als doel de cijfers betreffende allochtonen beter uit te laten komen, ik heb er echt geen boodschap aan.
Euhm nee, alleen dom volk hanteert de "definitie van de straat". Je hebt namelijk geen ene fuck aan de "definitie van de straat" omdat die nergens op gebaseerd is. Het enige wat je over "de definitie van de straat" kan zeggen is dat die altijd precies zo zal zijn dat de groep mensen die op dat moment volgens "de hardwerkende Nederlander" overlast bezorgt er in valt. Het feit dat jij denkt dat je op zulk soort waanzin beleid kan maken zegt wel genoeg over je.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:31:13 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_71398053
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Ik heb niet over een willekeurig persoon op straat, maar over de gemiddelde in of rond de Randstad woonachtige autochtoon. Vraag zelf maar eens aan normale mensen op straat wie zij als 'allochtoon' zien en wie niet.

De definitie van het CBS klopt gewoon niet. Die definitie gaat er vanuit dat mensen in 2 generaties perfect geïntegreerd zijn, terwijl de waarheid is dat moslims dat na 20 generaties nog niet zullen zijn.
Dus mensen die hier van 20 generaties terug minstens 1 of meerdere ouders uit het buitenland hebben gehad moeten als allochtoon gerekend worden?! Lijkt me niet dat we dat kunnen gebruiken. Wat moeten we als definitie gebruiken dan? Het handigste lijkt het me om de betekenis van het woord ongeveer gelijk te houden en andere woorden te gaan gebruiken als andere dingen bedoeld worden of op zijn minst duidelijker aangeven wat er nou precies bedoeld wordt.
Wat 'de man van de straat' ( wie is dat in godsnaam ?! ik? jij? ) van een woord vindt is totaal onbruikbaar voor onderzoek als voorgesteld.
pi_71398083
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dus mensen die hier van 20 generaties terug minstens 1 of meerdere ouders uit het buitenland hebben gehad moeten als allochtoon gerekend worden?!
Waar concludeer je dat nu weer uit? Ik had het over moslims.
pi_71398137
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat zal toch niet waar zijn?
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Hollanders, maar zo stom zullen ze toch niet zijn? Je wilt toch niet zeggen dat de gemiddelde Hollander een IQ heeft dat minstens 20 punten lager is dan in de rest van Nederland?
Want als dat zo zou zijn, stel ik voor dat we vandaag nog de dijken doorsteken.
20 generaties? Van mijn vaders kant is de stamboom bekend vanaf pakweg 1600. Allemaal woonden ze in de Meijerij. Dat is nog lang geen 20 generaties.
Ken jij moslims die al 20 generaties hier wonen en nog niet geìntegreerd zijn?

De definitie van het CBS zegt niks over ingeburgerd zijn, geìntegreerd zijn, gezond zijn, rijk zijn, geld verdienen, religie of wat dan ook. Die zegt iets over afkomstig zijn uit eigen land (auto (= zelf)) of uit een ander land (allo (=anders)). Voor rijk, gezond, opgeleid, slim, geloof etc. heeft het CBS weer andere definities en tabellen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:35:55 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_71398207
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Waar concludeer je dat nu weer uit? Ik had het over moslims.
Dus het Marokkaanse straattuig valt er in redelijke getale niet onder?
pi_71398285
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dus het Marokkaanse straattuig valt er in redelijke getale niet onder?
Uiteraard wel.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:49:51 #90
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_71398668
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:38 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Uiteraard wel.
Ja, dus zul je met een betere definitie moeten komen wil je het onderzoeken, want geloof bakent de groep niet goed af. Daarnaast denk ik niet dat het straattuig handelt vanuit hun vermeende geloof, maar dat is weer een andere discussie.
pi_71398722
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, dus zul je met een betere definitie moeten komen wil je het onderzoeken, want geloof bakent de groep niet goed af.
Wie zegt dat de populaire definitie alleen op geloof is gebaseerd? Ik heb dat nooit gezegd hoor, dat maak jij ervan. De islam is slechts één van de meespelende factoren.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:54:21 #92
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_71398820
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:51 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie zegt dat de populaire definitie alleen op geloof is gebaseerd? Ik heb dat nooit gezegd hoor, dat maak jij ervan. De islam is slechts één van de meespelende factoren.
Mijn punt is dat je een goede definitie zult moeten geven om te kunnen onderzoeken. Jij komt met "de mening van de man van de straat", wat heel leuk is, maar onwerkbaar.
pi_71398832
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jazeker ben ik voorstander van de vrijheid van meningsuiting!
Maar als je mening afwijkend is dan moet je daar zelf de consequenties maar van dragen.

Zoiets?
pi_71400515
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je een goede definitie zult moeten geven om te kunnen onderzoeken. Jij komt met "de mening van de man van de straat", wat heel leuk is, maar onwerkbaar.
Dat vind ik niet.
pi_71404883
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:43 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat vind ik niet.
Jij maakt de regels dan ook niet voor wetenschappelijk of statistisch onderzoek.
pi_71405064
Wat een kutkloon, zeg.
pi_71405077
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:11 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch, en je gaf het antwoord zelf al: omdat je (naar eigen zeggen, maar ik ga er even vanuit dat het waar is) veel meer opbrengt dan menig volbloed Nederlander. Als dat echt waar is ben je per definitie geen allochtoon.
Als we nou gewoon de straat aanhouden en een allochtoon definiëren als vuile profiteurs, dan kunnen we dit onderzoek gelijk achterwege laten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_71406512
De definitie van een allochtoon wordt bepaald door: linkse politieke meneren en mevrouwen, het linkse cbs beleid met 80-90% ondersteunende ambtenaren die hun linkse privé geweten tevreden stellen en daarom hun baantje kunnen houden, handenvol soepsidie ontvangers en met een nieuwe zonnebril kijkende waoter dat het niet al teveel geld kost.

De deal wordt gesloten ergens in een tochtige parkeergarage op de achterkant van een pvda foldertje...
nothing will change without a rebel
pi_71406738
.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:55:39 #100
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71407971
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat een willekeurig persoon op straat een verwrongen betekenis in zijn hoofd heeft van een woord is niet iets dat we moeten gebruiken om onderzoek te doen denk ik. Bovendien krijg je anders wel een heel raar onderzoek, waarom noem je allochtonen dan niet gewoon "mensen die geld kosten" en stel je dan de vraag of ze geld kosten? Dan ben je direct klaar.
Ik denk dat als ik jkdjjsop inschat, allochtonen mensen met een kleurtje zijn en werkeloos zijn. En last veroorzaken. En daarom achterin de bus moeten zitten enzo. Of zoiets. Toch?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')