quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb 't vast gemist hoor, maar waarom is 3FM nu helemaal into de homo's?
Ik heb er weleens over zitten denken om met mn dansjuf te flirten bij flirt-je-stijf, maar toch maar niet gedaan
Nou, hartstikke leuk...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou nog met Hans flirten![]()
en dan gingen we flirten met elkaar zodat we konden uit eten
![]()
Vanwege de homo100 van komende vrijdag misschien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb 't vast gemist hoor, maar waarom is 3FM nu helemaal into de homo's?
Ik heb er weleens over zitten denken om met mn dansjuf te flirten bij flirt-je-stijf, maar toch maar niet gedaan
hans is gewoon een leuke kloonquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou nog met Hans flirten![]()
en dan gingen we flirten met elkaar zodat we konden uit eten
![]()
Dat dacht ik tochquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best appeteitelijk om een beschuitje mee te eten smorgens
Pittige rekeningquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff een kast met oude meuk opengetrokken. Nostalgie all-over hier
. Onder andere:
[ afbeelding ]
quote:
Dat vriendinnen gedoe ook altijdquote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Was nog in guldens, dat dan weer wel. Maar had een aantal maanden achter elkaar een rekening van honderden euro's. Een vriendin in Amsterdam droeg daar sterk aan bij
.
Tegenwoordig heb je van die mega grote bel en sms bundels voor weinig dus is het al wat minder een probleemquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vriendinnen gedoe ook altijd. Ik heb er zo ook een paar gehad waar ik heeeeeel veel me belde en smste
.
Avond trouwens.
Idd. Tegenwoordig is 't veul goedkoperquote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je van die mega grote bel en sms bundels voor weinig dus is het al wat minder een probleem.
Bij mij was het al als ze maar een straat verderop woonde en we elkaar al heel de middag gezien haddenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ja, ik moest toch iets... ik in Sittard/Maastricht, zij in Amsterdam. En we zagen elkaar ook nog één/twee keer per week... Maarja, vroeger...... Dat 'probleem' heb ik nu niet, zeg maar
.
Ik kom heel aardig uit met m'n Vodafone 27,50 sim-onlyquote:Op zondag 26 juli 2009 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij was het al als ze maar een straat verderop woonde en we elkaar al heel de middag gezien hadden. Dan 's avonds toch nog heel de avond smsen
.
Tegenwoordig sms en bel ik zo weinig dat ik de minuten en smsjes van mijn i150 abo nooit opkrijg.
Meeste smsjes tegenwoordig zijn naar vrienden " ben of ga je opstap? "quote:Op zondag 26 juli 2009 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom heel aardig uit met m'n Vodafone 27,50 sim-only. Zeker nu ik doordeweeks in het buitenland zit (zakelijk toestel)
.
het probleem vriendin wil je toch wel weer hebbenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ja, ik moest toch iets... ik in Sittard/Maastricht, zij in Amsterdam. En we zagen elkaar ook nog één/twee keer per week... Maarja, vroeger...... Dat 'probleem' heb ik nu niet, zeg maar
.
ik sms zoiezo vrij weinig, heb er nu ook 150 bij de i150, jammer dat het geen 1 totale bundel is voor alles.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij was het al als ze maar een straat verderop woonde en we elkaar al heel de middag gezien hadden. Dan 's avonds toch nog heel de avond smsen
.
Tegenwoordig sms en bel ik zo weinig dat ik de minuten en smsjes van mijn i150 abo nooit opkrijg.
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het probleem vriendin wil je toch wel weer hebben
Vandaar ben ik blij met m'n Vodafone sim only. Alles in éénquote:Op zondag 26 juli 2009 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik sms zoiezo vrij weinig, heb er nu ook 150 bij de i150, jammer dat het geen 1 totale bundel is voor alles.
Ik heb een Hi 7,50 simonly (150min/sms/mms). Mét vriendin is het nog te doenquote:Op zondag 26 juli 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaar ben ik blij met m'n Vodafone sim only. Alles in één. 275 minuten of sms'jes.
En dat is helemaal waar!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan heb je nog wat aan de zondag
.
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een Hi 7,50 simonly (150min/sms/mms). Mét vriendin is het nog te doen
Hier ook een wasje draaienquote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat is helemaal waar!
Inmiddels weer een was in de machine zitten. Ik ga maar door vandaag[ afbeelding ]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar het WK Zwemmen. Heerlijk al die tropische en oceanische eilanden die dan voorbij komen.
Wilde net zeggen, volgens mij heeft-ie een dagtaak aan alle sporten op TV bekijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |