De gemotoriseerde sporten eigenlijk nietquote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?
Volgens mij heeft hij 6 tv's om niets te missenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, volgens mij heeft-ie een dagtaak aan alle sporten op TV bekijken
en dan apart inet abotje erbij ?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaar ben ik blij met m'n Vodafone sim only. Alles in één. 275 minuten of sms'jes.
Yupquote:Op zondag 26 juli 2009 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan apart inet abotje erbij ?
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef themauster het volgende:
Gooeeeeedemooooooooorgen!terug van een heerlijke week vakantie!
Net even gekeken wat de nieuwe MH is en ze kunnen 3fm wel omdopen tot K3fm met de k van kleuter je gaat toch geen kleuterpop als MH doen?
Vertel me eens, waar hou jij van?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]je reactie past prima bij de rest, al zijn er ook een paar die van kleuterpop houden
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal..Lady Gaga was heul erg tof![]()
![]()
![]()
![]()
als je die van mij vind...moet je wel even het volume wat zachter zettenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Jaloers is. Ik ga straks maar eens even youtube clippies afstruinen.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je die van mij vind...moet je wel even het volume wat zachter zetten
1989, nog jong en onverdorven.quote:
Je hoeveelste jaar?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vond 't al een uitdaging om veel van de Tour te volgen.
Denk dat dat ook wel de laatste 10-15 jaar is. Het ene jaar wat meer dan 't andere. Dit jaar vooral 's avonds naar tv gekeken en overdag naar Radio 1, omdat ik natuurlijk in het Belgische zitquote:Op zondag 26 juli 2009 14:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hoeveelste jaar?
Ik volg al sinds vorig decennium de Tour, dit jaar voor de derde keer op de radio.
Mooi Sjors-en-Sjimmie-woord, bareuh.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Againzender het volgende:
Bareuh, net 24 uur terug van vakantie, en dan morgen weer aan het werk
en morgen ben ik ook nog eens jarig
Je dacht toch niet dat ik dat zelf verzon? Al dacht ik dat het van Doorzon was. Ach, boeit niet, leuk woord, gebruik het al jaaaarenquote:
van hartequote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Againzender het volgende:
Overigens een aangenaam begin van mijn verjaardag morgen: Michiel ipv Giel!
Blijkbaar. Ze moeten weer nieuwe jeugd aantrekkenquote:Op maandag 27 juli 2009 08:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lachen met Jesus , gaat het zo slecht met de EO
de tv beelden van de eo jongerendag zeiden genoegquote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze moeten weer nieuwe jeugd aantrekken.
Waren volgens mij wel uitverkocht in het gelredome (EO Jongerendag), maar that's it volgens mij
Nou, daar heb je wel een goed punt ja. Ik vind Giel op z'n tijd best grappig en adrem, maar hij valt vaak teveel in herhaling...quote:Op maandag 27 juli 2009 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Buenos diaz!
Wat een verademing, Veenstra op dit tijdstip.
Ik ben die Giel Beelen namelijk al een tijd helemaal zat. Op zich is Giel zelf grappig en adrem, maar dat programma gaat helemaal nergens meer over. Het halve programma draait om de populaire tv-programma's van het moment, Idols enzo en meneer likt lekker kont bij de Jan Smits en dat soort. Om van die infantiele spelletjes, dansjes, Frankrijk/accordeon in de morgen etc. maar te zwijgen. Allemaal dingen die ooit een of twee keer leuk waren, maar niet als het dagelijkse sleur gaat worden.
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een dagje Urk gedaan naar het inteeltmuseum, om de gevolgen van inteelt te bekijken?
Wehehe, nee. Gewoon ff lekker ontspannen, gegeten, gedronken en veeeeel gefietst. . En echt, da's best lekker om z'n tijd. Even het hoofd leeg maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een dagje Urk gedaan naar het inteeltmuseum, om de gevolgen van inteelt te bekijken?
Kleuterpop.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
Goddamnit, is dat stompzinnige nichtengezeik van Mika MH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |