De gemotoriseerde sporten eigenlijk nietquote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?
Volgens mij heeft hij 6 tv's om niets te missenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, volgens mij heeft-ie een dagtaak aan alle sporten op TV bekijken
en dan apart inet abotje erbij ?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaar ben ik blij met m'n Vodafone sim only. Alles in één. 275 minuten of sms'jes.
Yupquote:Op zondag 26 juli 2009 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan apart inet abotje erbij ?
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is er een sport in de wereld die jij niet volgt?
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef themauster het volgende:
Gooeeeeedemooooooooorgen!terug van een heerlijke week vakantie!
Net even gekeken wat de nieuwe MH is en ze kunnen 3fm wel omdopen tot K3fm met de k van kleuter je gaat toch geen kleuterpop als MH doen?
Vertel me eens, waar hou jij van?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]je reactie past prima bij de rest, al zijn er ook een paar die van kleuterpop houden
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:35 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal..Lady Gaga was heul erg tof![]()
![]()
![]()
![]()
als je die van mij vind...moet je wel even het volume wat zachter zettenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Jaloers is. Ik ga straks maar eens even youtube clippies afstruinen.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je die van mij vind...moet je wel even het volume wat zachter zetten
1989, nog jong en onverdorven.quote:
Je hoeveelste jaar?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vond 't al een uitdaging om veel van de Tour te volgen.
Denk dat dat ook wel de laatste 10-15 jaar is. Het ene jaar wat meer dan 't andere. Dit jaar vooral 's avonds naar tv gekeken en overdag naar Radio 1, omdat ik natuurlijk in het Belgische zitquote:Op zondag 26 juli 2009 14:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hoeveelste jaar?
Ik volg al sinds vorig decennium de Tour, dit jaar voor de derde keer op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |