Miischien moet je de OP nog eens lezen, mevrouw heeft 6 jaar lang geen problemen gehad met de dresscode.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:59 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dit heeft ze dus bewust niet gedaan. Bewust dus, want je hoeft echt niet veel verstand te hebben om het verschil te zien in handelen bij verschillende afdelingen.
Ja, als aanname van een random user. Daar ga ik mijn betoog niet op baseren. Intellectuelen doen dit nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het staat notabene in dit topic
Zij weet dat de normen van die plek niet overeenstemmen met haar (nieuwe) normen terwijl ze deze al jaren geleden heeft geaccepteerd en ook zo geleerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Frauderen mag inderdaad niet van de Koran. Ik weet alleen niet waar je dit vandaan haalt. Ik lees nl. nergens dat ze fraudeert.²
Het is fraude. Het wijf is niet arbeidsongeschikt. Ze dringt haar religie op op haar werk, en als dat problemen oplevert roept ze: "Discriminazi". Dat is gewoon vals, liegen, fraude.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, als aanname van een random user. Daar ga ik mijn betoog niet op baseren. Intellectuelen doen dit nooit.²
Maar blijkt dus wel gewoon tot de mogelijkheden te behoren, hoezo fraude?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is fraude. Het wijf is niet arbeidsongeschikt. Ze dringt haar religie op op haar werk, en als dat problemen oplevert roept ze: "Discriminazi". Dat is gewoon vals, liegen, fraude.
Het is gewoon fraude wanneer je een W.A.O op zit te lichten hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar blijkt dus wel gewoon tot de mogelijkheden te behoren, hoezo fraude?
Lijkt me handiger om die mogelijkheden eens aan te pakken.
Ach, het punt dat het zo lang duurde staat wel hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En die schadevergoeding slaat al helemaal nergens op.![]()
Zeker, maar waar is er hier sprake van oplichting van de WAO?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:25 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Het is gewoon fraude wanneer je een W.A.O op zit te lichten hoor
Ik denk ook wel dat het zo zal gaan. Leren van je fouten zeg maar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ach, het punt dat het zo lang duurde staat wel hoor.
Maar zoals al opgemerkt, dat ziekenhuis heeft leergeld betaalt. Ze kijken voortaan wel 2 kaar uit, voor ze een aanhanger "van het geloof van de vrede aannemen". Maar wel ontstellend hard en vals janken als we geen baan krijgen
En de volgende moslima die ook maar iets flikt, die gaat er op staande voet uit, gaan ze geen moeite meer voor doen, anders duurt het weer zo lang.
Ze graven die kuil echt zelf. Wachten is echt op tot iemand de kuil weer dichtgooit.
arbeidsongeschikt en uitkering etcquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zeker, maar waar is er hier sprake van oplichting van de WAO?
Ze is in samenspraak met het ziekenhuis arbeidsongeschikt verklaard, maar dat betekend toch niet dat ze helemaal niet meer kan werken, jammer dat dat inderdaad niet duidelijk is.
Scary vind ik dat je met bewegingen te maken hebt als ware je het over een olietanker hebt. Het duurt lang voordat'ie van richting veranderd, en ook lang voordat'ie stilstaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:32 schreef Waterwereld het volgende:
Dat het allemaal zolang duurde is trouwens niet vreemd in Nederland.
Mwa, dat zijn misschien conclusies die jij trekt, maar ik lees nergens iets over een uitkering oid. En zelfs al zou ze een uitkering trekken, dan lijkt het me niet ondenkbaar dat ze binnen no time weer aan het werk geschopt zal worden. Voor zover ik het begrijp is ze ongeschikt om in een ziekenhuis te werken, maar nogmaals, jammer dat dat niet duidelijk is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:35 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
arbeidsongeschikt en uitkering etc
Wanneer je werkgever je arbeidsongeschikt verklaard is dat meestal vervolg. Eerst nog iets van wachtgeld etc
Vroeger was dat geloof ik 5 jaar.
Ze is alleen niet arbeidsongeschikt. Psychisch telt niet meer mee in het afkeuren van arbeidsongeschikt zijn, dus ook al zoiets vreemds.
Vind ik wel, helemaal omdat microorganismen niet bestaan en in het leven zijn geroepen door big pharma.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:15 schreef Gia het volgende:
Sorry hoor, maar het is niet zo'n belachelijke eis om met korte mouwen te moeten werken.
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:39 schreef Waterwereld het volgende:
Ow, nu haak ik af Extec. Dat zij misbruik maakt van (crimineel is), wil nog niet zeggen dat alle allochtonen of moslims dit zouden doen . Wanneer één blanke een racistische moord pleegt wil dat nog niet zeggen dat elke blanke etc etc
Ow, dan sorry voor mijn aanname.Hij kwam nogal generaliserend overquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
Maar kijk naar de opkomst van die blonde meneer, en vertel me dat dit soort wantoestanden er niks mee te maken hebben.
Jij bent de enige aanhanger van Remconisme daarom word je niet serieus genomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Sterker nog: om een of andere reden (zal wel zijn omdat het een linkse-eer-knuffel-hobby is) geldt de geloofsbescherming alleen voor "eeuwenoude gevestigde zottigheid". Als ik mijn Remconisme aanhang, mijn geloof verbiedt me onder andere om belasting te betalen, en elke minister die zich op TV vertoont is een belediging voor mijn geloof, dan kom ik hier niet mee weg! Waarom zotten die zich als penguin verkleden dan wel?
Mevrouw is ontslagen, dat noem ik geen bevestiging dat haar geloof boven alles staat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:28 schreef RemcoDelft het volgende:
En weer het zoveelste voorbeeld van moslims die bevestigd krijgen dat hun geloof maar boven alles staat.
Ze wilde blijkbaar weggaan, of ze was iig bereid te accepteren dat ze evt. ontslagen zou worden als ze niet naar haar eisen wilde luisteren, en dus heeft ze besloten om zich dom te gedragen om wat geld bij haar werkgever los te krijgen. Al dit gezever draait uiteindelijk om geld.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:42 schreef Waterwereld het volgende:
En niets tegen moslims over het algemeen, maar dit leer je toch al bij een opleiding? Waarom daar jaren mee akkoord gaan, en nu pruttelen.
Dus een overheid mag fraude plegen zolang ze er maar netjes een wet voor bedenken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar blijkt dus wel gewoon tot de mogelijkheden te behoren, hoezo fraude?
Lijkt me handiger om die mogelijkheden eens aan te pakken.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef Ghazi het volgende:
Al beheers je de Nederlandse nog zo goed en doe je je uiterste best om te werken, dan nog moet je gewoon werken en je aan de regels houden.
Blijkt maar weer uit dit geval van Moslimhaat.
Simpel: mouwen van een steriele stof, die ze ook in operatiekamers gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:15 schreef Gia het volgende:
Moslima-verpleegster wil geen korte mouwen
Meer dan 650 reacties op de frontpage en geen topic hier, dat kan natuurlijk niet.
Samenvatting:
Om besmettingsgevaar te voorkomen is in een ziekenhuis het verplicht om met blote armen te werken.
Een moslima heeft dit ook sinds 2001 gedaan, maar besluit in 2007 dat dit tegen haar geloof is en gaat lange mouwen onder haar ziekenhuiskleding dragen.
Nadat het ziekenhuis alle moeite heeft gedaan om een oplossing te zoeken resulteert dit in een schadeloosstelling, ontslag en arbeidsongeschiktheid.
Sorry hoor, maar het is niet zo'n belachelijke eis om met korte mouwen te moeten werken. Je kunt je onderarmen namelijk gedurende de dag makkelijk even wassen. Een trui of blouse niet.
Dat het op andere afdelingen wel mag met lange mouwen doet er niet toe. Misschien is het op deze afdeling wel belangrijker.
De schadevergoeding vind ik overigens nog wel het belachelijkst. Zij is deze zaak begonnen en wilde niks wat het ziekenhuis aanbood. Daardoor duurde het zo lang.
Lees je je anders even in voordat je die vermeende moslimhaat echt aanwakkert, Calimero.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef Ghazi het volgende:
Al beheers je de Nederlandse nog zo goed en doe je je uiterste best om te werken, dan nog accepteren de niet-Moslims je niet. Want ze willen helemaal niet samenleven Moslims, maar ze uitsluiten.
Nee, als dat er al was is het er door het CDA en de ChristenUnie nauwkeurig uitgefilterd zodat er ruimte in komt voor uiterst nuttige zaken zoals het kinderschaamhaardossier.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:35 schreef zoalshetis het volgende:
staat er eigenlijk al iets in de wet voor het makkelijke ontslag van medewerkers of sters die vanwege religie zichzelf in een onhoudbare positie manouvreren?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef Ghazi het volgende:
Al beheers je de Nederlandse nog zo goed en doe je je uiterste best om te werken, dan nog accepteren de niet-Moslims je niet. Want ze willen helemaal niet samenleven Moslims, maar ze uitsluiten.
Ik zou zeggen: trek je conclusies mohammed, enkeltje ankara.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef Ghazi het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: trek je conclusies mohammed, enkeltje ankara.
Wat moet ik daar? Nederland is mijn vaderland.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: trek je conclusies mohammed, enkeltje ankara.
Ik kies voor stinkhol Nederland.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
En voor jou een enkeltje rabbat of een ander stinkhol naar keuze.
Is dat verstandig?quote:
Ik heb geen reden om weg te gaan. Ik maak er niet van die iedereen die het gore lef heeft kritisch te zijn over me sprookje ineens 'haat'.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:04 schreef Ghazi het volgende:
Anders rot jij toch op naar een Boerenclave in Zuid-Afrika, als de multi-religieuze Nederlanden je niet bevallen.
nou jij duidelijk welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dat verstandig?
Als we op je slachtofferistische gejank afgaan, 'haten' ze je hier namelijk, ofzo.
Lees de OP eens..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef Ghazi het volgende:
Wederzijds.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dat verstandig?
Als we op je slachtofferistische gejank afgaan, 'haten' ze je hier namelijk, ofzo.
Nee, niet wederzijds. Ik ben niet gehaat. Ja, allicht door kolonisten zoals jij, maar who cares. Het is niet alsof je ertoe doet.quote:
Idem dito heb ik geen reden om weg te gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om weg te gaan. Ik maak er niet van die iedereen die het gore lef heeft kritisch te zijn over me sprookje ineens 'haat'.
Dan heb je je te schikken naar de normen, waarden en wetten in dit "stinkhol". Tenzij je wil dat de PVV nog meer aanhangers krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |