Blijkbaar. Ze moeten weer nieuwe jeugd aantrekkenquote:Op maandag 27 juli 2009 08:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lachen met Jesus , gaat het zo slecht met de EO
de tv beelden van de eo jongerendag zeiden genoegquote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze moeten weer nieuwe jeugd aantrekken.
Waren volgens mij wel uitverkocht in het gelredome (EO Jongerendag), maar that's it volgens mij
Nou, daar heb je wel een goed punt ja. Ik vind Giel op z'n tijd best grappig en adrem, maar hij valt vaak teveel in herhaling...quote:Op maandag 27 juli 2009 08:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Buenos diaz!
Wat een verademing, Veenstra op dit tijdstip.
Ik ben die Giel Beelen namelijk al een tijd helemaal zat. Op zich is Giel zelf grappig en adrem, maar dat programma gaat helemaal nergens meer over. Het halve programma draait om de populaire tv-programma's van het moment, Idols enzo en meneer likt lekker kont bij de Jan Smits en dat soort. Om van die infantiele spelletjes, dansjes, Frankrijk/accordeon in de morgen etc. maar te zwijgen. Allemaal dingen die ooit een of twee keer leuk waren, maar niet als het dagelijkse sleur gaat worden.
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een dagje Urk gedaan naar het inteeltmuseum, om de gevolgen van inteelt te bekijken?
Wehehe, nee. Gewoon ff lekker ontspannen, gegeten, gedronken en veeeeel gefietst. . En echt, da's best lekker om z'n tijd. Even het hoofd leeg maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een dagje Urk gedaan naar het inteeltmuseum, om de gevolgen van inteelt te bekijken?
Kleuterpop.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
Goddamnit, is dat stompzinnige nichtengezeik van Mika MH?
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen die bij 'grappig' meteen aan Claudia de Breij denken.
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat ik trots op je ben, Borisz!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:43 schreef borisz het volgende:
Mogge
Tot tien uur uitgeslapen. Een record.
Namens iedereen en ook namens mij.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat ik trots op je ben, Borisz!
Alleen als hij 14 aaneensluitende uren geslapen heeft.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek als ik zeg dat ik trots op je ben, Borisz!
9,5 uur slechtsquote:Op maandag 27 juli 2009 10:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Alleen als hij 14 aaneensluitende uren geslapen heeft.
Amateurquote:
Ik vind't echt een baggerplaat eigenlijkquote:
Gelukkig heb ik nog even vakantiequote:Op maandag 27 juli 2009 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amateur![]()
Nee hoorIk haal het niet meer sinds ik werk (alweer zo'n bijna 4 jaar...).
Maar goed, daar ben ik in 3 weken vakantie zo weer aan gewend, uitslapen
Eentonige wegwerpmuziek.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind't echt een baggerplaat eigenlijkIk weet niet wat het is, maar het doet me echt he-le-maal niks...
Maar het stoort me ook niet, dus dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |