Nu ik hem zo voor Jeroen Dik's toko zie staan vraag ik me toch iets afquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:39 schreef MexxT het volgende:
Op aanvraag dan maar nog een keer mijn spaanse peper![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een kijkje in de stal:
[ afbeelding ]
Omdat die parkeerplaats van mij isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Waarom zet je hem nou op een invalidenparkeerplaats neer?
hehequote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu ik hem zo voor Jeroen Dik's toko zie staan vraag ik me toch iets af![]()
SPECS BITTE?!!!
Lekker beestje straks dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:45 schreef MexxT het volgende:
[..]
hehe![]()
naja hij is nog vrij stock. we hebben hem alleen gepoetst. Maatje van me werkt daar
180PK AUQ blok
n249 + n112 mod
Front mount intercooler
Forge Turbo intake pipe
Cold air intake
complete carter ontluchting verwijderd en catchcan gemonteerd
Forge Splitter divertervalve
3'' downpipe (catloos) met 2,5'' milltek catback
Geschat op zo'n 200 trappelende paardjes.
En dat is weer gebaseerd op het feit dat die de 0-100 sprint in 7 sec doet
Zonder mods kon ik hem maximaal 7,8sec krijgen. nu had ik de 3e run er al 7 sec voor staan![]()
Verder Full powerflex er onder (incl dogbone)
Volgende week ofzo maar even de nieuwe turbo bestellen, en nog wat extra aanpassingen.
Dan gaat die naar jd voor een chip op maat, en ik hoop op 300pk en 400nm
Sjonnie ding!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:39 schreef MexxT het volgende:
Op aanvraag dan maar nog een keer mijn spaanse peper![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een kijkje in de stal:
[ afbeelding ]
quote:
Kan kloppenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hey MexxT jou ken ik
Van seat online
Dikke bak
ja jou heb ik ook gespot iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef Cupra16v het volgende:
MexxT ben jij van de week toevallig in Huissen geweest, bij de shell om precies te zijn?
Mijn auto:
[ afbeelding ]
Ik woon in lochem, maar mijn pa zit vaak in arnhem (eienlijk net randje huissen)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:53 schreef Cupra16v het volgende:
Dacht ik al, woon je daar in de buurt?
Lekker geluid in je hok btw
ja helaas :pquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Cupra16v het volgende:
Yup, klinkt inderdaad goed haha. Jammer dat t volk voor jou niet op wilde schieten, had wel willen zien hoe dat ding doortrok. Wel toevallig dan! En vind het super om hem zo ''orgineel'' tezien, en geen bumperts erop
Ah, roy16vquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef Cupra16v het volgende:
Kom anders keer op www.team-unity.nl, plaatselijke club uit omg. Arnhem. Zitten nog 2 20vt's op.
Baanbros, zit een vriend van me ook bij. Of iig zat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:21 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette autoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:21 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou ligt wel een stukje lager zo te zien, ziet er wel beter uitquote:Op zondag 26 juli 2009 19:05 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Thanks
Hier een foto van vandaag @ de Nissan club Nederland meeting, samen met een JDM s14 kouki (toevallig met dezelfde velgen)
[ afbeelding ]
hey die heb ik ook gehad, alleen dan een 1.3 JTD 16v. Ik bedoelde gewoon de Grande Punto, die heb ik ook gehad dus, in het blauwquote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef j0rrit het volgende:
Mijn eerste auto (lease): Fiat Grande Punto 1.4 8v GP
[ afbeelding ]
Dacht dat je een dieselschuit reed, vette bakquote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef ConQuestador het volgende:
Alfa Romeo 156 GTA, 3.2 V6, 250bhp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb eerst 2 jaar een relatief standaard 1.9 jtd gehadquote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Dacht dat je een dieselschuit reed, vette bak
Ga je nog voor een Autodelta kuurtje (en uiterlijk)?
Nieuwe foto's.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
In het vorige topic stonden de foto's die op de site van de verkoper stonden. Nu dan de eerste zelf gemaakte foto.
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:
Economy/overdrive?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat is die E op de pook van die Jetta?
Stijlvol stoer, niet te sjonnie zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef 2cvman het volgende:
Mijn bakkie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in de winter:
[ afbeelding ]
het is een Clio 1.6 op LPG.
Bevalt uitstekend!
Hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
125k op de teller, een vol jaar APK voor
350 euro
Nu 1000 km mee verder en het ding rijdt nog steeds perfect! Dit weekend nog een trip gemaakt met 5 man + 2 cello's en bagage naar limburg (totaal 400km), geen problemen.
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef Providentia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige Mera in principe, alleen jammer van de meuk. Je noemt een regenton fout en hebt er zelf ook een, min of meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zo, maar die vindt ik er strak uit zien!
Foto van de achterkant?
Veel mensen gaan daar alsnog de fout mee in door er een regen ton onder te gooien of een stuk gesmolten plastic / "race" gaas
Heb zelf een Nissan Almera 1.6 sport uit '98![]()
Mijn eigen wagen (op de dag van aanschaf)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Postert sticker boven de uitlaat gaat er nog af.
En ja ik weet dat de lak niet perfect is, maar hey...het is een eerste auto en het wordt mijn project!
Sterker nog, er wordt nu aan gewerkt!![]()
Het is een bescheiden pijpje, als je rustig rijdt hoor je niets, pas als je echt gas gaat geven gaat hij brullenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Prachtige Mera in principe, alleen jammer van de meuk. Je noemt een regenton fout en hebt er zelf ook een, min of meer
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het is een bescheiden pijpje, als je rustig rijdt hoor je niets, pas als je echt gas gaat geven gaat hij brullen
Welke meuk bedoel je precies?
QFTquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.
Ik denk dat hij origineel gewoon wat beter tot z'n recht komt, ik bedoel, die auto heeft geen 200 pk dus hoeft hij er ook niet zo uit te zien.
Mooi hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef 2cvman het volgende:
Mijn bakkie:
[knip]
het is een Clio 1.6 op LPG.
Bevalt uitstekend!
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Vooral de booskijkers en de uitlaat, maar ook die sticker aan de zijkant.. En dat hij debadged is. Velgen zijn wel weer oke.
Ik denk dat hij origineel gewoon wat beter tot z'n recht komt, ik bedoel, die auto heeft geen 200 pk dus hoeft hij er ook niet zo uit te zien.
Ok, standaard is wellicht wat saai. Maar die sticker is echt too much. Komt wat sjonny over (zonder je te beledigen)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.
Dit maakt hem net even wat sportiever.
Ja er is wat aan gesleuteld, maar in mijn ogen is dit niet overdreven gedaan.
Maargoed het is een mening, ieder zo z'n smaak
Dat hij geen 200pk heeft hoeft niet direct te betekenen dat er niets aan de auto gedaan mag worden.
None takenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, standaard is wellicht wat saai. Maar die sticker is echt too much. Komt wat sjonny over (zonder je te beledigen)
Ik kan een optische verfraaiing hier en dar ook wel waarderen hoor, zit zelf ook aan een setje velgen te denken. Maar bij een auto die als burgerbak is bedoeld, komt het nogal geforceerd over om er iets van te maken dat opeens sneller lijkt en meer geluid maakt. Misschien komt het ook wel door de types die er in rijden en de buurten waar ze staan. Ik heb een paar jaar in een wasstraat gewerkt en dan ken je dat volk welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Origineel is het een hoge, saaie burger bak in mijn ogen.
Dit maakt hem net even wat sportiever.
Ja er is wat aan gesleuteld, maar in mijn ogen is dit niet overdreven gedaan.
Maargoed het is een mening, ieder zo z'n smaak
Dat hij geen 200pk heeft hoeft niet direct te betekenen dat er niets aan de auto gedaan mag worden.
Gaafquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
die 1e is toch geen diesel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze weer eens gewassen zijn, ga ik goeie foto's schieten.
Diesel power![]()
zijn superauto'squote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ook weer een schopje
Sinds 10 december (een week na m'n rijbewijs) in m'n bezit: een Jetta 1.3 CL uit 1990
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
125k op de teller, een vol jaar APK voor
350 euro
Nu 1000 km mee verder en het ding rijdt nog steeds perfect! Dit weekend nog een trip gemaakt met 5 man + 2 cello's en bagage naar limburg (totaal 400km), geen problemen.
hebben ze allemaal is eigelijk gewoon een 5e versnelling. alleen trekt de auto daar niet in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat is die E op de pook van die Jetta?
behalve die van mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef T42 het volgende:
[..]
hebben ze allemaal is eigelijk gewoon een 5e versnelling. alleen trekt de auto daar niet in.
als je dan 100 rijdt en je zet hem in de E draait de motor minder toeren en is hij zuiniger
dat past volgens mij niet zomaar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef ParaBID het volgende:
[..]
behalve die van mij
maar binnekort een 5bak
Het is een TDI met een GTI pakketje. GTD in de grillequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef Providentia het volgende:
[..]
wrom dan een rode rand om de grill en volgens mij het teken van GTI erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |