quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb 't vast gemist hoor, maar waarom is 3FM nu helemaal into de homo's?
Ik heb er weleens over zitten denken om met mn dansjuf te flirten bij flirt-je-stijf, maar toch maar niet gedaan
Nou, hartstikke leuk...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou nog met Hans flirten![]()
en dan gingen we flirten met elkaar zodat we konden uit eten
![]()
Vanwege de homo100 van komende vrijdag misschien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb 't vast gemist hoor, maar waarom is 3FM nu helemaal into de homo's?
Ik heb er weleens over zitten denken om met mn dansjuf te flirten bij flirt-je-stijf, maar toch maar niet gedaan
hans is gewoon een leuke kloonquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou nog met Hans flirten![]()
en dan gingen we flirten met elkaar zodat we konden uit eten
![]()
Dat dacht ik tochquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best appeteitelijk om een beschuitje mee te eten smorgens
Pittige rekeningquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff een kast met oude meuk opengetrokken. Nostalgie all-over hier
. Onder andere:
[ afbeelding ]
quote:
Dat vriendinnen gedoe ook altijdquote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Was nog in guldens, dat dan weer wel. Maar had een aantal maanden achter elkaar een rekening van honderden euro's. Een vriendin in Amsterdam droeg daar sterk aan bij
.
Tegenwoordig heb je van die mega grote bel en sms bundels voor weinig dus is het al wat minder een probleemquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vriendinnen gedoe ook altijd. Ik heb er zo ook een paar gehad waar ik heeeeeel veel me belde en smste
.
Avond trouwens.
Idd. Tegenwoordig is 't veul goedkoperquote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je van die mega grote bel en sms bundels voor weinig dus is het al wat minder een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |