Bij mij was het al als ze maar een straat verderop woonde en we elkaar al heel de middag gezien haddenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ja, ik moest toch iets... ik in Sittard/Maastricht, zij in Amsterdam. En we zagen elkaar ook nog één/twee keer per week... Maarja, vroeger...... Dat 'probleem' heb ik nu niet, zeg maar
.
Ik kom heel aardig uit met m'n Vodafone 27,50 sim-onlyquote:Op zondag 26 juli 2009 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij was het al als ze maar een straat verderop woonde en we elkaar al heel de middag gezien hadden. Dan 's avonds toch nog heel de avond smsen
.
Tegenwoordig sms en bel ik zo weinig dat ik de minuten en smsjes van mijn i150 abo nooit opkrijg.
Meeste smsjes tegenwoordig zijn naar vrienden " ben of ga je opstap? "quote:Op zondag 26 juli 2009 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom heel aardig uit met m'n Vodafone 27,50 sim-only. Zeker nu ik doordeweeks in het buitenland zit (zakelijk toestel)
.
het probleem vriendin wil je toch wel weer hebbenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ja, ik moest toch iets... ik in Sittard/Maastricht, zij in Amsterdam. En we zagen elkaar ook nog één/twee keer per week... Maarja, vroeger...... Dat 'probleem' heb ik nu niet, zeg maar
.
ik sms zoiezo vrij weinig, heb er nu ook 150 bij de i150, jammer dat het geen 1 totale bundel is voor alles.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij was het al als ze maar een straat verderop woonde en we elkaar al heel de middag gezien hadden. Dan 's avonds toch nog heel de avond smsen
.
Tegenwoordig sms en bel ik zo weinig dat ik de minuten en smsjes van mijn i150 abo nooit opkrijg.
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het probleem vriendin wil je toch wel weer hebben
Vandaar ben ik blij met m'n Vodafone sim only. Alles in éénquote:Op zondag 26 juli 2009 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik sms zoiezo vrij weinig, heb er nu ook 150 bij de i150, jammer dat het geen 1 totale bundel is voor alles.
Ik heb een Hi 7,50 simonly (150min/sms/mms). Mét vriendin is het nog te doenquote:Op zondag 26 juli 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaar ben ik blij met m'n Vodafone sim only. Alles in één. 275 minuten of sms'jes.
En dat is helemaal waar!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan heb je nog wat aan de zondag
.
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een Hi 7,50 simonly (150min/sms/mms). Mét vriendin is het nog te doen
Hier ook een wasje draaienquote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat is helemaal waar!
Inmiddels weer een was in de machine zitten. Ik ga maar door vandaag[ afbeelding ]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:36 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar het WK Zwemmen. Heerlijk al die tropische en oceanische eilanden die dan voorbij komen.
Wilde net zeggen, volgens mij heeft-ie een dagtaak aan alle sporten op TV bekijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |