abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:07:23 #51
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71313392
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:59 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Dit heeft ze dus bewust niet gedaan. Bewust dus, want je hoeft echt niet veel verstand te hebben om het verschil te zien in handelen bij verschillende afdelingen.
Miischien moet je de OP nog eens lezen, mevrouw heeft 6 jaar lang geen problemen gehad met de dresscode.
Toen ze tot geloof kwam werd dat opeens wel een probleem. En ik kan me best voorstellen dat je nu nog niet precies weet hoe je over 6 jaar in het leven staat. Dus bewust, neh.
Als je dit soort acties bewust uithaalt, dan lijkt het me dat je daar geen 6 jaar over doet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:10:45 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71313458
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het staat notabene in dit topic
Ja, als aanname van een random user. Daar ga ik mijn betoog niet op baseren. Intellectuelen doen dit nooit.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:12:48 #53
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71313504
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Intellectuelen doen dit nooit.

²
Helder, voor jou geen enkele reden om je in te houden, dus
&lt;signature here&gt;.
pi_71313508
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Frauderen mag inderdaad niet van de Koran. Ik weet alleen niet waar je dit vandaan haalt. Ik lees nl. nergens dat ze fraudeert.

²
Zij weet dat de normen van die plek niet overeenstemmen met haar (nieuwe) normen terwijl ze deze al jaren geleden heeft geaccepteerd en ook zo geleerd.

Deze wolvin heeft alles uitgestippeld (zonder ook maar één moment aan de veiligheid van de patiënten te denken) hoef je niet veel voor na te denken. Ze had heel eenvoudig overplaatsing kunnen vragen, maar heeft dit bewust niet gedaan. Hoe anders moet je het zien dan thuis willen zitten en geld vangen terwijl je gezond bent? Het is dus fraude tegenover de W.A.O

Ze is niet gehandicapt, maar gezond. Kan werken, maar kiest er toch voor om patiënten in gevaar te brengen om op verboden (op die afdeling) kleding te dragen wat erg onderhevig is aan bacteriën. Laat zichzelf afkeuren terwijl ze gezond is, dus fraude. Blijkbaar kent ze de mazen van de wet veel te goed, en maakt daar op een criminele wijze misbruik van.

Verboden volgens de Koran volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Waterwereld op 25-07-2009 14:18:19 ]
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_71313526
Toch apart dit. Bij dit soort beroepen hoor je gewoon te dragen wat volgens je werkgever moet.

Als ik van mijn werkgever netjes in pak gekleed naar mijn werk moet, krijg ik toch ook geen schadeloosstelling als ik opeens het licht zie en bedenk dat ik vanaf nu alleen nog maar drakenshirts en poepbroeken wil dragen?
Cool story, Hansel.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:13:51 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71313539
Achterlijk wijf zeg. Andere vacatures afwijzen en dan zeggen dat je depressief bent geworden.

En die schadevergoeding slaat al helemaal nergens op.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:14:54 #57
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71313563
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, als aanname van een random user. Daar ga ik mijn betoog niet op baseren. Intellectuelen doen dit nooit.

²
Het is fraude. Het wijf is niet arbeidsongeschikt. Ze dringt haar religie op op haar werk, en als dat problemen oplevert roept ze: "Discriminazi". Dat is gewoon vals, liegen, fraude.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:21:27 #58
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71313707
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is fraude. Het wijf is niet arbeidsongeschikt. Ze dringt haar religie op op haar werk, en als dat problemen oplevert roept ze: "Discriminazi". Dat is gewoon vals, liegen, fraude.
Maar blijkt dus wel gewoon tot de mogelijkheden te behoren, hoezo fraude?
Lijkt me handiger om die mogelijkheden eens aan te pakken.
DeviantArt
pi_71313787
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Het is gewoon fraude wanneer je een W.A.O op zit te lichten hoor
Bij uitkeringsfraude gaat het om personen die onder valse voorwendselen ten onrechte een (te hoge) uitkering genieten;
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:29:02 #60
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71313870
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

En die schadevergoeding slaat al helemaal nergens op.
Ach, het punt dat het zo lang duurde staat wel hoor.

Maar zoals al opgemerkt, dat ziekenhuis heeft leergeld betaalt. Ze kijken voortaan wel 2 kaar uit, voor ze een aanhanger "van het geloof van de vrede aannemen". Maar wel ontstellend hard en vals janken als we geen baan krijgen

En de volgende moslima die ook maar iets flikt, die gaat er op staande voet uit, gaan ze geen moeite meer voor doen, anders duurt het weer zo lang.

Ze graven die kuil echt zelf. Wachten is echt op tot iemand de kuil weer dichtgooit.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:30:40 #61
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71313918
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:25 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Het is gewoon fraude wanneer je een W.A.O op zit te lichten hoor
Zeker, maar waar is er hier sprake van oplichting van de WAO?
Ze is in samenspraak met het ziekenhuis arbeidsongeschikt verklaard, maar dat betekend toch niet dat ze helemaal niet meer kan werken, jammer dat dat inderdaad niet duidelijk is.
DeviantArt
pi_71313969
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ach, het punt dat het zo lang duurde staat wel hoor.

Maar zoals al opgemerkt, dat ziekenhuis heeft leergeld betaalt. Ze kijken voortaan wel 2 kaar uit, voor ze een aanhanger "van het geloof van de vrede aannemen". Maar wel ontstellend hard en vals janken als we geen baan krijgen

En de volgende moslima die ook maar iets flikt, die gaat er op staande voet uit, gaan ze geen moeite meer voor doen, anders duurt het weer zo lang.

Ze graven die kuil echt zelf. Wachten is echt op tot iemand de kuil weer dichtgooit.
Ik denk ook wel dat het zo zal gaan. Leren van je fouten zeg maar.

Dat het allemaal zolang duurde is trouwens niet vreemd in Nederland.
pi_71314049
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Zeker, maar waar is er hier sprake van oplichting van de WAO?
Ze is in samenspraak met het ziekenhuis arbeidsongeschikt verklaard, maar dat betekend toch niet dat ze helemaal niet meer kan werken, jammer dat dat inderdaad niet duidelijk is.
arbeidsongeschikt en uitkering etc
Wanneer je werkgever je arbeidsongeschikt verklaard is dat meestal vervolg. Eerst nog iets van wachtgeld etc
Vroeger was dat geloof ik 5 jaar.

Ze is alleen niet arbeidsongeschikt. Psychisch telt niet meer mee in het afkeuren van arbeidsongeschikt zijn, dus ook al zoiets vreemds.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:36:51 #64
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71314083
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:32 schreef Waterwereld het volgende:

Dat het allemaal zolang duurde is trouwens niet vreemd in Nederland.
Scary vind ik dat je met bewegingen te maken hebt als ware je het over een olietanker hebt. Het duurt lang voordat'ie van richting veranderd, en ook lang voordat'ie stilstaat.

Maar de power that be vonden op hun knieeen liggen voor import 'wel ok'. En het antwoord doemt nu op, heet 'Wilders'. En wat een antwoord is dat

Maar we ondergaan de tijdgeest, sturing van individuen is minimaal.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:39:30 #65
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71314155
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:35 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

arbeidsongeschikt en uitkering etc
Wanneer je werkgever je arbeidsongeschikt verklaard is dat meestal vervolg. Eerst nog iets van wachtgeld etc
Vroeger was dat geloof ik 5 jaar.

Ze is alleen niet arbeidsongeschikt. Psychisch telt niet meer mee in het afkeuren van arbeidsongeschikt zijn, dus ook al zoiets vreemds.
Mwa, dat zijn misschien conclusies die jij trekt, maar ik lees nergens iets over een uitkering oid. En zelfs al zou ze een uitkering trekken, dan lijkt het me niet ondenkbaar dat ze binnen no time weer aan het werk geschopt zal worden. Voor zover ik het begrijp is ze ongeschikt om in een ziekenhuis te werken, maar nogmaals, jammer dat dat niet duidelijk is.
DeviantArt
pi_71314167
Ow, nu haak ik af Extec. Dat zij misbruik maakt van (crimineel is), wil nog niet zeggen dat alle allochtonen of moslims dit zouden doen . Wanneer één blanke een racistische moord pleegt wil dat nog niet zeggen dat elke blanke etc etc
pi_71314214
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:15 schreef Gia het volgende:
Sorry hoor, maar het is niet zo'n belachelijke eis om met korte mouwen te moeten werken.
Vind ik wel, helemaal omdat microorganismen niet bestaan en in het leven zijn geroepen door big pharma.

Toch lambiekje?
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:42:06 #68
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71314236
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:39 schreef Waterwereld het volgende:
Ow, nu haak ik af Extec. Dat zij misbruik maakt van (crimineel is), wil nog niet zeggen dat alle allochtonen of moslims dit zouden doen . Wanneer één blanke een racistische moord pleegt wil dat nog niet zeggen dat elke blanke etc etc
Dat zeg ik ook niet

Maar kijk naar de opkomst van die blonde meneer, en vertel me dat dit soort wantoestanden er niks mee te maken hebben.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:52:03 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71314528
Wanneer een vrouw zich voortaan zedelijk wil kleden mag dat wel gerespecteerd worden. Arbeidsongeschiktheid en zeker een schadevergoeding is echter belachelijk! Ze had toch ook ergens anders in het ziekenhuis kunnen werken (administratie) waar dit geen bezwaar was!

Het allergrootste probleem is echter de angst van instellingen om als racistisch aangemerkt te worden. Pas geleden kreeg een moslima het ook op haar heupen omdat jaren terug een leraar op haar opleiding achteraf gezien toch niet zo ontzettend aardig was geweest. Die kreeg ook een, levenslange?, arbeidsongeschiktheidsuitkering en een forse schadevergoeding.

Ik denk dan: zou dat heel misschien niet iets te maken hebben met de levensfase van betreffende mevrouw? Veel Nederlandse vrouwen willen ook graag thuis voor kindjes gaan zorgen als ze een jaar of dertig zijn. Met een arbeidsongeschiktheidsuitkering is dat natuurlijk wel beter te financieren. En helemaal als je ook nog een vette bonus voor de babyuitzet krijgt! Dat is de enige verklaring waarom nu al 2 keer in korte tijd iemand jarenlang ergens gewerkt heeft, en opeens uit het niets last krijgt en de WAO in moet met schadevergoeding.

Maar goed. De wal zal dan het schip wel keren. Want als dit te veelvuldig gaat gebeuren inclusief alle andere moslimstreken om de verzorgingsstaat een poot uit te draaien dan kantelt het systeem vanzelf. Of de alles betalende autochtonen krijgen er een keer genoeg van.
The End Times are wild
pi_71314590
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet

Maar kijk naar de opkomst van die blonde meneer, en vertel me dat dit soort wantoestanden er niks mee te maken hebben.
Ow, dan sorry voor mijn aanname.Hij kwam nogal generaliserend over

En ja, snap dat er veel angst is en niemand van plan is daar wat aan te doen. Dus ja, dan klampen mensen zich aan iemand vast die claimen (beweren) er wat aan te willen doen, maar eigenlijk geloof ik er geen hol van dat hij er ook wat aan zal doen.

Ben er alleen bang voor dat hij nog meer zal leiden tot foute politieke correctheid en verdeeldheid onder de bevolking.

Nederlandse regeringen hebben mij door de jaren heen al bewezen laf te zijn, en liever discrimineren tegen de mensen die het minst janken.

Maar volgens mij raken we offtopic zo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:12:47 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71315130
hallo. mensen. hier is wel een mouw aan te passen.

kan ze gewoon keihard door blijven werken, zonder dat we moeten gaan stigmatiseren en het probleem groter maken dan het is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71315253
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Sterker nog: om een of andere reden (zal wel zijn omdat het een linkse-eer-knuffel-hobby is) geldt de geloofsbescherming alleen voor "eeuwenoude gevestigde zottigheid". Als ik mijn Remconisme aanhang, mijn geloof verbiedt me onder andere om belasting te betalen, en elke minister die zich op TV vertoont is een belediging voor mijn geloof, dan kom ik hier niet mee weg! Waarom zotten die zich als penguin verkleden dan wel?
Jij bent de enige aanhanger van Remconisme daarom word je niet serieus genomen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:17:54 #73
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71315261
Kut Turk
#FreeHat
pi_71315265
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:28 schreef RemcoDelft het volgende:

En weer het zoveelste voorbeeld van moslims die bevestigd krijgen dat hun geloof maar boven alles staat.
Mevrouw is ontslagen, dat noem ik geen bevestiging dat haar geloof boven alles staat.
pi_71315268
als zij maar korte rokjes dragen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71315280
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:42 schreef Waterwereld het volgende:

En niets tegen moslims over het algemeen, maar dit leer je toch al bij een opleiding? Waarom daar jaren mee akkoord gaan, en nu pruttelen.
Ze wilde blijkbaar weggaan, of ze was iig bereid te accepteren dat ze evt. ontslagen zou worden als ze niet naar haar eisen wilde luisteren, en dus heeft ze besloten om zich dom te gedragen om wat geld bij haar werkgever los te krijgen. Al dit gezever draait uiteindelijk om geld.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:35:20 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71315740
staat er eigenlijk al iets in de wet voor het makkelijke ontslag van medewerkers of sters die vanwege religie zichzelf in een onhoudbare positie manouvreren?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:47:52 #78
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_71316034
Al beheers je de Nederlandse nog zo goed en doe je je uiterste best om te werken, dan nog accepteren de niet-Moslims je niet. Want ze willen helemaal niet samenleven Moslims, maar ze uitsluiten.

Blijkt maar weer uit dit geval van Moslimhaat.
What lies in the shadow of the statue?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:49:50 #79
pi_71316086
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Dus een overheid mag fraude plegen zolang ze er maar netjes een wet voor bedenken?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:52:14 #80
pi_71316174
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef Ghazi het volgende:
Al beheers je de Nederlandse nog zo goed en doe je je uiterste best om te werken, dan nog moet je gewoon werken en je aan de regels houden.

pi_71316218
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:15 schreef Gia het volgende:
Moslima-verpleegster wil geen korte mouwen

Meer dan 650 reacties op de frontpage en geen topic hier, dat kan natuurlijk niet.

Samenvatting:
Om besmettingsgevaar te voorkomen is in een ziekenhuis het verplicht om met blote armen te werken.
Een moslima heeft dit ook sinds 2001 gedaan, maar besluit in 2007 dat dit tegen haar geloof is en gaat lange mouwen onder haar ziekenhuiskleding dragen.

Nadat het ziekenhuis alle moeite heeft gedaan om een oplossing te zoeken resulteert dit in een schadeloosstelling, ontslag en arbeidsongeschiktheid.

Sorry hoor, maar het is niet zo'n belachelijke eis om met korte mouwen te moeten werken. Je kunt je onderarmen namelijk gedurende de dag makkelijk even wassen. Een trui of blouse niet.
Dat het op andere afdelingen wel mag met lange mouwen doet er niet toe. Misschien is het op deze afdeling wel belangrijker.

De schadevergoeding vind ik overigens nog wel het belachelijkst. Zij is deze zaak begonnen en wilde niks wat het ziekenhuis aanbood. Daardoor duurde het zo lang.
Simpel: mouwen van een steriele stof, die ze ook in operatiekamers gebruiken.

Iedereen blij.
pi_71316318
quote:
Al beheers je de Nederlandse nog zo goed en doe je je uiterste best om te werken, dan nog accepteren de niet-Moslims je niet. Want ze willen helemaal niet samenleven Moslims, maar ze uitsluiten.

Lees je je anders even in voordat je die vermeende moslimhaat echt aanwakkert, Calimero.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_71316389
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:35 schreef zoalshetis het volgende:
staat er eigenlijk al iets in de wet voor het makkelijke ontslag van medewerkers of sters die vanwege religie zichzelf in een onhoudbare positie manouvreren?
Nee, als dat er al was is het er door het CDA en de ChristenUnie nauwkeurig uitgefilterd zodat er ruimte in komt voor uiterst nuttige zaken zoals het kinderschaamhaardossier.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_71316495
quote:

zaterdag 25 juli 2009 @ 16:02:49 #85
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71316518
quote:

Ik zou zeggen: trek je conclusies mohammed, enkeltje ankara.
&lt;signature here&gt;.
pi_71316543
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

zaterdag 25 juli 2009 @ 16:04:15 #87
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71316562
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En voor jou een enkeltje rabbat of een ander stinkhol naar keuze.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:04:21 #88
219969 Ghazi
pi_71316563
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat moet ik daar? Nederland is mijn vaderland.

Anders rot jij toch op naar een Boerenclave in Zuid-Afrika, als de multi-religieuze Nederlanden je niet bevallen.
pi_71316604
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

En voor jou een enkeltje rabbat of een ander stinkhol naar keuze.
Ik kies voor stinkhol Nederland.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:06:29 #90
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71316624
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Is dat verstandig?

Als we op je slachtofferistische gejank afgaan, 'haten' ze je hier namelijk, ofzo.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:07:52 #91
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71316666
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:04 schreef Ghazi het volgende:

Anders rot jij toch op naar een Boerenclave in Zuid-Afrika, als de multi-religieuze Nederlanden je niet bevallen.
Ik heb geen reden om weg te gaan. Ik maak er niet van die iedereen die het gore lef heeft kritisch te zijn over me sprookje ineens 'haat'.
&lt;signature here&gt;.
pi_71316667
Ik ben er op tegen dat vrouwen tegen hun wil besneden worden en dat zelfmoordterroristen bommen laten ontploffen op markten en dat marokkaanse inteeltjongetjes in groepen mensen lastigvallen.
Zo ben ik er ook op tegen dat onze hygiëneregels in ziekenhuizen worden overtreden.
Ben ik nou ook moslimhater?
pi_71316686
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Is dat verstandig?

Als we op je slachtofferistische gejank afgaan, 'haten' ze je hier namelijk, ofzo.
nou jij duidelijk wel
pi_71316709
quote:

Lees de OP eens..
pi_71316731
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Is dat verstandig?

Wederzijds.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:10:19 #96
219969 Ghazi
pi_71316747
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef qonmann het volgende:

[..]

Lees de OP eens..
Ik beschouw Gia niet als een autoriteit.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:11:38 #97
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71316782
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:10 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wederzijds.
Nee, niet wederzijds. Ik ben niet gehaat. Ja, allicht door kolonisten zoals jij, maar who cares. Het is niet alsof je ertoe doet.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:13:07 #98
219969 Ghazi
pi_71316837
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb geen reden om weg te gaan. Ik maak er niet van die iedereen die het gore lef heeft kritisch te zijn over me sprookje ineens 'haat'.
Idem dito heb ik geen reden om weg te gaan.

Maar het verwijt van haat is bij jou geenszins misplaatst. Jij haat Moslims, dat blijkt keer op keer uit je posts. Je minacht Moslims en creeert keer op keer een vijandsbeeld om je haat en jaloezie te rechtvaardigen.

Ontkennen heeft geen zin, zelfs een blinde zou het bevestigen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:13:27 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71316849
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:08 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

nou jij duidelijk wel
Ga ens terug naar spanje, piet.
&lt;signature here&gt;.
pi_71316851
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dan heb je je te schikken naar de normen, waarden en wetten in dit "stinkhol". Tenzij je wil dat de PVV nog meer aanhangers krijgt.

Figuren als die moslim-verpleegster, maar bijvoorbeeld ook de moslims die zich een Calimero-houding aanmeten zijn in elk geval een zegen voor politici als Geert Wilders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')